tirsdag 3. november 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:28

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 09:15

Subject: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼

To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



##- Please type your reply above this line -##

Hej Erika


Din henvendelse til vår kundeservice "Re: Svar: Re: Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼" er nå avsluttet.

Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.



Vil du hjelpe oss til å bli bedre?

Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:


Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds




Oppsummering av din henvendelse:


Erika Løvenbalk Ribsskog


Oct 7, 2020, 16:01 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #576289 "Re: Svar: Re: Avsluttet: Kl..."


Hei,


nå kalte du meg Erika igjen.


Dere frekke og udugelige f*ttehøl, (må jeg nesten si).


Nå får dere faen meg se å skjerpe dere.


Send dette til en overordnet nå.


Erik Ribsskog


man. 14. sep. 2020 kl. 11:52 skrev Alise (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice