tirsdag 3. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 02:54

Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i den forrige mailen min.


Så ønsker jeg, at dere sender dette opp, til en overordnet.


Jeg kan ikke se at dere har gjort dette.


Så jeg må si at dere har noen slags fæle nykker.


Det må jeg klage på.


Vennligst send dette opp til en overordnet nå.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 16:59 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.


Johanna Andersson (Customer Service)


Oct 7, 2020, 16:59 GMT+2


Hej igjen Erik,


Takk for ditt svar.

Hvis saken blir politianmeldt, kan politiet kontakte oss og be om informasjon, men vi kan ikke dele informasjon om andre kundesaker på den måten.

Din e-postadresse som du stadig sender oss e-post fra, er ikke registrert hos oss.


Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.


Vi ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen,


Johanna Andersson

Customer Service Coordinator


Erik Ribsskog


Oct 7, 2020, 14:57 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #51445 "Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd:..."


Hei,


nå er det sånn, at jeg tidligere, har snakket med din kollega Johanna Andersson, om det samme, (i august).


Hvis dere har så bra rutiner, hvorfor er det sånn, at jeg hele tida, må sende dere mailer, om trolling.


Dette henger ikke på greip.


Jeg vil at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 11:43 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk