onsdag 30. september 2020
Mer fra Bekkestua
(Jeg kjøpte bare to store flasker First Price-cola, for magen.
For å si det sånn).
PS.
Det virker ikke som at Meny er så flinke, til å vaske handlekurvene:
PS 2.
(Selv om denne handleturen var om kvelden.
Og hvilke butikker steiker kolje-kaker på lørdagskvelden, liksom.
Hm).
Og jeg har jobba, på en større butikk, (nemlig OBS Triaden), enn Meny Bekkestua.
Og der lukta det aldri fisk, (selv om jeg også jobba i ferskvareavdelingen der), sånn som jeg husker det.
Så her tuller muligens Meny, (må man vel si).
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
(Rett før Nadderud stadion).
Så ble jeg gått ned, av tre unggutter, som brukte hele fortauet, (sånn at jeg måtte gå ut i veien).
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Her er mer om dette:
Jeg sendte en e-post til Posten
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. september 2020 kl. 06:05
Til: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, post <post@finkn.no>, Finn.Kinserdal@nhh.no
Hei,
jeg viser til Deres faktura av 18. september, (se vedlegg).
Dette er kanskje den tjuende tulle-fakturaen, som dere har sendt meg, de siste månedene.
Dere kaller meg 'avsender' på fakturaen.
Men dette er snakk om retur av feil-sendinger, (såkalt troll-post), til avsender.
Så jeg er ikke avsender.
Så dere blander fælt her.
Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg skriver til dere.
Dere fortsetter å sende regninger.
Jeg har prøvd å finne mail-adressen, til deres konsernsjef Tone Wille, (siden at jeg bare blir sendt rundt, som en kasteball, mellom deres vanlige ansatte).
Men jeg fant bare mail-adressen, til deres styremedlem Finn Kinserdal.
Så får jeg satse på at han er litt mer vettug enn de idiotene/mongoene som jeg har fått svar fra hittil.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 23:13
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>, post <post@finkn.no>
Hei,
jeg viser til Deres faktura fra 14. september, (se vedlegg).
Nå må dere slutte å sende meg disse tulle-fakturaene.
Det er det samme hver gang.
Dette er snakk om troll-post, som jeg har returnert, (på samme måte, som jeg har gjort det, siden Ålesund brant, som de sier).
(Det er et nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som ble grunnlagt av en amerikansk dame ved navn Sherrod DeGrippo, i sin tid), som oppfordrer folk, til å trolle meg).
Dere må sende dette til en leder, (for eksempel hun konsernsjefen Tone Wille).
For jeg blir bare sendt rundt, som en kasteball, mellom de vanlige ansatte, på deres kontaktsenter.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 10. sep. 2020 kl. 08:27
Subject: Klage/Fwd: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>
Hei,
jeg viser til Deres faktura fra 31. august, (se vedlegg).
Det er det samme igjen.
Dette er noe troll-post, som det vel kalles.
Noen kødder/jævler bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
De vanlige ansatte hos Posten Sørlandet, (hvor dere visst har kontaktsenter), nekter å sende mine klager, (angående tulle-fakturaer), oppover til en overordnet.
Så jeg er snart på fornavn med hele kontaktsenteret deres.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 09:31
Subject: Deres faktura fra 28. august/Fwd: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>
Hei,
jeg viser til Deres faktura fra 28. august.
(Se vedlegg).
Dette er også snakk om troll-post, som noen jævler/kødder har bestilt, (på nettet), i mitt navn.
Og at jeg kun returnerer dette.
Jeg skjønner at dere har det morsomt på min bekostning, når dere sender meg disse regningene, og nedlesser meg i arbeid, siden at jeg må skrive den samme forklaringen, for hver tulle-faktura.
Jeg så på Posten sitt nettsted, at det er ei Tone Wille, som er konsernsjef, hos dere.
Men det stod ikke noe mail-adresse for henne der, så jeg sender en kopi til Samferdselsdepartementet, som en klage.
(For det er også sånn, at de på gølvet hos Posten Sørlandet, (hvor mine mailer visst havner), de har flere titalls ganger nekter, å sende mine klager opp, til en leder/overordnet hos de.
Så Posten må være helt elendige, på å ansette folk, må jeg si.
Ikke bra).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 21:46
Subject: Deres brev/faktura fra 18. august/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura fra 18. august.
