fredag 13. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no (ticket id 896010)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. november 2020 kl. 15:43

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no

Hei,


i den mailen som du svarer på.


Så skrev jeg, at dere får la en hos Qliro Group se på dette.


Siden at jeg blir sendt rundt som en kasteball mellom alle de vanlige streberne/sliterne hos CDON og Qliro (Pay).


Så dette må jeg klage på.


Nå må dere slutte med disse fæle nykkene deres, og sende dette sånn som jeg ber dere.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 12. okt. 2020 kl. 08:35 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (896010) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


12. okt. 2020, 08:35 CEST


Hei 


Vi har flere ganger forklart hva du må gjöre i denne saken, min närmeste sjef har sendt deg mail og jeg har også sendt kopi på denne mailen til deg. 


Vi har ingen mulighet til å se hvem som har besilt varen, vi ser kun informasjonen som er lagt inn på ordre og kan derfor ikke se hvem "trollet" er. Vi gir all informasjon vi har om saken til politiet i deres etterforskning 


Ha en fortsatt fin dag 

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


11. okt. 2020, 20:53 CEST


Hei,


ettersom jeg har forstått det, så er CDON del av Cliro Group.


Og det samme med 'Cliro Pay', (de er også del av Cliro Group).


Men hvorfor sender meg rundt, som en kasteball, hvis det er snakk om samme konsern?


Dette må jeg klage på.


Dette blir som mobbing av kundene, må jeg si.


Jeg har bedt Cliro Pay om å sende dette opp, til en overordnet.


Dere kan kanskje la en overordnet hos Cliro Group svare på dette, (siden at både CDON og Cliro Pay er involvert).


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:53 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

Erik Løvenbalk Ribsskog


11. okt. 2020, 20:38 CEST


Hei,


nå har jeg nettopp vært gjennom det samme med Klarna, (som har en russisk konsernsjef virker det som).


Og jeg ble vel enig med de om, at det er kunden/borgerens privilegium, å velge korrespondanse-metode.


Det virker som noe ikke-konformt, at jeg skal måtte ringe dere, for å liksom hviske om noe, på en skurrete/klamt mobil-linje.


Det virker uprofesjonelt, (og som at dere hersjer med kundene/borgerne), må jeg si.


Så det synes jeg virker som noe slags mistenkeliggjøring, (eller noe lignende).


Så det vil jeg gjerne klage på.


Jeg ønsker at dette sendes til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


(Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner).


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes heller ikke det er noe artig, at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom dere og CDON, som vel er en av deres avdelinger.


(Betalingstjenesten Qliro er vel også en avdeling hos dere.


Men denne betalingstjenesten har visst samme navn, som konsernet deres, (virker det som).


Så det er kanskje litt klønete.


Er det konsernet Qliro eller betalingstjenesten Qliro som jeg korresponderer med nå, liksom.


For å si det sånn).


Dette må jeg klage på.


Og at dere kutter ut historien, fra mailene, er ikke det helt store.


'Deres referanse', pleier firmaer å operere med.


Men hva er min referanse her?


Jeg kan ikke se at 'min dato', står noe sted her, (i mailen deres).


Så det blir litt russisk, må jeg si.


Så jeg sender derfor også kopi, til det svenske finanstilsynet.


Jeg viser også til min mail fra 7. oktober hvor jeg klager på en 'tulle-faktura', som dere har sendt meg.


Skjerpings!



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:20 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

Hej Erik!


Tusen tack för att du kontaktar oss på Qliro.


Självklart vill i hjälpa dig vidare med detta men för att vi skall kunna bekräfta din identitet så behöver du ta i kontakt med oss via telefon.


Telefon: 800 25 055, vi har öppet till 18:00 idag.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen,

Jennifer

Qliro

QLIRO


Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

Bra, jeg er fornøyd


Dårlig, jeg er ikke fornøyd


[PM689X-543M]

Cathrine CDON (CDON)


23. sep. 2020, 09:53 CEST


Hei Erik,


Vennligst ta kontakt med Qliro direkte via deres hjemmeside eller via telefon.

Qliro kan hjelpe deg direkte med dine spørsmål angående din faktura.


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


23. sep. 2020, 05:33 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Qliro <noreply@qliro.com>

Date: man. 21. sep. 2020 kl. 13:05

Subject: Din faktura fra CDON.no

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



 

 

Qliro

 

 

Din faktura fra CDON.no

 

Ordrenummer: 75371749


Nedenfor finner du informasjon om ditt kjøp på CDON.no.

Hele din faktura er vedlagt som pdf.

For å se alle dine fakturaer kan du logge inn på Mine sider på Qliro.com.


Å betale: 638.00 NOK

Forfallsdato: 2020-10-05

OCR/KID: 813000004122021

Bankgiro: 60210758324

Mottaker: Qliro/Nordea Finans Sverige AB


Delbetaling fra: 95 NOK


Hvis du velger å delbetale blir renten på kjøpet ditt 22.00%, og i tillegg et faktureringsavgift på 45 NOK per måned. Vær oppmerksom på att du vil få tilsendt en mail med en link til en kontoavtale skal signeres med BankID. Dette blir sendt til deg etter forfallsdato. Ved et kjøp på 5 000 NOK som nedbetales på 12 måneder blir den effektive renten 48,56%. Den totale kostnaden blir 6 156 NOK, og hver måned betaler du 513 NOK. Se Qliro.com for fullstendige vilkår.



 

 

 

 

Kontakt Kundeservice om du har noen spørsmål

 

Merk at du ikke kan svare direkte på denne e-postmeldingen

 

Vedlegg

Invoice email.pdf

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.