mandag 28. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no (ticket id 896010) (ticket id 982391)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. desember 2020 kl. 16:26

Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>

Kopi: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, "Kopi: CDON CustomerService" <customerservice@cdon.com>, "kopi: juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com

Hei,


nå har jeg tidligere klag på deg, til hu styreleder-dama deres Westerstad.


For den kundeservicen deres ligner ikke grisen, må jeg si.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 16. nov. 2020 kl. 11:57 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (982391) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


16. nov. 2020, 11:57 CET


Hei 


Vi har flere ganger gitt informasjon hva vi kan gjøre, Vi kan gi informasjon til politiet ideres utredning så lenge du har anmeldt saken. vi har sperret kontoene med fin informasjon, Alle ordrene er lagt med din informasjon, navn, adresse, osv. Vi kan ikke på noe magisk vis se hvem som står bak disse ordrene. 


Som sagt, Anmeld saken og politiet hjelper deg videre 

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


13. nov. 2020, 15:44 CET


Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #896010 "Klage/Fwd: Din faktura fra ..."


Hei,


i den mailen som du svarer på.


Så skrev jeg, at dere får la en hos Qliro Group se på dette.


Siden at jeg blir sendt rundt som en kasteball mellom alle de vanlige streberne/sliterne hos CDON og Qliro (Pay).


Så dette må jeg klage på.


Nå må dere slutte med disse fæle nykkene deres, og sende dette sånn som jeg ber dere.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 12. okt. 2020 kl. 08:35 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.