søndag 11. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 03:52

Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, finansinspektionen@fi.se

Hei,


jeg har nå funnet ut, av dere har, en russisk administrerende direktør, (Sebastian Siemiatkowski).


Så jeg skjønner at det er kanskje er sånn, som man gjør det, i Russland.


(At man lar noen keitete eks-politifolk, (som ikke har noen form for merkantil utdannelse), i sikkerhetsavdelingen, hersje med kundene.


Og insistere på å prate/'hviske' med disse, på en klam/skurrete mobillinje, osv.


Når det helt klart er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode.


Det vet alle som har gått på handel og kontor, for eksempel).


Men her i Vesten, så er det faktisk sånn, at man behandler kunder, på en ordentlig måte, (uten å hersje med de).


Så jeg sender kopi til det svenske finanstilsynet også, siden at dere nekter å sende dette videre til deres kundeservice-avdeling eller opp til en overordnet.


Det virker som at dere ser på kundene som et sikkerhetsproblem da, når de kun får svar, fra en sikkerhetsavdeling.


Det tar seg ikke ut, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Dere får sende til det til han russiske direktøren, da.


(Jeg ba også om dette, i den forrige mailen.


At dere skulle sende til administrerende direktør).


Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre folk/kunder/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 12:38 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:

Hei, Erik!


Takk for e-posten.


Det er sikkerhetsavdelingen som håndterer slike saker, og derfor er det oss du får svar fra.


E-posten du har mottatt var en bekreftelse på at fakturaen var slettet. Vi var i kontakt med deg angående denne saken også før fakturaen ble slettet, og informerte om at vi behøvde komme i kontakt med deg per telefon for å kunne bekrefte at vi prater med riktig person. I saker som omhandler misbruk av personopplysninger er vi avhengige av å ha kontakt per telefon. 


Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger.


Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.


Ha en fin dag.


Med vennlig hilsen


Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Thu, 17 Sep at 1:48 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette har jeg diskutert med din kollega Linn Silje tidligere.


At dette burde heller sendes oppover, til administrerende direktør.


(Presse-avdelingen deres sendte det til sikkerhetsavdelingen.


Men grunnen til at jeg sendte dette til presse-avdelingen, var fordi, at det var den eneste mail-adressen, som jeg fant, på nettstedet deres).


For at det å drive å hviske sammen med dere, på en dårlig mobil-linje, skal være det helt store.


Det synes jeg at høres rart ut.


Det virker som at dere har noe å skjule da, når dere ikke vil ta det skriftlig.


Og jeg har også lært på handel og kontor, (i sin tid), at hvis jeg sender noe skriftlig til dere, så skal dere svare skriftlig.


Og det er mitt privilegium, som kunde/borger, å velge, om jeg skal skrive eller ringe.


Og det burde firmaer vite om.


Jeg skjønner at dere på sikkerhetsavdelingen, egentlig er stab, for drifts-avdelingen.


Så derfor er det feil avdeling, som svarer meg, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


(For jeg vil heller ha med drifts-avdelingen å gjøre.


Enn med dere på sikkerhetsavdelingen sine underlige og keitete måter, siden at dere ikke er vant til å jobbe med kundeservice.


For å si det sånn).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 17. aug. 2020 kl. 09:19 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no <sikkerhetssporsmal@klarna.no>:


Hei!

 

Takk for din henvendelse.

 

Vi vil naturligvis hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. Av sikkerhetsmessige grunner ber vi deg om å kontakte sikkerhetsavdelingen vår per telefon, slik at vi kan løse dette på best mulig måte. Du når oss på telefonnummer 21 08 17 95. Våre åpningstider er mandag - fredag 09:00 - 17:00.

 

På forhånd takk. 


Med vennlig hilsen


Tone

Sikkerhetsavdelingen

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Reg no: 556737-0431


Kontaktinformasjon:

www.klarna.com/no/kundeservice 


On Sun, 16 Aug at 11:55 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Klarna <noreply-no@klarna.no>

Date: ons. 29. jul. 2020 kl. 19:55

Subject: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert

To: <eribsskog@gmail.com>



Klarna.

AIRWHEEL NORGE AS

Ordrenummer: 51340

Hei, Erik! Dette kjøpet er returnert eller kansellert og ingen betaling er nødvendig.

Ordredato 11. juli

Å betale 0,00 kr

Se bestilling

Hent faktura som PDF

Ditt kjøp

0 x HX X7 El sparkesykkel LOVLIG (30 kmt (ulovlig), Ja, Sølv / lyseblå, Ja) 0,00 kr

Frakt 0,00 kr

Totalbeløp 0,00 kr


Sende noe tilbake? Rapporter retur i appen, så pauser vi fakturaen din.

Last ned appen  

Spørsmål?

Hvis du har spørsmål angående din bestilling, for eksempel om levering og returer, ber vi deg kontakte AIRWHEEL NORGE AS.


Hvis du har spørsmål angående din betaling, er du velkommen til å kontakte oss via klarna.no.


Denne e-posten er sendt ut automatisk og kan ikke besvares.

Lurer du på noe?

Vi er tilgjengelige 24/7 i Klarna-appen.

Chat med oss  



Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46

111 34 Stockholm, Sverige

Org. nr: SE556737-0431

Postadresse

Klarna Bank AB (publ)

Postboks 153 Sentrum

0102 Oslo, Norge

klarna.com