(Se vedlegg).
Det er det samme her.
Det er noen jævler/troll, som har bestilt, masse 'dritt', i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
(Antagelig for å nedlesse meg i arbeid.
Noe sånt).
Og jeg har da simpelthen bare returnert den nevnte dritten, i posten, til møkka-firmaene, (som lar seg bruke, som verktøy, av post-terrorister).
Dette er sånn jeg har gjort det, (angående dette problemet), siden Ålesund brant, liksom.
Og jeg har fått mange titalls tulle-fakturaer fra dere.
Og jeg må forklare det samme hver gang.
Nå får dere molboer, (nede på Sørlandet), se til helvete å skjerpe dere, og sende dette opp, til en leder/overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 16. jul. 2020 kl. 16:15
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura fra 7. juli, (se vedlegg).
Det er det samme her, som når det gjelder de andre fakturaene.
At dette er kun snakk om troll-post som jeg returnerer, ettersom at jeg ikke har bestilt disse forsendelsene.
Så dere får heller sende regning til disse firmaene, som sender meg dritt, som jeg ikke har bestilt.
Jeg har blitt utsatt for post-terror, (litt i perioder), i snart ti år.
Så dette har jeg sendt tilbake, på samme måte, siden Ålesund brant, liksom.
Og som forklart tidligere, så begynte jeg å sende det sånn, da jeg bodde i England, (etter å ha snakket med folk på et postkontor i Walton).
Og britene sendte meg aldri noen lignende fakturaer, når jeg returnerte troll-post.
Så dere må slutte med tullet deres, og slutte og kaste bort tida mi, med disse tulle-fakturaene deres.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:55
Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <customercare@postoffice.co.uk>
Hei,
jeg har jo sendt om det, her om dagen, at det virker som, at det er han Julius, som har tatt over, hos dere.
For sånn har jeg returnert troll-post, siden Ålesund brant, (for å si det sånn).
Og tidligere så var det vel faktura-avdelingen deres, som ryddet opp i dette.
(Etter at noen tullinger har feil-sendt fakturaer til meg.
Fakturaer som egentlig skulle vært sendt til møkkafirmaene, (med dårlige rutiner), sender denne dritten).
Jeg har tidligere forklart dere, at britene, aldri sendte meg fakturaer, (jeg bodde i England fra 2004 til 2014), når jeg returnerte terror-post, på den måten.
Og ikke bare hadde britene det første frimerke.
Men jeg har gått merkantil utdannelse, (handel og kontor), på videregående.
Og det meste av lovene omkring handel og den slags, stammer visst også, fra Storbritannia, (mener jeg å huske, at vi lærte).
Så det er dere gjør det ainsleis, på Sørlandet, (nå i det siste), det er noe slags oppvigleri, virker det som.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Dere på kundeservicen svarer forresten, på en kopi.
Dette sendte jeg til faktura-avdelingen dere, med en kopi til dere 'hurpene' på kundeservicen.
Som jeg har foreslått til dere tidligere, så kan man kanskje eskalere dette, litt oppover i dere organisasjon, siden at dere driver, med noe slags supperåd-surring, (må man vel si).
Skjerpings!
fre. 12. jun. 2020 kl. 14:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:
Hei
Faktura gjelder manglende returporto på sendinger som er returnert.
Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.
Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.
Navn og adresse er opplyst på sendingene og faktura er sendt til adresse som er registrert i Postens adresseregister.
Med vennlig hilsen
Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045
www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no
12.06.2020
eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
Hei,
jeg viser til Deres brev av 2. juni, (se vedlegg).
Jeg sender nå også kopi til Amnesty og Human Rights Watch, siden at dette er snakk om stats-terrorisme.
Dere får heller sende regninger til møkka-firmaene som sender meg denne dritten, som jeg ikke har bestilt, i dette store mafia-angrepet, (eller hva man skal kalle det).
Dette må jeg klage på.
Dere burde hatt noe informasjon, angående hvordan stopper disse troll-post-angrepene.
Det savner jeg.
Her har posten et ansvar, siden at de leverer denne dritten til folk, (vil jeg si).
Da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014), så fikk jeg også 'troll-post', fra disse datanerdene, (eller hvem de er).
