lørdag 15. august 2020

Jeg tror at det danske 'halvfætter' betyr tremenning, Dagbladet. Skjerpings!


https://www.dagbladet.no/kjendis/skandaleprinsen-er-dod/72743269

PS.

Det var nemlig sånn, da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

At min danskfødte mormor sendte meg, en del brev.

(Hu begynte forresten å sende meg brev, da jeg bodde, i Mandeville Street, (hvor jeg bodde fra 2005 til 2006), i Walton.

For å si det sånn).

Og i et av brevene, så skrev hu, at hu hadde en halvfætter i Klampenborg.

Og da søkte jeg på nettet, om dette.

Og jeg fant ut at halvfætter betydde tremenning, (sånn som jeg husker det).

Selv om dette vel egentlig var snakk om min mormor sin mor sin fetter, (Erling Fin Poulsen).

(Noe sånt).

Men dansker er visst ikke så nøye, på å få sånt rett.

For eksempel så sa min grandtante Unse Heegaard f. Trock-Jansen, omtrent på den samme tida, (mens jeg bodde i Leather Lane).

At min danske oldemor sin lillesøster Meme, (baronesse Magna Adeler f. (Gjedde) Nyholm).

Var min mormors moster og min mors moster.

Så danskene tar visst ikke disse 'slekts-greiene', så utrolig bokstavelig alltid.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:


https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/02/jeg-sendte-en-klage-pa-han-halv-gale.html

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 15:09
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Josefin Reinhard , josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no, moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

nå har jeg også fått svar, fra deres kundeservice-sjef Josefine Reinhart.

Og hu klarer ihvertfall å sende mailer, hvor skrift-størrelsen er lik, på alle linjene.

(Den linjen hvor det står om politi-anmeldelse har mindre skrift-størrelse, enn de andre linjene.

Så jeg skjønner at dere kaster ting på hverandre, i kontor-landskapet, sånn at ting treffer tastaturet, og så blir det feil skrift-størrelse.

Skjerpings!).

Hvis hu Josefin Reinhart, kan si fra, til alle Bonnier sine underavdelinger, at de skal sperre for min mail-adresse, for eksempel.

(Som et midlertidig tiltak, ihvertfall.

Til de får fikset dette hullet, i sitt dårlige system).

Så hadde det vært bra.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg liker heller ikke, at dere er så dus/personlige, i hilsenen.

Og heller ikke, at dere skal avspore dette, med noe med politi-anmeldelse.

At jeg må sende noe til politiet for at dere skal gjøre den helsikes jobben deres.

Det går ikke an.

Dere får ansette noen norske der, for dere svensker er for russiske/østlige, (når det gjelder deres kundeservice), vil jeg si.

Skjerpings!


tor. 30. jul. 2020 kl. 15:16 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Du behöver göra en anmälan til politi om du ikke bestillt detta. Sänd in en kopi på anmälan till oss så stryker vi abonnementet.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Joel Pasma
Kundebehandler




From: bonnierpublications@bonnier.dk
Sent: Thu Jul 30 2020 15:12:08 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@bonnier.no
Subject: Fwd: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!


Receptionen





Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15.08
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To: juridisk
Cc: , , , , Post (Medietilsynet) , , fmovpost , , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.







Månedens spesialtilbud!
Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!


I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Pink sports BH fra Diadora


Rock Crawler - Radiostyrd bil


Vanntett veske fra Outpack


Strandsett - håndkle og veske



Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>
 





Pink sports BH fra Diadora

MEDLEMSPRIS 129 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 67 %

 
KJØP BH HER
 




Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 149 kr.

Ordinærpris 499 kr.
Spar 70 %

 
KJØP BIL HER
 





Vanntett veske fra Outpack

MEDLEMSPRIS 80 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %

 
KJØP VESKE HER
 




Strandsett - håndkle og veske

MEDLEMSPRIS 99 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 75 %

 
KJØP SETT HER
 




 
GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER

 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







5. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 14:51
Til: Josefin Reinhard
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no, moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

når jeg kontakter dere, som borger/forbruker, så skal jeg ha forbrukerrettigheter, i dette.

Så dere må tjene meg, og yte meg kundeservice, (vil jeg si).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borger/folk.

