mandag 7. desember 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med Bi...

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:55

Til: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, post@kghav.com

Hei,


i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at det har skjedd.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen.


Jeg ønsker også noen sparket der, for at dere kaller meg 'Erika', i hver bidige mail.


Helvetes tullinger).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 08:55 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Hei Erika


Din henvendelse om "Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med Bi..." er nå blitt besvart. For å tilføye ytterligere kommentarer, skal du bare svare i retur på denne e-posten.


Mia (Luxplus)


Nov 3, 2020, 8:55 GMT+1


Hei Erik


Jeg kan ikke se at vi har sendt deg noen nye mailer.

Det er ingen som har lagt inn en bestilling med dine opplysninger, og du har på ingen måte blitt utsatt for identitetstyveri via vår hjemmeside luxplus.no.


Vi kommer ikke til å besvare flere mailer fra deg om denne saken. Du er dog alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du lurer på noe annet, så fremt det er i en ordentlig tone.


Ønsker deg en fin dag.


Med vennlig hilsen,



Mia


Erika Løvenbalk Ribsskog


Nov 3, 2020, 2:21 GMT+1


This is a follow-up to your previous request #589058 "Klage/Fwd: Takk for din hen..."


Hei,


nå får dere faen meg slutte å kalle meg Erika, dere frekke fisler.


I svarte helvete, må jeg si da.


Jeg ønsker å heller få svar, fra en overordnet, hos dere.


(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg fortalte dere, i en mail, fra 7. oktober, at jeg ønsket, at dere skulle slutte, å kalle meg Erika, (i deres mailer).


Men dette har dere ikke sluttet med.


Det er mulig, at dere synes, at det er morsomt, å ha et slags nerde-system, som demaskulerer kundene/borgerne.


Men det synes ikke jeg er noe morsomt.


Så nå får dere se å ta dere sammen, (og heller svar mailene på en annen måte, uten å kalle folk jentenavn).


Skjerpings!


ons. 7. okt. 2020 kl. 15:18 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:


Med vennlig hilsen

Luxplus.no kundeservice