torsdag 17. september 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. september 2020 kl. 20:05

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: press@fb.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Instagram <security@mail.instagram.com>

Date: tor. 20. aug. 2020 kl. 10:29

Subject: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram

To: <eribsskog@gmail.com>



 


   

   

Hai szhbao,


Nampaknya anda menghadapi masalah untuk melog masuk ke Instagram. Kami boleh membantu anda kembali ke akaun anda.


 

Log masuk sebagai szhbao

 

   

   

Anda juga boleh menetap semula kata laluan Instagram.


Tidak mahu kami menghantar e-mel seperti ini kepada anda?

   

 

   


© Instagram. Facebook Inc., 1601 Jalan Willow, Taman Menlo, CA 94025

Mesej ini telah dihantar kepada eribsskog@gmail.com dan bertujuan untuk szhbao. Bukan akaun anda? Keluarkan e-mel anda daripada akaun ini.