(Jeg har gått på handel og kontor, i Norge.

Og sånn lærte vi der, å behandle sånne saker, med 'møkka-varer/firmaer'.

For å si det sånn).

Så jeg må nesten be deg om, å sende dette, til dere administrerende direktør, hvis du skal være, så vrang/vanskelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere i Bonnier har sendt meg mange titalls mailer nå.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Bladkongen ignorerte mine mailer lenge.

Og derfor måtte jeg søke/forske, på nettet, om Bladkongen/Bonnier, og fant da blant annet din mail-adresse.

Dette er for dårlig.

Skjerpings!


tor. 30. jul. 2020 kl. 15:32 skrev Josefin Reinhard :
Hej Erik,



Du har rätt i att det är en form av identitetsbedrägeri men det är inte vi utan du som är målsägande här. Alltså kommer vi inte att ta detta vidare längre utan ser ärendet hos oss som avslutat.



Med vennlig hilsen,

Josefin Reinhard
Head of Customer Service

Tidningskungen



Mediafy Magazines AS • Postboks 317 Skøyen • NO‑0213 Oslo
josefin.reinhard@mediafy.com

bladkongen.no
tidningskungen.se
lehtikuningas.fi

Like us on Facebook!





From: Erik Ribsskog
Sent: Thursday, July 30, 2020 3:08 PM
To: juridisk
Cc: newsletter@newsletter.moreshop.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; bonnierpublications@bonnier.dk; Post (Medietilsynet) ; Cecilie Moxheim ; fmovpost ; Josefin Reinhard ; Josefin Arvidsson ; kundeservice@bonnier.no; moreshopkundeservice@bonnier.no
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Ekstra stor rabatt på utvalgte sommer produkter ☀️



Se nyhetsbrevet i nettleseren din









MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.

























Månedens spesialtilbud!



Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter






Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!



I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:











Pink sports BH fra Diadora

















Rock Crawler - Radiostyrd bil

















Vanntett veske fra Outpack

















Strandsett - håndkle og veske










Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.



Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108







SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>



























Pink sports BH fra Diadora



MEDLEMSPRIS 129 kr.



Ordinærpris 399 kr.

Spar 67 %







KJØP BH HER

























Radiostyrt bil



MEDLEMSPRIS 149 kr.



Ordinærpris 499 kr.

Spar 70 %







KJØP BIL HER





























Vanntett veske fra Outpack



MEDLEMSPRIS 80 kr.



Ordinærpris 199 kr.

Spar 60 %







KJØP VESKE HER

























Strandsett - håndkle og veske



MEDLEMSPRIS 99 kr.



Ordinærpris 399 kr.

Spar 75 %







KJØP SETT HER























GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER























Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no



































5. jul 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com



Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her





Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reminder: Please confirm your signature
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 14:40
Til: juridisk
Kopi: change@a.change.org, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Change.org
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 16:09
Subject: Reminder: Please confirm your signature
To: Erik Ribsskog



Change.org



Erik Dåsmer, your signature hasn’t been included yet...
You recently signed the petition Twitter: Address Your Pedophilia Problem And Change Your Policies. Your signature will not be included unless you confirm it.




Petitioning Twitter, Inc, Twitter, Jack Dorsey, Vijaya Gadde, Biz Stone, Ned Segal, Parag agrawal, Leslie Berland

Twitter: Address Your Pedophilia Problem And Change Your Policies


Confirm your email address

We will keep you updated on progress about the petition you just signed and similar campaigns from time to time. We respect your privacy and will never share your email address with any third party without your express permission. And you can unsubscribe at any time.



Didn’t sign this petition? If you did not sign this petition, or if you have any questions, please contact our Helpdesk who will be happy to help you.




Privacy policy

We’d love to hear from you! Contact us through our help centre.

Change.org  ·  548 Market St #29993, San Francisco, CA 94104-5401, USA


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 14:26
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@ice.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "Post (Medietilsynet)"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ice Kundeservice
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 20:03
Subject: RE: Teknisk support - Teknologi
To:


Hei, Erik

Dette vil jeg selvsagt hjelpe deg med.

Jeg har sjekket nærmere på hva som kan være utfordringen. Jeg har testet adressen din gjennom både vårt nettverk og Telenor sitt nettverk. På ingen av disse nettverkene så vil siden din svare. Jeg har også søkt på domenenavnet og det kommer tilbake som ledig.

Utfra dette, så kan jeg ikke se at problemet skal ligge i vårt nettverk, per nå.

Hvis du kan gi meg en tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under, så kan jeg sjekke dette nærmere for deg.

Jeg ser frem til å høre fra deg igjen og ønsker deg en fin dag videre.

Vennlig hilsen

Stian
Kunderådgiver
ice


_____________________________________________________________________
From: eribsskog@gmail.com
Sent: 2020/07/23 14:42:15 (2020/07/23 12:42:15 - UTC)
To: kundeservice@ice.net
Subject: Teknisk support - Teknologi

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Teknologi

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
Hei. Ice-kunder kommer ikke inn på nettsiden min homsegodt.net.
Skjerpings!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Noe spesielt til deg ❤️
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 14:21
Til: juridisk
Kopi: hello@villoid.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: fre. 31. jul. 2020 kl. 00:29
Subject: Noe spesielt til deg ❤️
To: Erik Løvenbalk Ribsskog




Hei Erik,

Dine favoritter ligger fremdeles og venter på deg i handlekurven!

Siden det er din første ordre, her er en liten gave til deg ❤️

10 % rabatt kun til deg med kode:




Wool Camisole - Cream
Antall: 1 — Totalt: kr 299,00

TIL HANDLEKURVEN
Psst..Om du skulle ha noen spørsmål er det bare å kontakte oss via vår kundeservice på mail: hello@villoid.no eller ringe oss på 469 41 766


Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 13:50
Til: Kundtjanst BP
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , kundeservice@bonnier.no, cecilie@mediafy.com, josefin.reinhard@mediafy.com, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)"
Hei,

som jeg forklarer i mailen du svarer på, så har jeg ikke kontaktet dere.

Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt i mitt navn fra firmaer med dårlige rutiner.

Så at du kan være så treig at likevel mener at jeg har bestilt noe fra dere??

At det går an.

Jeg sendte i går en mail om Tara til din kollega Elias Håkansson, i går.

For jeg får kjempe-mange mailer fra dere.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

(Jeg leser mest nettaviser for tida.

Og noen ganger gratisavisen Natt og Dag.

På 80-tallet leste jeg noen ganger ukeblader hos min fars foreldre, etter skolen, (i forbindelse med arbeid for min farfars møbelfabrikk blant annet).

Men det var før internett kom.

For å si det sånn).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt disse varene, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:35 skrev Kundtjanst BP :
Hej Erik,

Du har fått denna mail då du beställt ett abonnement till Erika Ribskog på Tara, abbnr 5050580108.  I alla fall är din mailadress angiven vid beställningen. Nu förstår vi av ditt mail att du inte önskar motta dessa mail så vi tar bort detta.

Om du inte beställt abonnementet så får vi avsluta det omgående och stryka det som är utskickat. Vänligen återkom om det är på det viset.

Ha en fin dag!


Med vänliga hälsningar

Amelie Bertilsson

Customer Service Coordinator








Den fre 31 juli 2020 kl 09:26 skrev :


Receptionen





Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15.08
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To: juridisk
Cc: , , , , Post (Medietilsynet) , , fmovpost , , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.







Månedens spesialtilbud!
Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!


I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Pink sports BH fra Diadora


Rock Crawler - Radiostyrd bil


Vanntett veske fra Outpack


Strandsett - håndkle og veske



Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108


SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>






Pink sports BH fra Diadora

MEDLEMSPRIS 129 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 67 %


KJØP BH HER






Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 149 kr.

Ordinærpris 499 kr.
Spar 70 %


KJØP BIL HER







Vanntett veske fra Outpack

MEDLEMSPRIS 80 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %


KJØP VESKE HER






Strandsett - håndkle og veske

MEDLEMSPRIS 99 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 75 %


KJØP SETT HER







GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER







Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









5. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: DFA67BB2-4B55-4AFA-9DAD-96F1A8614ECD]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebereftelse for 31067780
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 13:23
Til: "Lsbolagen.se"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette virker som noen ynkelige/patetiske/tafatte unnskyldninger, synes jeg.

