mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 08:49
Til: juridisk
Kopi: post@rorleggersentralen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , stale@rorleggersentralen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Rørlegger Sentralen AS
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:40
Subject: Takk for din henvendelse!
To:


Hei!

Vi takker for din henvendelse.
Vi tar kontakt så snart som mulig, og innen en virkedag.

Trenger du umiddelbar hjelp kan vår døgnvakt kontaktes på 23 03 54 00.

Mvh
Rørlegger Sentralen AS

-------------------------------------------

Kopi av ditt skjema:

Henvendelsen gjelder:
  Bestill rørlegger
Navn:
  Erik Dåsmer Løvenbalk Ribsskog
Adresse:
  (Sensurert av johncons-blogg)
1356 Bekkestua
Map It
Telefon:
  96853024
E-post:
  eribsskog@gmail.com
Beskrivelse/hva gjelder det:
  Det er en del ting, vasken er tett eller at det kommer inne noe vann ut fra kranen, og toalettet mitt kommer det ikke noe vann når jeg skal tømme toalettet, blir veldig tungt at jeg må i hagen og spyle vann i en bøtte også helle det i toalettet.