tirsdag 3. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 03:58

Til: info@emf-consult.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Hei,


det står jo en IP-adresse, på det skjermbildet deres.


Så dere kan jo ringe ISP-en og høre om hva navnet på trollet er.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at dere er veldig dus/personlige, når dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Det blir uprofesjonelt og klamt, synes jeg.


Så det må jeg klage på.


Hva er galt med bare: 'Hei'?


Skjerpings!



ons. 7. okt. 2020 kl. 22:03 skrev <info@emf-consult.no>:

Hei Erik,


 


Hva har dette med ansvarsfraskrivelse å gjøre?


 


Jeg har mottatt en ordre som er lagt inn i nettbutikken og som ble kansellert på grunn av at tidsfristen gikk ut.


Jeg er dessverre ikke i stand til å finne ut mer enn det som ligger i handelsløsningen til nettbutikken.


 


Her er en kopi av det bildet jeg får opp og med all den informasjonen jeg har rundt denne bestillingen.


 




 


Ingen transaksjoner ble gjennomført.


Om du ikke er fornøyd med dette svaret, og trenger hjelp for å komme videre, må eventuelt annen ekspertise hjelpe til.


Jeg har ikke mer å si om denne saken, slik den nå står.


 


 


Med vennlig hilsen


Odd Magne Hjortland




 


     


Kjærranveien 14  |  3180 Nykirke |  Norway


E:  odd.magne@emf-consult.no | T: +47  32 87 94 05


www.emf-consult.no  |  www.facebook.com/emfconsult/


 


Før du velger å skrive ut denne e-posten, vennligst tenk på miljøet!  - Sendt fra kablet nettverk - helt uten mikrobølger og helserisiko  


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 07 October 2020 21:44

Til: Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Re: Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre


 


Hei,


det er vel deres jobb å finne ut av dette.


Makan til ansvarsfraskrivelse.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 


tir. 15. sep. 2020 kl. 21:40 skrev Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>:


Hei,


 


Betyr dette at du ikke har forsøkt å bestille varer fra oss?


 


Om dette er forsøk på misbruk av din identitet beklager jeg dette.


 


Håper du finner ut av det. 


 


Mvh Odd Magne 


EMF Consult 


 


 


 


Sendt fra min Samsung Galaxy-smarttelefon.


 


 


-------- Opprinnelig melding --------


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Dato: 15.09.2020 20:54 (GMT+01:00)


Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Ko: odd.magne@emf-consult.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>


Emne: Klage/Fwd: EMF Consult | Kansellert ordre


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: EMF Consult - Odd Magne <odd.magne@emf-consult.no>

Date: man. 17. aug. 2020 kl. 08:09

Subject: EMF Consult | Kansellert ordre

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei Erika,


 


Jeg ser at du har en kansellert ordre i nettbutikken. Med status Ubetalt ordre kansellert – tidsfrist nådd. Ordrestatus endret fra Avventer betaling til Kansellert.


 


Om det gikk feil med betalingen, kan du eventuelt prøve på nytt med en av de andre betalingsalternativene 😊


Vi kan også ordne det slik at du kan få tilsendt faktura dersom det er problemer med å benytte de betalingsalternativene som er i nettbutikken.


 


Var det andre problemer med utsjekk, ta kontakt så kan vi hjelpe deg med å få fullført ordren.


 


 


Med vennlig hilsen


Odd Magne Hjortland



 


     


Kjærranveien 14  |  3180 Nykirke |  Norway


E:  odd.magne@emf-consult.no | T: +47  32 87 94 05


www.emf-consult.no  |  www.facebook.com/emfconsult/


 


Før du velger å skrive ut denne e-posten, vennligst tenk på miljøet!  - Sendt fra kablet nettverk - helt uten mikrobølger og helserisiko