søndag 13. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:22
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 12:07 skrev Gullbrev :
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Johanna Andersson (Customer Service)

Aug 14, 2020, 12:07 PM GMT+2

Hei Erik,

Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Fra hva vi kan se, er denne bestillingen laget med et annet navn og ikke med e-postadressen du sender e-post fra. Hvis noen misbruker din personlige informasjon, anbefaler vi at du rapporterer dette.

Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.

Vi ønsker deg en fin dag videre.



Johanna Andersson
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Aug 12, 2020, 10:22 AM GMT+2

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 14:42
Subject: Velkommen til Gullbrev
To:




Hei Laila!

Velkommen som ny kunde!
Din personlige kode er: (Sensurert av johncons-blogg)

Med din personlige kode kan du enkelt følge prosessen fra bestilling til utbetaling. Det eneste du trenger å gjøre er å logge inn på "Mine Sider" som du finner på vår hjemmeside. Deretter taster du inn din e-post adresse og din personlige kode.


BETALING
BANKOVERFØRING

Den raskeste måten for utbetaling er via bankoverføring. Dette er kostnadsfritt og vi garanterer en utbetaling innen 24 timer etter at vi har mottatt ditt gull. Registrer ditt kontonummer på "Mine Sider" eller kontakt kundeservice*. Ved å kontakte kundeservice må du alltid å ha din personlige kode tilgjengelig.
* Unntatt helger

UTBETALINGSANVISNING
Hvis vi ikke har mottatt dine konto-opplysninger sender vi ut en utbetalingsanvisning** til din folkeregistrerte adresse til en kostnad av 100 kr.
** Betaling med utbetalingsanvisning tar mellom 2-5 dager etter at vi har mottatt ditt gull.


LOGG INN PÅ MINE SIDER DIREKTE!


Med vennlig hilsen

GULLBREV AS
Tel: 21 60 00 23
kundeservice@gullbrev.no
www.gullbrev.no

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy