søndag 5. juli 2020

Hu blondina kan si, at hu ikke liker skjegg. Men hu kan ikke si, at hu ikke liker mørk hudfarge, (for da blir det rasisme). Men begge deler er noe med utseende. Så da blir det dobbeltmoral, (må man vel si)


https://www.aftenposten.no/kultur/i/e8A4ea/Fjernet-Paradise-Hotel-episode-i-alle-land-etter-omstridt-uttalelse

PS.

Jeg vet ikke om det er feil, at enkeltpersoner, foretrekker sin egen rase og kultur, fremfor andre raser og kulturer, (når det gjelder valg av partner/ektefelle).

(Det betyr jo ikke, at man dermed planlegger å bruke negre, som slaver, på bomullsplantasjer, liksom.

For å si det sånn.

Det betyr ikke, at man ønsker, å være slem, mot de fargede/fremmedkulturelle.

I tilfelle noen trekker raske konklusjoner.

For å si det sånn).

Det er vel naturlig å foretrekke en av sin egen rase og kultur, (når det gjelder valg av partner/ektefelle), må man vel si.

(Det er visst naturlig for menn, å ønske å ha unger, som ligner på en selv.

Noe sånt).

Det å likestille fremmede kulturer med sin egen.

(Som man vel må gjøre, i våre dager.

Hvis man ikke vil bli kalt rasist).

Det virker som en veldig merkelig/rar ting å gjøre.

(Må man vel si).

For eksempel så er vår vestlige kultur veldig moderne.

Mens folk fra den tredje verden, ofte har en kultur, som er veldig gammeldags, i forhold.

Så å søke seg mot noe veldig gammeldags.

Gir det noe mening?

Det kan man kanskje lure på.

Og jeg så selv ikke en neger, før jeg var 6-7 år gammel, (husker jeg).

(Min mor og stefar dro med min lillesøster Pia og meg, inn til Oslo, for å se på slottet.

Og vi så en neger, i Grensen.

Og da glante Pia og jeg fælt, ut av bilvinduet, husker jeg.

For ingen av oss, hadde noen gang sett, noe så rart.

For å si det sånn).

Så for meg, så blir det som noe absurd, (eller sjokkerende), å tenke på, å være i familie, med negre.

Og da Arne Næss giftet seg, med Diana Ross, på 80-tallet.

Så sa hans kamerater, (ifølge avisene), at sorte damer, de kunne man ha som elskerinner.

Men man giftet seg ikke med de.

(For det var ikke stuerent, da.

For å si det sånn).

Så det er den typisk norske holdningen til dette, (kan det virke som).

Men det er kanskje ingen som tørr å bruke ytringsfriheten sin lenger, (når de sorte river ned statuer osv., i andre vestlige land).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Da jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken.

(Noe jeg jobba som fra høsten 2000 til våren 2001).

Så ansatte jeg ei somalisk dame, på søtten år, som het Luly.

(For hu var den eneste som spurte om jobb der, på den tida.

Dette var vel like etter at jeg begynte der).

Og hu ville noen ganger si ting, rett ut i lufta.

(Av en eller annen grunn).

Og en gang så sa hu, (rett foran meg), at de i Afrika var svarte/stygge, for å skremme dyra.

Så det at svart hudfarge er så pent.

Det veit jeg ikke.

Det er kanskje noe man sier, for å være høflig.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Så leste jeg på nettet, om at damene i Norden, fikk blondt hår, under steinalderen, (eller noe lignende).

(De som fikk blondt hår, må ha levd isolert lenge.

For å få håret til å bli så lyseblondt, (stod det).

Noe sånt).

Og det var fordi, at menn syntes, at blondt hår, var mer attraktivt.

Så vi i Norden har visst de mest attraktive damene/folka.

(Selv om min lederkollega Merete, på Rimi Bjørndal.

En gang sa til meg: 'Du vet at mørkt hår er idealet for menn', (eller om hu sa: 'Du vet at mørkt hår er idealet').

Da hu så at håret mitt egentlig var blondt, (jeg pleide å ha litt Wella Pearl Styler i det, så det så kanskje litt mørkere ut, på grunn av det), i sola, nede ved Aker Brygge, (når vi skulle på båttur for Rimi-assistenter), sommeren 1998.

Husker jeg).

Og da er det jo ikke så morsomt for oss, når det dukker opp mindre attraktive folk her, (i Norden).

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Morgenkaffen ☕ Milliardunderskudd for klesgigant
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 08:11
Til: juridisk
Kopi: finansavisen@hegnar.net, PFU Pressens faglige utvalg , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Finansavisen
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 09:03
Subject: Morgenkaffen ☕ Milliardunderskudd for klesgigant
To:



Les e-posten i nettleser

NYHETER       FA+      LEDER

Milliardunderskudd for klesgigant

Virke mener Europa-åpning er godt nytt

Det er gode nyheter og viktig for norsk reiseliv og økonomi at Norge fra 15. juli åpner for turister fra europeiske land med lav smittespredning, mener Virke.

Nå anbefaler analytikerne i Nordea Markets kjøp

Hever anbefalingen på Orkla.

Disse aksjene gjorde det bedre i USA enn på Oslo Børs

Fire av seks selskaper i USA og Canada steg torsdag.

Nike leverte katastrofetall – omsetningen stupte

Nike opplevde et kraftig fall i omsetning og resultatet etter utbruddet av coronaviruset.

– Sitter ikke i køen fordi vi vil

Nordea-topp Randi Marjamaa er kritisk til forslag om å stoppe utbyggingen av nye E18 mellom Oslo og Asker: – Jeg tror ikke de sitter i den køen hver dag.

(+) Fredensborg kjøper seg opp i hotellimperiet Servatur

Måneder med coronanedstengte hoteller skremmer ikke Ivar Tollefsen. Nå overtar han halvparten av Kai Mikaelsens hotellimperium på Gran Canaria.

(+) Dyre jordbær?

(+) Ligger 40 prosent bak 2020-budsjettet

– Vi må være forberedt på at boligsalget ikke går slik de mest optimistiske tror, sier toppsjef Daniel K. Siraj, som går mot en milliardsmell i år.
Ansvarlig redaktør Trygve Hegnar
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Snapchat
© Hegnar Media 2020
Hoffsveien 70 A, Postboks 724 Skøyen, 0214 Oslo - Tlf 23 29 63 00

Ønsker du å gjøre endringer for mottak av nyhetsbrev?
Meld deg av denne nyhetsbrevlisten

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ditt "Nei takk til reklame"-klistremerke er på vei
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 08:08
Til: juridisk
Kopi: medlem@naturvernforbundet.no, Politikk Høyre , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Naturvernforbundet
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 15:05
Subject: Ditt "Nei takk til reklame"-klistremerke er på vei
To:


Naturvernforbundet


Naturvernforbundet
Hei Erika Prompenbak Ribssvin.

Nei takk til reklame-klistremerket du bestilte er nå på vei i posten.

Takk for at du tenker på miljøet. Ditt valg om å reservere seg mot reklame er et bidrag til å skape en mer bærekraftig verden.

Vil du gjøre litt mer for miljøet?
Bli medlem i Naturvernforbundet.
Som medlem støtter du arbeidet for å stoppe tapet av verdifull natur, kutte farlige klimagassutslipp og redusere unødvendig forbruk.
Trykk her for å bli medlem - kun 200,-

Vi håper du blir fornøyd med klistermerket. Med vennlig hilsen Naturvernforbundet

Facebook Instragram Twitter
Naturvernforbundet | Tlf: 23 10 96 10 | E-post: giver@naturvernforbundet.no

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen tilbake!
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 08:05
Til: juridisk
Kopi: info@service-mail.zalando.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sandra fra Zalando
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 21:39
Subject: Velkommen tilbake!
To:




Zalando

Vi holder deg oppdatert

Hei

Det er fint å ha deg tilbake! Fra nå av vil du få informasjon om produktlanseringer, trender og salg direkte i din innboks. Så spennede nyheter kan vi jo ikke holde for oss selv.


Med vennlig hilsen
Zalando


Du mottar denne e-posten fordi du tidligere har abonnert på vårt nyhetsbrev. Rabattkoden som vi tilbyr våre nye abonnenter kan kun brukes én gang, og vi har derfor ikke sendt den til deg på nytt. Hvis du mener dette er feil, kan du kontakte vår kundeservice.


Trenger du hjelp?

Få hjelp online


Enkel online shopping

Gratis frakt*

Gratis retur

100 dagers åpent kjøp
La deg inspirere

Facebook Instagram

Shop nå

Android app iOS app


Firmainformasjon

Zalando SE, Valeska-Gert-Straße 5, 10243 Berlin, Tyskland

Juridisk representant: Robert Gentz, David Schneider, Rubin Ritter, James Freeman II, David Schröder

Representantskapsleder: Cristina Stenbeck
Firmaet er registrert ved Amtsgericht Charlottenburg Berlin, HRB 158855 B

Orgnr: 913 924 428 MVA,

Alle priser er inkludert moms. Kun så lenge lageret rekker. Prisene kan endres. I tråd med Zalandos betingelser godtar du at fakturakravet overdras til Zalando Payments GmbH.

Ansvarlig for Zalando SE innhold gem. § 55 RStV: Robert Gentz

Besøk våre FAQ-sider for å komme i kontakt med oss.

*Fri frakt på bestillinger over 229,00 kr. Ved kjøp under dette beløpet, er fraktkostnaden 39,00 kr. Hjemmelevering og enkelte varer er ekskludert.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Shifter
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:23
Til: juridisk
Kopi: shifter@shifter.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Shifter
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 23:18
Subject: Velkommen til Shifter
To:


View this email in your browser

Hei!

Gratulerer med å ha meldt deg på Shifters nyhetsbrev! Vi startet denne nettavisen i mai 2016, og nå er vi regnet som den ledende nettavisen som dekker startup-bedrifter og innovasjon.

Vi sender vanligvis ut nyhetsbrev hver tirsdag og fredag morgen. I tillegg kan det hende vi sender ut et nyhetsbrev hvis noe spesielt er skjedd, eller det er noe vi mener du bør få med deg.

Husk å legge oss til i kontaktlisten din!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis det er noe du lurer på: post@shifter.no

Ha en fortsatt fin dag, så hører du fra oss snart.

PS: Hvis du virkelig er interessert i innovasjon og utvikling, anbefaler vi deg å sjekke ut podcasten vår, som også heter Shifter. Den har en "snitt-rating" på 5 stjerner!!

Klikk her: Shifters podcast

Hilsen

Lucas og resten av Shifter-teamet


PS2: Hvordan du kan gjøre din bedrift mer robust mot konkurranse, ifølge Alexander Osterwalder.


https://www.facebook.com/shifter.norge/
Shifter.no
Copyright © 2020 Shifter Media AS, All rights reserved.
Du mottar denne e-posten fordi du har meldt deg på Shifters nyhetsbrev.

Our mailing address is:
Shifter Media AS
Apotekergata 10
Oslo, 0180
Norway

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [WATCH] Bubba Wallace talks NASCAR, activism, and more
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:15
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: lør. 27. jun. 2020 kl. 18:01
Subject: [WATCH] Bubba Wallace talks NASCAR, activism, and more
To:




ERIKA --

In our newest episode of What Matters, NASCAR driver Bubba Wallace joins BLM’s Managing Director Kailee Scales. Together, they discuss Bubba’s experience as the sole Black driver in NASCAR’s top series.

Kailee and Bubba explore how NASCAR banning the confederate flag has impacted the Black community and how the murder of George Floyd impacted Bubba personally. Bubba also shares his own journey with NASCAR and his efforts to engage more Black people to enjoy his sport. Note: This episode was recorded prior to a noose being discovered in Bubba’s racing stall that, unbelievably, nobody seems to be able to explain. But one thing is clear: Racism is alive and well in America.

Bubba Wallace sparked the fight for racial justice in NASCAR -- but there’s still so much farther to go.

Hear more about his experience and what’s next for him on the latest episode of What Matters -- available on Spotify, Instagram TV, YouTube, Apple Podcasts, or BlackLivesMatter.com/WhatMatters. Then, share it to help amplify our message.

WHAT MATTERS

In the past few years, we have seen so many sports figures using their platforms to stand against racism. Just like how NFL’s Colin Kaepernick knelt during the national anthem, Bubba Wallace has brought the same persistence and activism to NASCAR.

As cities across the country continue to fuel our movement and give voice to the pain of what is happening in our communities, it is more important than ever to amplify our activist athlete's unique voices and perspectives.

Bubba Wallace’s battle to ban confederate flags from NASCAR was just the one step in the fight to disrupt and transform the broken system that takes our lives and leaves us behind.

When so many are trying to silence us, it is more important than ever that we share OUR stories -- and today, Bubba Wallace shares his. Click here to watch the latest episode of What Matters now.

Thank you for tuning in, standing up, and persisting in our fight for justice.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:11
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@klassekampen.no, PFU Pressens faglige utvalg , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 02:36
Subject: Velkommen som abonnent på Klassekampen
To:


Takk for bestillingen!

Du har nå tilgang til Klassekampen på nett: https://www.klassekampen.no

Bestilte du papiravisa, skal den komme i løpet av to virkedager.

Som leser av Klassekampen velger du selv om du vil ha papiravisa hele uka, bare lørdager eller ikke i det hele tatt. Digital tilgang har du uansett. Nyhetsbrevet er en del av abonnementet. Om det blir for mye, kan du enkelt melde deg av.

Du kan gjøre endringer og finne nyttig informasjon på kundeservicesidene våre: https://ks.klassekampen.no

Kontakt oss gjerne om du har tilbakemeldinger eller støter på problemer!

Med vennlig hilsen
Klassekampen
21093001
kundeservice@klassekampen.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: SISTE DAG med ekstra store rabatter i fordelsbutikken
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:05
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, bonnierpublications@bonnier.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 06:38
Subject: SISTE DAG med ekstra store rabatter i fordelsbutikken
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara








Skynd deg før det er for sent



Det kjempestore sommersalget slutter i dag kl. 23.59.


 Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108



Se sommersalget her






Skynd deg: Begrenset laer igjen






Strandsett
håndkle og veske

UTSALGSPRIS 95.20 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 76 %


Kjøp sett her






 Pink T-skjorte
fra Diadora

UTSALGSPRIS 55.20 kr.

Ordinærpris 300 kr.
Spar 82 %


Kjøp T-skjorte her







BBQ-grilltermometer
med Bluetooth

UTSALGSPRIS 127.20 kr.

Ordinærpris 299 kr.
Spar 57 %


Kjøp det her







Pink Sports BH
fra Diadora

UTSALGSPRIS 143.20 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 64 %


Kjøp BH her







VR-briller


UTSALGSPRIS 79.20 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %


Kjøp det her






Profesjonell håndverkerjakke

UTSALGSPRIS 191.20 kr.

Ordinærpris 599 kr.
Spar 68 %


Kjøp jakke her






Løpebelte


UTSALGSPRIS 87.20 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 56 %


Kjøp belte her






Spaltekanden


UTSALGSPRIS 175.20 kr.

Ordinærpris 749 kr.
Spar 77 %


Kjøp kande her






Louise Kragh
Leaf armbånd

UTSALGSPRIS 151.20 kr.

Ordinærpris 900 kr.
Spar 83 %


Kjøp armbånd her







Gå til sommersalget her >>






Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









28. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Gode råvarer fra norske bønder
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:00
Til: juridisk
Kopi: Adams Matkasse , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 11:04
Subject: Gode råvarer fra norske bønder
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Adams matkasse
Adam viser nyhøstet blomkål
Gode råvarer fra norske bønder
Som kunde hos Adams Matkasse skal du ikke trenge å lure på hvor maten din kommer fra. Gjennom flere år har vi etablert sterke og tillitsfulle relasjoner til alle våre leverandører, slik at du er trygg på at maten din er sunn og frisk.

Nå som du mottar din første matkasse vil vi fortelle deg hvor maten kommer fra.

/Adam


Leverandører | Adams Matkasse

Godt samarbeid og inspirerende mat

Adam sjekker kvaliteten
Måkestad »
Måkestads fokus er å levere den beste kvaliteten til best mulig pris.

Måkestad leverer frukt og grønnsaker til Adams Matkasse. Vi samarbeider hele året for å finne de beste råvarene i sesong.

Vi har fokus på å velge norske råvarer når de er på sitt beste fra utvalgte gårder rundt om i landet. Veldig mye av grønnsakene blir levert direkte fra bonden, som sikrer ferskest mulig råvarer ut til våre kunder.
Adam i åkeren
Huseby Gård »
Gården ligger i Lier og har vært familiens eie siden 1880. I dag drives den av fjerde- og femtegenerasjon med fokus på grønnsaker.

Huseby fokuserer på å produsere best mulig mat med minst mulig belastning på miljøet. Både lokalt og globalt.

De deltar også i Helsedirektoratets kampanje for sunnere kosthold og jobber aktivt for å tilby sunne og innbydende produkter.
Adam sjekker sjømaten
First Seafood »
First Seafood AS ble stiftet i 2014 av tre gode venner og har på kort tid blitt en betydelig aktør innen skålpakket fisk.

De som jobber i First Seafood AS har lang fartstid fra fangst, produksjon og salg av sjømat. Deres fortrinn er at de jobber tett med fangstflåten for å sikre det beste råstoffet til enhver tid.

First Seafood er medlem av Grønt Punkt og har følgende sertifiseringer; Debio, MSC og ASC.
Adam sjekker kvaliteten
Brødrene Ringstad »
Ringstad holder til i Rakkestad i Østfold, en av landets største landbrukskommuner. De er en familiebedrift og eventyret startet i 1934 og drives i dag av tredjegenerasjons Ringstad, (Kjell og Unni).

De har vunnet flere medaljer for produktene sine, og i NM i 2018 tok de intet mindre enn tre gullmedaljer og to sølvmedaljer.
Adam anbefaler
Adam anbefaler:

Jeg anbefaler å spise fiskerettene tidlig i uken når fisken er på sitt beste. Sammen med våre leverandører er vi opptatt av kvalitet hele veien fra fangst til middagsbordet og da er det viktig å være obs på at fisken har noe kortere holdbarhet.

Kundeservice er tilgjengelig ved eventuelle spørsmål

Adam anbefaler
Mine Sider
Mine Sider - full kontroll over abonnementet ditt.
Kontakt oss
Klikk her for å besøke kundesenteret vårt.
Last ned Adams app!
Få middagen rett i lomma! Last ned Adams app for iPhone eller Android.
Facebook Facebook
Åpne i nettleser
Adams matkasse

Sent to: e.ribsskog@gmail.com

Unsubscribe

Adams Matkasse AS, Maridalsveien 21, 0178 OSLO, Norway

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tusenvis av lydbøker gratis i 6 uker! Prøv nå!
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 06:56
Til: juridisk
Kopi: ark@post.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ARK Bokhandel
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 11:12
Subject: Tusenvis av lydbøker gratis i 6 uker! Prøv nå!
To:


Krim, roman, humor, sakprosa, barnebøker ... Hva vil du høre på?🧡
Vis e-posten i nettleser
Bloggen Facebook Instagram


Gratis Fabel i 6 uker!



