lørdag 3. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Retur CDON.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 10:15

Til: Qliro <noreply@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>, order@email.cdon.com, customerservice@cdon.com

Hei,


som jeg skrev tidligere i dag, til CDON, (som er dere samarbeidspartner, ettersom jeg har forstått det).


Så er det ikke jeg som har bestilt dette.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og da blir det feil, at jeg skal betale masse retur-frakt osv., for dette.


Dette må jeg klage på.


Det er dere, (og deres samarbeidspartner CDON), som lar dere bruke, som verktøy, for 'post-terrorister'.


Så dette blir som ansvarsfraskrivelse, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Jeg ønsker også å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 4. sep. 2020 kl. 01:00 skrev Qliro <noreply@qliro.com>:

 

 

Qliro

 

 

Retur av din bestilling fra CDON.no

 

Vi har registrert en retur for ditt kjøp på CDON.no.

Din faktura har derfor blitt endret og er vedlagt som pdf.


Tenk på at en returavgift kan tilkomme selv om du returnerer alle varene.


Har du ikke selv gjort en retur så har en eller flere artikler blitt annullert (restnotert) i butikken.


For å se alle dine fakturaer, logg inn på Mine sider på Qliro.com.


 

 

 

 

Kontakt Kundeservice om du har noen spørsmål

 

Merk at du ikke kan svare direkte på denne e-postmeldingen