Og dette sendte jeg tilbake, på samme måte, (etter å ha snakket med en dame, på mitt lokale postkontor i Walton, da jeg var innom der, med noen brev, som postmannen hadde levert til meg, selv om denne posten var til briter, som hadde hatt leiligheten min før meg).
Og jeg fikk aldri noe faktura, (eller noe lignende), fra Royal Mail.
Så her er det Posten som surrer, (vil jeg si).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: tor. 11. jun. 2020 kl. 23:50
Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>
Hei,
jeg viser til Deres brev av 29. mai, (se vedlegg).
Det er det samme med det herane.
Dette er ikke noe jeg har bestilt.
Det er ikke jeg som er avsender her.
Jeg bare sender dette i retur, siden at det er snakk om feil-sendinger.
Jeg foreslår at dere heller sender regningene til møkka-firmaene, (som har dårlige rutiner, og som lar folk bestille dritt i mitt navn).
Det blir nesten som stats-terror, (må jeg si), når dere sender meg alle disse fakturaene, (selv om jeg skriver på forsendelsene at jeg det er snakk om pakker/brev, som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor returnerer til avsender).
Jeg klusser også over adressen min, på disse brevene.
Det er fordi at ellers så sender dere bare disse forsendelsene på nytt, (selv om jeg skriver: 'Returner til avsender' på de), husker jeg, fra tidligere år.
Det må være, at deres maskiner, (som leser posten), er 'pakkis' liksom, og derfor sender dette, igjen og igjen.
(Sånn var ikke postlese-maskinen til Royal Mail, husker jeg, (fra da jeg bodde i England, noe jeg gjorde fra 2004 til 2014).
Den klarte å sende troll-posten tilbake til 'dritt-firmaene'.
Så dere kan kanskje spørre britene om hjelp, angående å lese, hva som står skrevet, på pakker/brev.
For å si det sånn).
Da lurer jeg også på hvordan dere finner adressen min.
At dere har adressen min i huet liksom, synes jeg at blir klamt.
Jeg lurer på hvilket register som min adresse står i hos dere, og om dette registeret er godkjent av Datatilsynet.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 02:48
Subject: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>
Hei,
dere har også sendt meg, noen brev, som det står: 'Melding om sending' på.
(Se vedlegg).
Dette er heller ikke noe jeg har bestilt.
Jeg har fått mange av de før, (se tidligere klager).
Og det er disse nett-trollene som bestiller masse dritt, i mitt navn.
Så her får dere slutte å tulle.
Det at dere har slått dere sammen med Rema, er heller ikke det helt store, (vil jeg si).
Jeg har jobba på Rimi Bjørndal, da det var post i butikk der, (den andre perioden jeg måtte jobbe der, fra 2002 til 2003), og de innvandrer-damene, som jobba der, (Songul og Anica), det var de verste gangster-jentene i hele Oslo, tror jeg.
(Noe sånt).
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Det er forresten lett å se, at dette er snakk om, noe tull og tøys.
For det brukes en tulle-versjon, av navnet mitt.
Så her trenger jeg ikke å åpne konvolutten engang, for å skjønne, at dette bare er, noe slags kødd/terrorisering.
For å si det sånn.
Så dette må jeg klage på.
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: fre. 5. jun. 2020 kl. 02:24
Subject: Ny klage/Fwd: 15914897 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, fra 26. mai, (se vedlegg).
Som jeg har sagt til dere tidligere.
Så må dere få dere sterkere brilleglass.
For jeg skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
På alle forsendelsene som jeg sender tilbake, til 'dritt-firmaene', siden at dette er snakk om noe, som jeg ikke har bestilt, (for det er en slags kampanje mot meg, (virker det som), hvor noen bestiller masse 'dritt', i mitt navn).
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 17:12
Subject: Re: 15914897 [ ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>
Cc: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, <firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no> <post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>>, post <post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>
Hei,
jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.
For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).
Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.
For det har jeg gjort i mange år.
Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.
Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.
Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.
Det er inhumant, vil jeg si.
Så det må jeg klage på.
Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.
Skjerpings!
man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>:
Hei igjen.
Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.
Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.
Med vennlig hilsen
Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045
www.posten.no<https://www.posten.no> www.bring.no/www.mybring.no<https://www.bring.no/www.mybring.no>
eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>
Hei,
dette er det samme, som i tidligere år.