 Kundeverdier


.




.



Du mottar denne e-posten fordi du har registrert deg som ARK-VENN i en av våre butikker, på ARK.no eller lastet ned leseappen ARK e-bok. Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, prisendringer og utsolgte produkter.

Ønsker du ikke lenger å motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Trenger du hjelp?
www.ark.no/kundeservice

Åpningstider, kontaktinformasjon
og alt du trenger å vite om ordren din.
ARK.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ALL Black Lives Matter
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 06:50
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 20:21
Subject: ALL Black Lives Matter
To:




ERIKA --

The first Pride was a riot.

In 1970, Black and Brown transgender people led the charge to fight back against police violence and discrimination. Since then, Black LGBTQ+ people have routinely shown up on the front lines in our fight against white supremacy and violence.

It is time for us to show up for them in the same way.

We need to let everyone know that #BlackLivesMatter means ALL Black Lives deserve to be valued, respected, and protected.

If you’re ready to fight for the liberation of every member of our community, share this graphic on your social media to show your family and friends that Black Trans Lives Matter.

#BlackLivesMatter means all Black lives

SHARE ON TWITTER

SHARE ON FACEBOOK

In the past few weeks alone, we’ve seen a trans woman, Iyanna Dior, beaten in Minnesota, the police shooting of Tony McDade in Florida, and the murders of three Black trans women: Riah Milton, Dominique “Rem’mie” Fells, and Nina Pop. Their tragic deaths come right as the Trump administration has rolled back protections for transgender people seeking health care -- during a pandemic.

As we continue to demonstrate, we must make sure to center the voices of the most marginalized members of our community: our trans friends and family members who live under the oppression of racism, sexism, homophobia, and transphobia.

Our movement is strongest when we speak with one voice and affirm one another. Now, more than ever, all Black LGBTQ+ people need our unwavering support. As we reimagine and transform racist systems, we must be intentional to actively center Queer lives in this work. All members of our community deserve not only to survive, but to thrive, exactly as they are.

Share this graphic now to reaffirm that All Black Lives Matter and show support for our Black LGBTQ+ siblings.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

Ny klage/Fwd: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]

Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 05:36

Til: Faktura RB

Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , EK Kristiansand kundeservice

Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Det er noen idioter, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn.

Og det er sånn at jeg bare returnerer dette, til avsender.

(Noe som er greit å gjøre.

Sånn som jeg har forstått det).

Som nevnt tidligere så hadde det vært bra, hvis dere kunne sendt om dette, til en leder.

Det må vel være snakk om 10-20 fakturaer, som jeg har fått av dere nå.

Og blir dumt, at jeg må forklare om det samme, igjen og igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 07:39
Subject: OppdateringFwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til noen meldinger, som jeg har fått av dere, tidligere denne måneden.

(Se vedlegg).

Jeg venter ingen pakker.

Så dette er ikke noe, som jeg har bestilt.

Men som forklart tidligere, (se mail-historie), så blir jeg utsatt, for et post-terror-angrep.

Så det var ikke åpenbart at jeg skulle åpne disse forseglede melding-brevene deres.

(Siden jeg skjønner at dette må være snakk om troll-post.

For å si det sånn).

Men det ene var halvåpent.

Og der står det, at Bring, er avsender.

Men Bring leverer vel tjenester, (og ikke produkter).

Så det gir vel ikke så mye mening.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 20:27
Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 15. juni, (se vedlegg).

Det er det samme her.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Dere sender meg brev etter brev, om dette.

Men jeg skriver på forsendelsene: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Det kan virke som, at dere er, både blinde og dumme, siden at dere likevel sender disse regningene.

Dette må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har noen slags råtne apehjerner, (eller noe lignende), inni huene deres.

Det går ikke an å være så mongo.

Det at jeg må sende tilbake disse tulle-fakturaene deres, lager ekstra heft for meg, i min situasjon, hvor jeg utsatt for post-terror, (og annen terror).

