tirsdag 15. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Aktivering e-post
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:18
Til: "Info [Norway]"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg ønsker at dere informerer meg om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre folk/kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 12:56 skrev Info [Norway] :
Hei Erik,



Tusen takk for din henvendelse!



Vi beklager på det sterkeste at du har blitt satt i denne situasjonen. For å kunne registrere seg som konsulent via vår nettside så trenger man å fylle inn alle kontaktoppgifter i en registreringsformulær, deretter får man en aktiverings e-post eller sms til mailadressen eller tlf nummer man har oppgitt for å kunne aktivere konton. Om du ikke har registrert deg selv så er det noen som kjenner til dine kontaktoppgifter, kan det være noen i din familie, en datter eller så?



En konto kan ikke bli aktivisert uten en aktiverings e-post, og for å kunne bestille mot faktura så trenger man å oppgi fullstendig personnummer ved neste steg. Det er disse 2 stegene som blir filteret for å ikke kunne bruke andres indentitet til å bestille.



Vi har som min kollega skrev nedenfor tatt bort dine kontaktoppgifter fra vårt system och annullert din «registrering». Denne ble ikke gjennomført da aktiveringslinken ikke ble brukt.



Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre!



Mvh,

Adriana







Med vänlig hälsning/Best regards



Adriana Garcia Svendsen
Customer Service Manager and Campaign Planner, Scandinavia.




Oriflame Cosmetics AB

P.O. Box 1095, SE-101 39 Stockholm, Sweden

Visiting address: Mäster Samuelsgatan 56



www.oriflame.com



NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.

Think before you print!







From: Erik Ribsskog
Sent: Sunday, 16 August 2020 09:50
To: Info [Norway]
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost
Subject: Re: Aktivering e-post



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





tor. 30. jul. 2020 kl. 13:49 skrev Info [Norway] :





Hei Erik.



Takk for din henvendelse.



Er det slik at du ikke har registrert deg som medlem hos Oriflame? Vi fikk info på mail den 6 juli at du har registrert deg hos oss. Om du ikke har gjort det så tar vi selvsagt bort hele denne kontoen og sletter all informasjon om deg her.





Jeg ønsker deg en superfin dag☺







Med vennlig hilsen



Eva

Customer Service & Operations Assistant, Scandinavia







www.oriflame.com





NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.

Think before you print!









From: Erik Ribsskog
Sent: Thursday, 30 July 2020 13:14
To: juridisk
Cc: Info [Norway] ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost
Subject: Fwd: Aktivering e-post



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Oriflame
Date: man. 6. jul. 2020 kl. 14:01
Subject: Aktivering e-post
To:



Hvis du har problemer med å se denne mailen, vennligst klikk her.



GODKJENN DIN E-MAILADRESSE
Takk for at du valgte Oriflame!
Vennligst klikk her for å godkjenne din e-mailadresse og for å aktivere ditt konto.

Hvis du har problemer med bekreftelsen, vennligst kontakt kundeservice.

Send mail til info@oriflame.no eller ring oss på

 22 97 54 00


Med vennlig hilsen,
Oriflame

Vanlige spørsmål

Hvorfor velge Oriflame?

Hvor mye tid krever det av meg?

Hvordan kommer jeg igang?

Hvordan finner jeg en konsulent?

Hvordan kan jeg tjene penger?

Flere spørsmål

Kundeservice

 22 97 54 00

Åpent hverdager mellom 8:00-16:00 og til kl. 21:00 på stengningsdagen.

Denne mailen kan ikke besvares
Du er velkommen til å kontakte oss på info@oriflame.no

Image removed by sender.