(Se lenger ned i e-posten).
Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.
Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.
Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.
Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.
Det er ikke jeg som er avsender.
Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.
På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).
Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.
(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.
Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.
Så dette er bare tull/faenskap).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no><mailto:post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no><mailto:politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no><mailto:sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no><mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no><mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>>
Hei,
jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).
Dette er det samme, som de forrige gangene.
Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).
Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.
Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.
Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.
Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.
Og så får jeg disse tulle-regningene.
Dette må jeg klage på.
Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.
Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).
Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>
Hei,
for ørtende gang, (som de sier).
Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.
Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.
Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.
Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.
Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.
Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?
Bare lurte.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>
Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).
Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).
Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.
Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.
Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.
Og det er en fornærmelse, (må jeg si).
Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.
Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>
Hei,
jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).
Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).
Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).
Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.
Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).
Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no><mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Hei.
Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.
Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.
Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.
Med vennlig hilsen
Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045
www.posten.no<https://www.posten.no><http://www.posten.no>
www.Bring.no<https://www.Bring.no><http://www.Bring.no>
eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.
Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.
Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).
Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.
Men det har jeg ikke gjort.
En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.
Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.
(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.
Så det var jo bare tull, det og).
Dette er noen røvere, som tuller med meg.
Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.
Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.
(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.
Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).
Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.
Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.
Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.
Noe sånt.
Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no><mailto:juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>>
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no><mailto:Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no><mailto:firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no><mailto:post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no><mailto:postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk><mailto:customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com><mailto:polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>>
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
________________________________
The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
________________________________
The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]
________________________________
The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,
dette er det samme, som i tidligere år.
(Se lenger ned i e-posten).
Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.
Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.
Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.
Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.
Det er ikke jeg som er avsender.
Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.
På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).
Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.
(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.
Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.
Så dette er bare tull/faenskap).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>>
Hei,
jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).
Dette er det samme, som de forrige gangene.
Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).
Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.
Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.
Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.
Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.
Og så får jeg disse tulle-regningene.
Dette må jeg klage på.
Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.
Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).
Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Hei,
for ørtende gang, (som de sier).
Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.
Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.
Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.
Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.
Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.
Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?
Bare lurte.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).
Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).
Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.
Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.
Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.
Og det er en fornærmelse, (må jeg si).
Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.
Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Hei,
jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).
Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).
Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).
Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.
Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).
Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Hei.
Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.
Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.
Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.
Med vennlig hilsen
Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045
www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>
eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.
Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.
Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).
Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.
Men det har jeg ikke gjort.
En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.
Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.
(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.
Så det var jo bare tull, det og).
Dette er noen røvere, som tuller med meg.
Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.
Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.
(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.
Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).
Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.
Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.
Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.
Noe sånt.
Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Hei,
jeg har også fått flere brev fra dere.
Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).
(Med fakturanur. 2801232521).
Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).
Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.
(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.
Hurra for fremskrittet, må jeg si.
Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).
Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.
Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.
Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.
(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.
Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).
Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.
Det må da være åpenbart.
Og dette at man liksom skal betale porto for det.
Det er åpenbart feil, mener jeg.
For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.
Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.
Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).
Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.
Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).
Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.
Så dette tullet må dere slutte med.
Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).
Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.
(Noe sånt).
Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').
Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).
Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.
Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.
Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.
Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no<mailto:Faktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>, post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no<mailto:postmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>>
Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
Jeg har også kikket, på det brevet deres.
Og der står det en link.
Og den linken har jeg prøvd.
Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.
Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.
Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.
Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.
Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.
Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.
Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.
(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.
Om at de da skulle ha betaling fra meg).
Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.
Så dette er til å spy av, må jeg si.
Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.
Erik Ribsskog
PS.
Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:
http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/
Det blir noe av det samme, mener jeg.
At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.
Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.
Skal jeg liksom betale det da?
Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.
Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.
Helvetes uvesen, kaller jeg dette.
________________________________
The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
________________________________
The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref
3 vedlegg
IMG_20200930_0001 paint.jpg
713K
IMG_20200930_0002.jpg
347K
IMG_20200930_0003.jpg
Her er vedleggene:
tirsdag 29. september 2020
Min morfars fetter Arne Dørumsgaard, var opptatt av dikteren Hans Henrik Holm. (Fra Gjengangeren 23. oktober 1976)
https://www.nb.no/items/27836a0a3a0a4cba450f3f0bc01221f8?page=1&searchText=dørumsgaard
PS.
Hans Henrik Holm var også en, som bar Arne Dørumsgaard, (og min morfar Johannes Ribsskog), sin onkel Asbjørn Dørumsgaard, sin båre, til graven.
