onsdag 7. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 16:00

Til: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


nå kalte du meg Erika igjen.


Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).


Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.


Send dette til en overordnet nå.


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 11:52 skrev Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Hei Erika


Din henvendelse om "Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼" er nå blitt besvart. For å tilføye ytterligere kommentarer, skal du bare svare i retur på denne e-posten.


Alise (Luxplus)


Sep 14, 2020, 11:52 GMT+2


Hei igjen 


Har du ikke fått våre tidligere mailer vedrørende denne saken? 


Jeg vet ikke hvorfor du fortsatt sender oss mailer, ettersom vi har bekreftet ovenfor deg at dine opplysninger er slettet. 


Med vennlig hilsen


Alise


Erika Løvenbalk Ribsskog


Sep 14, 2020, 11:50 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #562292 "Re: Avsluttet: Klage/Fwd: F..."


Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 13:10 skrev Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice