lørdag 24. oktober 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din bestilling

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. oktober 2020 kl. 08:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>

Date: tor. 22. okt. 2020 kl. 00:00

Subject: Takk for din bestilling

To: <eribsskog@gmail.com>




Ordrebekreftelse


Takk for din bestilling av HappyFeet!


Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på HappyFeet. Din første pakke er gratis, du betaler kun portoen på 49 kr. Hvert kvartal får du en ny HappyFeet i posten til en verdi av over kr 500. Din pris er kun kr 299 pluss porto kr 49,-. Totalpris kr 348, dvs. kr 116 pr mnd. Hvis du vil stanse ditt abonnement, kan du gjøre dette på: minside.zentio.no innen 2 uker etter at du mottar din første pakke, eller senest 21 dager etter fakturadato i sendingen. Her kan du også gjøre endringer på abonnementet og oppdatere din kontaktinformasjon.


Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar den første sendingen, gir oss melding om dette (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.


Vi håper du blir fornøyd med HappyFeet, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.


Med vennlig hilsen

Zentio AS

 


Zentio AS

kundeservice@zentio.no



2 vedlegg

Q-0319B.pdf

53K

Q-0321z.pdf

8K