Jeg må si at dere er med på terroren, når dere prøver å slite meg ut, med deres meningsløse fakturaer.

Jeg sendte terror-post tilbake, på samme måte, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og britene, (det vil si Royal Mail), begynte aldri å hefte meg, med meningsløse/mongo-e faktura-brev.

Så her må dere ta dere sammen skikkelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 24. jun. 2020 kl. 18:31
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. juni, (se vedlegg)

Det er det samme her.

Det er noen mongoer/terrorister, som bedriver post-terror mot meg, ved å bestille masse dritt, (på internett), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er ikke avsender her.

(Som det fremgår av brevene/pakkene).

Jeg er kun tilbake-sender.

Og det er snakk om retur, av terror, som Posten leverer meg.

Så her er dere medskyldige i terror, (må jeg si).

Og da nytter det ikke å være så lamme og mongo, som dere er, og sende meg regninger, (vil jeg si).

Her får dere faen meg se å skjerpe dere, og slutte med denne terror-virksomheten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 18. jun. 2020 kl. 08:30
Subject: Klage/Fwd: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>


Hei,

det er det samme her.

(Se vedlegg).

Dette er noe, som noen kødder/idioter har bestilt, i mitt navn.

Og jeg er ikke avsender.

Jeg har bare returnert dette, til møkka-firmaene, (med dårlige rutiner).

Det er vel snakk om noe sånt som 50-100 forsendelser, som jeg har sendt tilbake, de siste månedene.

Litt kjedelig å måtte forklare, om dette, igjen og igjen.

Så bra om dere kan sende om dette, til en leder/overordnet, som kjenner til ståa.

(Dette er snakk om et langvarig post-terror-angrep.

Som har vært fra cirka 2012, i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og fra cirka 2014, i Norge).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re: 15914897 [ ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref ]
To: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg vil ha svar fra en leder.

Dere vrenger på det.

Jeg har fortalt dere tidligere, at dette har jeg tatt, med faktura-avdelingen deres, i alle år.

Og dette er snakk om post-terror.

Og at jeg må forklare om dette igjen og igjen til dere.

Det blir som noe slags trakassering, må jeg si.

Jeg må be om at dere sender dette til deres administrerende direktør.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kjent, at post-terror-saker tar mye tid.

Og når dere 'Julius-folka' nede på Sørlandet prøver å legge fler arbeidsbyrder på meg, så er dere noen slags apekatter eller terrorister, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

tor. 4. jun. 2020 kl. 07:24 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei igjen.

Ja, leder har sett saken.

Det er beklagelig å høre at du blir utsatt for falske bestillinger i ditt navn.

Det viktig at du tar dette forholdet opp med firma som har sendt deg slike postsendinger. Sammen med dem er det sikkert mulig å avtale hvordan dette kan løses i hvert enkelt tilfelle, og hvordan denne svindelen skal følges opp.

Vi ber om forståelse for at Posten som transportør er nødt til å ta betalt for de tjenester vi utfører, og må også ta betalt for de sendinger som går mellom deg og disse firmaene dersom valget blir å sende dem i retur. 



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no

01.06.2020

eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com

Hei,

jeg vil gjerne at dette sendes til en leder.

For dette har jeg sendt på denne måten, (siden Ålesund brant), både i Norge og England, (siden rundt 2012 vel).

Så dere vet godt, at jeg sendte tilbake 'troll-post', på den måten.

For det har jeg gjort i mange år.

Og det er snakk om hundrevis av forsendelser.

Vi kan heller si det sånn, at dere må finne ut, hvem som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Eller at dere må betale meg erstatning, for å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Å legge ekstra arbeidsbyrde, (å kontakte hver jævla avsender for å få returkostnader dekket), på meg, som må håndtere, all denne dritt-posten, som noen kødder/jævler bestiller, i mitt navn.

Det er inhumant, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Her må dere heller betale meg erstatning, for å sende meg, masse dritt, som jeg ikke har bestilt.

