søndag 6. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. desember 2020 kl. 14:18

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@sdir.no, feedback@questback.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Caroline Whittle <feedback@questback.com>

Date: man. 2. nov. 2020 kl. 08:21

Subject: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020

To: <eribsskog@gmail.com>



Til deg som arbeider i den maritime næringen

Sjøfartsdirektoratets overordnede mål er å bli «Den foretrukne maritime administrasjon». I en konkurranseutsatt, internasjonal bransje ønsker Sjøfartsdirektoratet å være en foretrukket samarbeidspartner for den maritime næringen. Vi vil også at Norge skal være en attraktiv flaggstat som har stor gjennomslagskraft i internasjonale, maritime fora.


For å kunne nå dette målet og stadig utvikle og forbedre våre tjenester, er vi avhengig av tilbakemeldinger fra våre kunder. Denne undersøkelsen er et ledd i dette arbeidet. Vi håper du har tid til å sette av noen minutter til å gjennomføre undersøkelsen.


På forhånd takk for ditt bidrag!


Med vennlig hilsen


 


 Lars Alvestad, Fungerende Sjøfartsdirektør


Klikk her for å delta

Tjenesten er levert av www.questback.com - Questback Essentials