mandag 7. desember 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 921807)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 18:14

Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com

Hei,


nå har jeg mange ganger bedt dere, om å sende dette, til Qliro konsern.


Men dere nekter å gjøre dette.


Så jeg må si at dere har noen fæle nykker.


Dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 11:24 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

Hei Erik, 


Jeg har besvart din henvendelse med fullstendig informasjon i case #835730 i går klokken 17:39. Jeg henviser deg til den e-posten for opplysninger relatert til din sak. 


Vi kan dessverre ikke hjelpe deg videre før du forholder deg til de retnignslinjene vi har lagt til grunn. Videre kommunikasjon må skje per telefon 800 25 055. Du er velkommen til å be om å få snakke med meg, Katrine, når du ringer. 


Ha en god dag. 

Med vennlig hilsen,

Katrine

Kundeservice

QLIRO


Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

Bra, jeg er fornøyd


Dårlig, jeg er ikke fornøyd