mandag 7. desember 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Ticket [2324] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 19:11

Til: KK kundeservice <abo.kk@aller.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, post@aller.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no

Hei,


i min forrige mail, så ber jeg dere, om å sende dette, til en overordnet.


Jeg kan ikke se at dere har gjort dette.


Og det pisset dere skriver om bankkort, osv.


Det er jo som at dere er verre, enn noen tatere.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS. 


Jeg ønsker fortsatt å bli informert om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!



tir. 3. nov. 2020 kl. 18:54 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei Erik




Ser ut fra bestillingen at det er noen som harselerer med deg, da du har blitt registrert med det lite kreative og usmakelige prompefjert. Tok en titt i mailhistorikken med oss, og ser at det har skjedd tidligere med Vi Over 60 også, slik du nevnte. 




I følge systemet har bestillingene blitt gjort på internett. For at bestilling skal bli gjennomført trenger bestiller ditt bankkort. Kan det derfor hende at noen er i besittelse av et bank-/kredittkort som står på deg? En mulig løsning for at de som bestiller for deg ikke skal ha mulighet til dette, kan være å kansellere kredittkort og bestille nytt. Banker gjør dette gratis.




Hvis det allikevel fortsetter ville jeg anmeldt saken til politiet, med henvisning til straffeloven § 202.




Sender saken videre til fagansvarlig, slik at vi også får hans perspektiv på saken, eventuelt om han har alternative forslag til løsning.




Hilsen


Eirik


  




  KK kundeservice




  Telefon: 21 89 77 85


  abo.kk@aller.no


   www.aller.no






 


  




  Aller Media ansvarlig utgiver av:


  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24


<eribsskog@gmail.com>


November 3rd, 2020 04:53


Hei,


jeg har tidligere fått mange lignende mailer, fra Vi Over 60, som også er eiet, av Allergruppen.


(Og også fra Dagbladet.


Som vel også er eiet av Allergruppen).


Og da har jeg bedt om, at administrerende direktør, skal svare.


For de har hatt så dårlig kundeservice.


Så jeg må be om noe lignende her og.


Om du/dere kan sende om dette til en overordnet, av noe slag.


For dette blir bare tull og tøys, synes jeg.


Jeg har mange sære danske slektninger, og jeg vet at Allers er danskeiet.


Så det kan kanskje være noe med det å gjøre.


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:13 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei




Vi kan ikke se at du har noe abonnement registrert hos oss.


Du kan melde deg av nyhetsbrev ved å se nederst i mailene du får fra oss, der skal det stå at du kan melde deg av.




  




  KK kundeservice




  Telefon: 21 89 77 85


  abo.kk@aller.no


   www.aller.no






 


  




  Aller Media ansvarlig utgiver av:


  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24


<eribsskog@gmail.com>


October 4th, 2020 10:31


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 09:25

Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355394

To: <eribsskog+missRibsskog@gmail.com>




Hei Frk Erik, takk for din bestilling!

NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 355394

Ordredato: man, 09/07/2020 - 10:00


KK - Helt år (26 utgaver) 979.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 814.40 kr

Herav MVA 203.60 kr

Totalbeløp 1,018.00 kr

Leveringsadresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Frk Erik Prompepromp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.


Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.


Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til abo.felles@aller.no.



Lik oss på Facebook

Følg oss på Twitter

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.

http://www.allershopping.no/vilkar


Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.

http://www.allershopping.no/kundeservice


Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.