Skjerpings!


man. 18. mai 2020 kl. 07:36 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no
>>:
Hei igjen.

Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du ikke vil ha, blir det en sak mellom deg og avsender. Posten er i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de tjenestene vi utfører.

Vi ber om at du tar kontakt med avsender for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<https://www.posten.nowww.bring.no/www.mybring.no<https://www.bring.no/www.mybring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no><mailto:post@akademikerforbundet.nopost@akademikerforbundet.no>>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no><mailto:kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<https://www.posten.no><http://www.posten.no>
www.Bring.no<https://www.Bring.no><http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>juridisk@datatilsynet.nojuridisk@datatilsynet.no>>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>>, post@finkn.nopost@finkn.no>post@finkn.nopost@finkn.no>>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


[http://posten-bring.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D20000000BwOI&esid=0182X000010sE9i]




________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Hei,

dette er det samme, som i tidligere år.

(Se lenger ned i e-posten).

Det er noen jævelunger/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn.

Og så sender jeg dette tilbake igjen, (i bærepose-vis), ved å skrive: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender', på konvolutten/pakker.

Jeg logget meg inn på deres kode-system, og det var snakk om noen gardin-prøver, fra Danmark, som jævelungene har bestilt, i mitt navn.

Så det er som i den Elvis-sangen 'Return to sender'.

Det er ikke jeg som er avsender.

Jeg bare returnerer noe dritt, som jeg ikke har bestilt.

På samme måte, som folk antagelig har gjort det, i hundrevis av år, (når de har fått ukurant post).

Dere må finne ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

(Jeg har også fått mange brev som det står: 'Melding om sending' på.

Og jeg har ikke bestilt noe, fra nettbutikker/postordre, på år og dag.

Så dette er bare tull/faenskap).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 08:46
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.nopolitikk@hoyre.no>>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.nosande.vgs@vfk.no>>, postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no> <postmottak@sivilombudsmannen.nopostmottak@sivilombudsmannen.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 24. juli, (se vedlegg).

Dette er det samme, som de forrige gangene.

Jeg har logget inn på Deres system, (se vedlegg).

Og man kan se, at jeg har skrevet, på konvolutten: 'Dette har ikke jeg bestilt. Returner til avsender'.

Dette dreier seg, om såkalte 'innsynskrav', som noen har bestilt, i mitt navn.

Dette er derfor identietstyveri og feil-bestillinger.

Så dette sender jeg tilbake, på normal måte, mener jeg.

Og så får jeg disse tulle-regningene.

Dette må jeg klage på.

Finner heller ut hvem som bestiller, disse tulle-brevene, i mitt navn.

Det er visst noen i Russland, (har jeg lest, i en nettavis), som jobber for Putin, med å trakassere vestlige politikere, (jeg hadde en veldig kort lyn-karriære, i Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet).

Mon tro om det kan være noe sånt, som foregår.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-07-20 5:46 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

for ørtende gang, (som de sier).

Så har jeg nå fått en ugyldig faktura, fra dere.

Jeg har logget inn på deres system, og funnet bildet, for det aktuellet tullet.

Og der står det, (som vanlig), at dette ikke er noe jeg har bestilt, men det er kun snakk om, en tilbakesending/returnering.

Jeg vedlegger Deres brev, og også et vedlegg, fra deres system, hvor man kan se, den aktuelle tilbakesendingen, som dere har 'hengt dere opp i'.

Det er rart, at jeg dere må sende om det samme, X antall ganger.

Er det sånn at dere samarbeider med Blindeforbundet, om å gi arbeid, til deres medlemmer?

Bare lurte.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2016-04-25 8:03 GMT+02:00
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [
]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004 Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.





________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.




ref:_00D20BwOI._5002X2ivfAP:ref
3 vedlegg
IMG_20200705_0001 paint.jpg
708K
IMG_20200705_0002.jpg
336K
IMG_20200705_0003.jpg
398K

PS.

Her er vedleggene: