tirsdag 10. november 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din vare er sendt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:32

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@norisma.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>

Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48

Subject: Din vare er sendt

To: Erik <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik,


Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.


Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.


Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no


Ha en fortsatt trivelig dag!


Med vennlig hilsen

Norisma AS


Ordrebekreftelse_406215_142366.pdf

29K