(Eller det var vel sånn, at min morfars onkel Asbjørn Dørumsgaard, ble kremert, (av en eller annen grunn).
Og at Hans Henrik Holm, hadde en rolle, (som marskalk), i forbindelse med dette.
Noe sånt).
Og jeg har også lest at Hans Henrik Holm sine verk, var inspirert, av folkesagn, fra Telemark og Setesdal.
Holm hadde visst flydd rundt, på gårdene der, som en slags Asbjørnsen, (eller noe lignende), og skrevet ned det folk sa.
(Noe sånt).
Og de bøkene, (til Holm), var visst ikke mulige å forstå, uten synonymordlister.
(For å si det sånn).
Og det var muligens også sånn, at da min morfar Johannes Ribsskog, skrev om skrømt osv., i en gratulasjons-artikkel, i et festskriv, for sin onkel Asbjørn Dørumsgaard.
Så hermet muligens min morfar, etter Hans Henrik Holm, (som også skrev en artikkel, i den samme boka), sin skrivestil, (for Holm skrev mye, om nettopp skrømt, sånn som har forstått det).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Nå har jeg fiksa den bug-en, som jeg tidligere har blogget om, når det gjelder home-knappen/logoen, til mobil-nettstedet, på johncons.net. Det neste blir å fikse det samme, på mobil-sidene, på Angelfire-nettstedet
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/09/na-har-jeg-bytta-til-riktig-statcounter.html
PS.
Nå har jeg også fikset denne bugen, på Angelfire-mobil-nettstedet.
Men jeg fant et par andre bug-er, når jeg drev med dette.
Blant annet så er ikke den nest nederste Angelfire-reklamen midtstilt, på min mobil.
(Den ligger helt til høyre, på skjermen).
Og hvis man trykker på linken om mirror-nettstedet.
Så havner man, på artikkelen, om at Nav Trondheim heiv meg ut i kulda for å dø.
Så ihvertfall den siste bugen skal jeg fikse, i dag.
Og så får det med den Angelfire-reklamen, (som ikke er midtstilt), bli det neste jeg ser på, (om X antall dager), når det gjelder webdesign.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
http://johncons.angelfire.com/mobil.html
Mer fra Bærum
(Siden at jeg går på sosialen for tida.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Etter at jeg hadde gått i fem minutter, så hadde noen laget propp for meg fire ganger, (på fortauet):
PS 2.
Veiarbeid-skiltet lå i grøfta enda:
PS 3.
Stemning fra Engervannet:
PS 4.
Det skiltet på bildet overfor.
Det er forresten plassert, på et nokså dumt sted.
Sånn at det er mer eller mindre umulig, å gå bort til skiltet, for å lese på det.
(Sånn som jeg husker det).
Så sånn er vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Canada-gjessene, (er det vel), trives i Bærum:
PS 6.
Like ved de Canada-gjessene.
(Var det vel).
Så lå det forresten, to sigøyner-koner, og sov middagslur.
Så folk fra alle himmelstrøk, trives i Bærum.
(Kan det virke som).
Så sånn er vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Jeg sendte tilbake troll-post til møkka-firmaene:
PS 8.
Her er mer om dette:
PS 9.
Enda mer om dette:
PS 10.
Og enda mer om dette:
PS 11.
Og enda enda mer om dette:
PS 12.
Og enda enda enda mer om dette:
En troll-forsendelse var for stor, for postkassa overfor, og postkontoret, (på Løkketangen Senter), var stengt, men jeg fant en 'kjempe-postkasse', utafor Sandvika Storsenter:
Det var flere ungdomsgjenger, utafor Sandvika Storsenter, sånn som jeg husker det.
(Ihvertfall så var det sånn, at det var en afrikansk gjeng der.
For å si det sånn).
Og på veien tilbake, så tok jeg bussen.
(Jeg hadde hatt mageknip, (på grunn av dårlige tenner osv.), dagen før.
Var det vel).
Og da jeg gikk på bussen, så var det ikke noe sted, å tæppe reisekortet.
Så jeg måtte gå av bussen igjen.
Og så måtte jeg gå bort til togstasjonen, for å kjøpe en tog-billett, til Blommenholm, på en billettautomat.
