søndag 4. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 854509)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 15:38

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@qliro.com, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


jeg tror at hvis du sender denne saken oppover, til din sjef/overordnede.


Så vil den personen ha mulighet, til å kontakte deres IT-avdeling osv., og finne ut av disse tingene, som jeg spør om.


Så jeg kjøper ikke helt det du skriver.


Du skriver for eksempel ikke navnet på din nevnte sjef.


Når jeg skriver, (som i min forrige mail), at jeg ønsker, at dere sender dette oppover, til en leder/overordnet.


Så forventer jeg, å få svar, fra denne overordnede.


(Og ikke bare få noen vage referanser, til en ikke navngitt sjef.


Fra en vanlig ansatt, (på gølvet, som de sier)).


Sånt burde dere på kundeservice klare å forstå, (vil jeg si).


Så jeg må si at dere tuller fælt her.


Nå får dere slutte med disse nykkene deres, og heller sende dette oppover, til en overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 07:36 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (854509) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


7. sep. 2020, 07:36 CEST


Hei 


Jeg har pratet med min sjef, og vi kan dessverre ikke hjelpe deg videre. Jeg beklager din informasjon er misbrukt, men som nevnt tidligere, informasjonen på ordren er din, navn, adresse, mail osv, vi kan derfor ikke se hvem som har bestilt dette om du ikke har gjort dette selv. Vi kanDu må politianmelde dette og ta det videre med Qliro så de kan annullere fakturaen. 


Ha en fortsatt fin dag 


Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


4. sep. 2020, 02:16 CEST


Hei,


jeg synes det blir helt feil, at dere driver, med ansvarsfraskrivelse, og sender meg rundt, som en slags kasteball.


Så dette vil jeg gjerne, at dere sender oppover, i systemet deres, (til en leder/overordnet).


Jeg ønsker også, å bli informert om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg får også nyhetsbrev, fra dere, om ting som jeg ikke har den minste interesse for.


Så jeg skjønner at dere ikke har ryddet opp, hos dere.


Det er som nevnt noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Skjerpings!


PS 2.


Jeg bruker heller ikke mellomnavnet Løvenbalk, som dere insisterer på å fortsatt kalle meg.


(På grunn av krøll med Skatt Sør).


Skjerpings!



tir. 1. sep. 2020 kl. 08:02 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

Cathrine CDON (CDON)


1. sep. 2020, 08:02 CEST


Hei 


Takk for din mail 


Hva jeg kan se så er ordren bestilt på ditt navn, din adresse og din mail . Qliro er de som godkjenner fakturaordre, du må kontakte dem om deres rutiner for dette. Har du ikke bestilt dette anbefaler vi at du politianmelder saken, vi kan gi ytterligere informasjon om ordren til dem i forbindelse med deres utredning. 


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Med vennlig hilsen

Cathrine


Velkommen til sommerens heteste kampanje!


Erik Løvenbalk Ribsskog


30. aug. 2020, 23:46 CEST


Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"


Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.


(Se vedlegg).


Dette er ikke noe jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


(Jeg sender all dritten i retur.


Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50

Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <customerservice@cdon.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <customerservice@cdon.com>

Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24

Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vedlegg

IMG_20200830_0001 paint.jpg

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.