mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV:
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:48
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg nettopp skrevet en e-post, (om en lignende sak), til din kollega Tone H.

Og jeg ba henne om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Og det ønsker jeg, at dere også skal gjøre, med den saken her.

Sånn at noen får sett på disse sakene samlet.

Og, (som jeg skrev til Tone H.), så er jeg litt lei av, å bli sendt rundt, som en kasteball, mellom dere på 'gølvet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:11 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik, takk for din henvendelse :-)

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du viser til her, men dersom det er slik å forstå at du har blitt utsatt for identitets tyveri slik at noen har opprettet abonnement/nummer i ditt navn hos oss så ønsker vi selvsagt å hjelpe deg med det, men jeg trenger da litt mere informasjon.

Hvilket telefonnummer er det du eventuelt ikke vedkjenner deg?.
Dersom du ikke kan nummeret så kan vi søke på navnet dersom du kan svare på denne eposten med navn og fødselsdato (ikke personnummer).

Venter på tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag :-)

Elin K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




---------------- Originalmelding -----------------
Fra: [ikke.svar@telia.no]
Sendt: 23.08.2020 17:54
Til: kundekontakt-privat@telia.no
Emne:

Navn: Tvangsinnlagte Erik Ribsskog
Mobilnummer: 48621954
E-post: eribsskog+tvangsinnlagt@gmail.com

Henvendelse: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Telia, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

ref:_00D1iUhac._5001iSCKBV:ref