(For å få en sone 2V-billett.
For å si det sånn).
Og så måtte jeg ta den neste bussen, til Bekkestua, (hvor jeg handla, (blant annet noe lakris, cola, svisker og Samarin for magen), på Meny).
For det var sperra på bussen, sånn at man ikke kunne tæppe reisekortet, hos sjåføren.
(Sånn som jeg husker det).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 15.
På Kiwi Sandvika Kino.
(Hvor jeg bare kjøpte en stor flaske First Price-cola.
Og en sånn turklenning, som jeg tidligere hadde kjøpt, (på Kiwi Sandvika), forrige gang jeg var på Nav).
Så var det sånn, at jeg måtte si fra til kassamannen, (en afrikaner).
Om at det stod to glass, med sorte oliven, ved kortautomaten.
For en gubbe, (som kanskje minna litt om Rimi-Hagen), som var før meg i kassa, hadde glemt igjen disse.
Og han gubben oppførte seg også, rimelig teatralsk.
For etter å ha pakket varene sine, (i noen poser, (eller lignende), som han lot stå, i/ved kassa).
Så gikk han bort til handgel-dispenseren, (ved inngangen), og vaska henda.
Og da lagde han jo kaos der, (må man vel si).
For da gikk han jo i veien for meg, (når jeg skulle ut av butikken).
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 16.
Dagen før, så ble jeg snitta, av en sparkesykkel, på vei til Kiwi Nadderud.
(Har jeg skrevet på en lapp her).
Og det var også fullt av kriminelle, (noen hardbarka østeuropeere vel), i butikken, (har jeg også skrevet).
(Jeg dro vel bare dit, for å kjøpe noe cola, for magen.
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 17.
Jeg tok ikke noe bilder, etter å ha vært på Løkketangen Senter, (denne tirsdagen).
Det er mulig, at jeg begynte å tenke på, det rare postkontoret, inne på Sandvika Storsenter.
(Etter at jeg så at Posten på Løkketangen Senter, var stengt).
For det postkontoret, inne på Sandvika Storsenter, har nemlig, et prøverom, (som det står om, på et skilt der).
Og det gir jo ikke noe mening, (at det skal være prøverom, på et postkontor).
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
mandag 28. september 2020
Min morfars onkel Asbjørn Dørumsgaard ble visst tiltalt for valgfusk. (Fra Avisen 7. september 1926)
https://www.nb.no/items/b367035cb33fea86565636de09fa08fa?page=0&searchText=dørumsgaard
PS.
Min morfars onkel ble visst dømt til fengsel, (fra Brønnøysunds Avis 9. september 1926):
https://www.nb.no/items/742b0fbe27c04dbce1f0428cd081ff4c?page=0&searchText=dørumsgaard
PS 2.
Betinget fengsel skulle det visst være, ifølge Aftenposten, (fra Aftenposten 9. september 1926):
https://www.nb.no/items/6f797dc9d63132f440d932037dbb40a9?page=5&searchText=dørumsgaard
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. september 2020 kl. 08:16
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: bonnierpublications@bonnier.dk, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, cecilie@mediafy.com, josefin@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Illustrert Vitenskap <No-reply@illvit.no>
Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 08:05
Subject: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: <eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com>
Velkommen til din nye verden av viten
Du har nå aktivert ditt abonnement og har fri tilgang til Nordens største tjeneste for den seriøst nysgjerrige – Illustrert Vitenskap.
Husk at ditt abonnement på Illustrert Vitenskap også gir deg adgang til vårt digitale univers. I forbindelse med din aktivering sender vi dine brukeropplysninger.
Ditt brukernavn er: eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com
Hva har jeg tilgang til? Ditt Illustrert Vitenskap abonnement gir deg adgang til alt innhold på vår hjemmeside illvit.no
Som noe helt nytt gir ditt abonnement også tilgang til Illustrert Vitenskaps app.
Android-app
iOS-app
Hva er passordet mitt? Fikk du ikke opprettet passord, eller er du i tvil om hva ditt passord er, kan du opprette det her.
OBS: Har du kjøpt et gavekort, kan du bare se bort fra denne e-posten.
God fornøyelse!
Mer fra Bekkestua
På Meny, så var det dårlig, med vanlige handlekurver:
PS 2.
