fredag 4. desember 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bredbåndet er snart klart!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 05:28

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, kundeservice@proximo.no, helpdesk@bitpro.no, salg@bitpro.no, noss@deloitte.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>

Date: tor. 3. des. 2020 kl. 12:16

Subject: Bredbåndet er snart klart!

To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>



 MinSide

 

Hei Erik Løvenbalk!


Nå får du snart bredbånd fra NextGenTel!

Bredbåndsforbindelsen i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA blir klar til bruk 11/12/2020.


 

Er alt klart i boligen?

Hvis montøren vår må installere ny kabel eller uttak til internett hjemme hos deg, tar vi kontakt på 4748621954 i forkant av 11/12/2020 for å avtale tidspunkt.


Det er viktig at montøren får utført arbeidet til avtalt tidspunkt, og du må derfor sette opp ny avtale med montøren dersom du ikke kan være hjemme på dette tidspunktet. Da unngår du også et gebyr for at montøren ikke får utført det avtalte arbeidet.


Vi gjør oppmerksom på at vi trenger din tilbakemelding dersom uttak for bredbånd (telefonkontakt) er fjernet, for eksempel i forbindelse med oppussingsarbeid.


 

Ta i bruk bredbåndet

Vi sender deg en pakke med utstyret du trenger for å ta i bruk bredbåndsforbindelsen. Så snart pakken er sendt fra oss, får du informasjon om sporingsnummer på epost og i MinSide-appen. Vi anbefaler at utstyret kobles opp snarest etter installasjonsdato, slik at du får bekreftet at forbindelsen fungerer.



Vi ønsker god fornøyelse med bredbånd fra NextGenTel!


 


Hilsen oss i NextGenTel


Hjelp

Kundeappen Kundeservice

MinSide Personvern

 

Snakk med oss

Facebook

Kundeservice

 

Åpne i nettleser

Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev