lørdag 26. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser! (ticket id 924094) (ticket id 979020)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 13:35
Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com
Hei,

nå har jeg forklart at jeg ønsker svar fra deres eier Qliro Group om dette.

Og du fortsetter bare å skrive dine åndssvake mailer.

Da er det at dere ansetter folk som er så fulle av primadonna-nykker, at de ikke burde ha jobba med kundeservice, vil jeg si.

Jeg så nå på nettstedet til Qliro Group.

(Eller Nelly Group som dere visst kaller dere nå).

Og jeg fant ikke noe e-post-adresse til administrerende direktør.

Men hun styreledere, (Westerstad), fant jeg mail-adressen til, ved å søke på Google.

Så jeg får håpe at hu er litt mer vettug.

(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 13. nov. 2020 kl. 09:51 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (979020) har blitt oppdatert.

Cathrine CDON (CDON)

13. nov. 2020, 09:51 CET

Hei 

Vi har flere ganger gitt informasjon hva vi kan gjøre, Vi kan gi informasjon til politiet ideres utredning så lenge du har anmeldt saken. vi har sperret kontoene med fin informasjon, Alle ordrene er lagt med din informasjon, navn, adresse, mail osv. Vi kan ikke på noe magisk vis se hvem som står bak disse ordrene. 

Som sagt, Anmeld saken og politiet hjelper deg videre 

Ha en fortsatt fin dag 
Med vennlig hilsen
Cathrine

When a great deal means a great deal!

Erik Løvenbalk Ribsskog

12. nov. 2020, 08:02 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #924094 "Klage/Fwd: Kjøp mobil og ne..."

Hei,

jeg gjentar at jeg ikke har bestilt noe fra dere.

Jeg har bedt om at Qliro Group svarer på dette, istedet for at jeg blir sendt rundt, som en kasteball mellom CDON og Qliro (Pay) sine mange medarbeidere.

Så dette må jeg klage på.

Jeg skjønner ikke at dere ikke rydder opp i kunderegisteret deres, med en gang, når folk klager på identitetstyveri/'trolling-angrep'.

Sånn at folk da ikke også får masse nyhetsbrev og tull og tøys, i samme slengen.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker også å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 9. okt. 2020 kl. 09:34 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
[ERXLQ9-5DMV]