onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Kunde/Fwd: Takk for bestillingen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:44

Til: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


hvis dere har rydda opp i dette.


Da lurer jeg på hvorfor jeg fortsatt får ordrebekreftelser og denslags, per mail, fra dere.


Da har dere ikke gjort jobben deres ordentlig, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Jeg ønsker også å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 26. okt. 2020 kl. 10:58 skrev Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>:

Hei Erik,


Vi har igjen mottatt 5 nye bestillinger på ditt navn igjen. Bestiller benytter ditt e post adresse eribsskog@gmail.com.


Som tidligere informert, er dine kontakt opplysninger sperret hos oss slik at alle bestillinger som kommer med ditt navn, blir kansellert og pakkene blir ikke sendt.

Epost bekreftelse som du får, er automatisk standard mail som system sender etter bestillingen er sendt videre til oss. Når bestillingen kommer til bestillings register hos oss, blir dette kansellert automatisk på grunn av sperre som ligger i system vårt.




Vennlig hilsen

Sanna

Zentio Kundeservice



Hvordan vil du vurdere dette svaret?

Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig

{#HS:1318662374-232716#} 

On Sat, Oct 24, 2020 at 8:35:42 CEST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: iSparkles - Zentio <kundeservice@zentio.no>

Date: ons. 21. okt. 2020 kl. 23:57

Subject: Takk for bestillingen

To: <eribsskog@gmail.com>




Takk for din bestilling!


Din bestilling sendes i posten så raskt som mulig. Innen 2 - 3 uker vil du motta din første Ardell Lash & Brow Excel Serum. Denne er gratis, du betaler kun kr 79 for porto - verdi kr 690.


Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Ardell Lash & Brow Excel Serum. På Min Side har du full kontroll og kan enkelt endre dato for neste levering eller stanse abonnementet, senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft. Her kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).

Hver tredje måned får du en Ardell Lash & Brow Excel Serum refill. Du betaler kun kr 498,- med fri frakt, dvs. kr 166 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.


Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.


Vi håper du blir fornøyd med vippeserumet, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.


Med vennlig hilsen

iSparkles-teamet hos Zentio AS

Zentio AS

kundeservice@zentio.no


open.php?u=31026153&id=380162cfa67347f89e2f44d9c2fb7869