onsdag 25. november 2020

Jeg sendte en e-post til Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Betalingspåminnelse fra Talkmore

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. november 2020 kl. 19:30

Til: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>

Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, faktura-telia@telia.no, post <post@finkn.no>

Hei,


jeg informerte dere tidligere denne måneden, om at jeg har bytta, til Telia.


Etter at dere har kødda verre med meg, enn han Henrik Elvestad, i hans Kiwi-sketch.


(I forbindelse med at jeg nedgraderte fra 100 GB til 50 GB, for jeg hadde mye rollover, og deres 100 GB-abonnement er også svinedyrt, sammenlignet med for eksempel Telia sitt, så da sparte jeg noen hundrelapper, men dere tulla med overfakturering, ran av rollover, avtalebrudd når det gjaldt at dere skulle ordne med fakturaen samme dag som jeg chattet med dere (en Martin der, det husker jeg, for jeg har en onkel/morbror med det navnet), dere hadde også en merkelig/gal gateselger med regnfrakk og sykkel, i Karl Johan, som var veldig innpåsliten/plagsom, rundt den 20. oktober, (jeg var på vei til Kiel-ferja), var det vel).


Så dette er igjen over-fakturering, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



Telia har billigere priser og bedre dekning, så det har


ons. 25. nov. 2020 kl. 17:08 skrev Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>:

Har du glemt oss?

Hei Erik,


Vi kan ikke se å ha mottatt betaling for fakturanummer 41758866 for mobilnummer 580002164439.

Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også betale fakturaen med Vipps i Talkmore-appen, eller bank/kredittkort på Mine Sider.


Betalingsinformasjon er som følger:

Utestående beløp 568,73

KID 51022506417588665

Kontonummer 6005.07.77351

Forfallsdato 20.11.2020

Mottaker Talkmore AS, Postboks 6007 Etterstad, 0601 Oslo


Faktura og fakturaspesifikasjon kan du finne i Talkmore-appen eller på Mine Sider.

Om du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, finner du svar på kundeservice-sidene våre på talkmore.no Du er også velkommen til å ta kontakt med oss

Vennligst se bort fra denne påminnelsen dersom fakturaen allerede er betalt.



Ha en fin dag!


Hilsen

Talkmore