Meny var utsolgt for Angus-kjøttdeig, (som de hadde på tilbud, ifølge deres kundeavis):
PS 3.
Her er mer om dette:
PS 4.
Enda mer om dette:
PS 5.
Hvis man ser på labelen, så kan det se ut som, at Palmolive håndsåpe, koster 15.30, men den varen gikk inn til 32.90, i kassa, (så det var lureri, må man vel si):
PS 6.
Her er mer om dette:
PS 7.
Så kjøpte jeg et par pakker First Price-kjøttdeig istedet.
Men den kjøttdeigen ble jeg ikke så imponert over.
(Jeg har pleid å kjøpe Prima-kjøttdeig, (til cirka samme pris som First Price-kjøttdeig), på Rema.
Og den har vært helt grei.
Men First Price-kjøttdeigen, syntes jeg ikke, at var noe særlig.
Sånn som jeg husker det).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Av en eller annen grunn, så pleier det ofte, å stå, et tomt melkebur, (mer eller mindre i veien for kundene), ved den ene inngangen, til Bekkestua Senter:
PS 9.
Hva har skjedd her, (utafor Mega Bekkestua), kan man kanskje lure på, (siden at handlevognene har 'mynt-løsning', som ikke blir brukt):
PS 10.
I 'handlevogn-skuret' til Mega, så lå det også mye søppel på bakken, (som de ansatte ikke hadde fjerna):
PS 11.
Coop sin billige håndsåpe, (av merket Xtra), har plutselig ikke pumpe lenger, (av en eller annen grunn):
PS 12.
At det ikke er så lett, å se, hva prisen er, på de nye 'quartz-labelene'.
Så det hadde kanskje vært en ide, å gått tilbake, til vanlige papir/papp-labeler.
For disse quartz-labelene, er vel heller ikke, så utrolig smarte.
(De har vel ikke wifi.
For eksempel).
Så hva poenget egentlig er med de.
Det kan man kanskje lure på.
(For å si det sånn).
Det er mulig at de norske matvare-kjedene, har hatt store annonser, i avisene, om grunnen til at de byttet til quartz-labeler, mens jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014).
(Hva vet jeg).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 13.
Det var noen som lagde propp i 'selvbetjeningsjungelen'.
Så jeg kunne ikke gå dit, med handlevogna.
Selv om jeg husker at Sainsbury's Rice Lane, en gang sa til meg, at det var lov, (da jeg spurte, siden at et middelaldrende britisk par, dro med handlevogna si, bort til selvbetjeningskassene).
(Dette var mens jeg bodde i Keith Court, i Walton.
Hvor jeg bodde fra 2012 til 2014).
Så jeg 'måtte' gå, i en vanlig kasse.
Og jeg bestilte fire poser.
Men kassamannen, (en Magnus), la ikke opp posene, med en gang.
(Selv om han slo de inn, med en gang.
Ifølge kassalappen).
Så jeg måtte purre på de.
Og da la kassereren opp seks poser, (var det vel).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 14.
Her er mer om dette:
PS 15.
Det var også ei voksen/middelaldrende dame, som elga på meg, i pasta-hylla, (på Mega):
PS 16.
Det var også noen ungdommer, (en gjeng unge menn), som liksom snuste på meg, (og kikka ned i handlekurven min osv.), mens de gikk forbi meg, (da jeg stod ved håndsåpe-hylla), på Meny.
Og på Kiwi Bygdøy Alle, (hvor jeg var på torsdagen, før jeg dro med Kiel-ferja).
Så var det også en del folk, som elga.
Blant annet så var det ei dame, som elga eller sprengte/stressa meg, (hu var nærgående), da jeg kjøpte Rene Hender.
Og før det, så var det en middelaldrende mann, som gikk meg ned, (mer eller mindre), på vei til ostedisken.
(Dette var en som visst kun skulle ha to pakker, med skivet hvitost, (og som ikke hadde handlevogn/handlekurv).
For å si det sånn).
Og fram til ostedisken på Kiwi Bygdøy Alle.
Så er det noe sånt, som fem forskjellige veier/midtganger, som man kan gå i, (må man vel si).
Men denne 'gubben', skulle absolutt gå, i den midtgangen, hvor jeg stod, og så etter kulepenner, da.
(For å si det sånn).
Så dette var noe slags kødding, (må man vel si).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.