Det virker ikke som at dere har eierskap, (som de sier), til det dere driver med.

Jeg er ikke så opptatt av vin, og hvis jeg en sjelden gang tar med meg en tysk champagne-flaske, (som følger med lugaren), fra DFDS, så setter jeg den i kjøleskapet.

Dere kan jo begynne med forskuddsbetaling, så forsvinner nok problemet av seg selv.

Hvis det er noe med IT-kunnskaper i firmaet deres, så klarer nok de å finne ut, hvem som har bestilt i mitt navn.

Så hvis dere kan sende om dette til en leder/overordnet, (som er mindre tafatt), så hadde det vært bra.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også at dere er veldig dus/personlige, når dere bruker navnet mitt i hilsenen.

Det er kanskje en svensk skikk.

Når dere driver forretning i Norge, så kan dere svensker kanskje slutte å være så klamme.

Skjerpings!


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:53 skrev Lsbolagen.se :
Hei Erik,

Det er svårt for os att hålla koll på vem som bestiller på vores hjemmeside. Men der er noen som har prøvet at bestille et vinskap på faktura i dit navn og denne mailadresse.

Det er svårt at forhindre at liknande kan skje. Vi kan ikke styre vem det er som bestiller online desverre. Så det vi kan gjøre er bare at slette bestillingen så at ingen varer blir sendt precis som vi har gjort med din bestilling.

Ha en bra helg!

--

Mvh Frederik T
Please take a second to rate my reply...

It was awesome It was OK It was bad

By clicking on any of the ratings links, you agree to Groove's Privacy Policy and Terms of Service

Erik Ribsskog on July 27, 2020 at 4:13am wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog



Veiledning on July 13, 2020 at 12:22pm wrote:

Fra 17. juni er epost-kontoen veiledning@datatilsynet.no stengt, og dine henvendelser til denne adressen vil derfor ikke bli besvart.

For mer informasjon om veiledning, klikk her.





Elisabeth Lier Haugseth on July 13, 2020 at 12:22pm wrote:

Jeg har ferie fram til 17. juli. Hvis du har behov for kontakt, legg igjen beskjed på min mobil 949 97 896, så ringer jeg tilbake. Nestleder Bente Øverli fungerer i mitt sted.




I am currently out of office until Monday 15. June  2020.  If you need to get in contact, please leave a message on my mobile; +47 959 97 896. and I will call you back.







Mvh/kind regards,

Elisabeth Lier Haugseth

direktør for Forbrukertilsynet


Lsbolagen.se on July 13, 2020 at 12:21pm wrote:

Hej Erik,

Det är jag ledsen att höra, för din skull.
Den bestillingen som hos oss har ordre nummer 31067780 er nu makulert och kommer icke att levereras och behöver icke betalas.

Tack för informationen och återkom gärna om något skulle ändras framöver.

Vänligen,

Per

Erik Ribsskog on July 13, 2020 at 11:59am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).



Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kansellert ordre 123208 - Platekompaniet 1
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 13:09
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: fre. 31. jul. 2020 kl. 10:09
Subject: Kansellert ordre 123208 - Platekompaniet 1
To:



Hei Erikine Ribsskog,



Din ordre har nå blitt kansellert.

Dette kan skyldes feil lagerbeholdning i butikk eller at hentefristen har gått ut.



Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en ny reservasjon eller kontakte butikken din på telefon.



Med vennlig hilsen

Platekompaniet

Platekompaniet

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Svar på søknad
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:45
Til: "richard.eide@motstandsbevegelsen.org"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , fmovpost
Hei,

det er kanskje mer at dere er kommunister, med deres russiske Yandex-mail, osv.

Du får sende det til redesjefen for hele landet, (da vet du).

(For et latterlig uttrykk 'redesjef' er, forresten.

Selv ikke nazistene hadde vel så tåpelige titler).

Motstandsbevegelsen var noe vi hadde under krigen, da vi var okkupert, av tyskerne.

Så dette er noe tull dere har begynt med, virker det som.

Det kan virke som, at dere er noen tullinger, som burde advares mot, dere i den såkalte Motstandsbevegelsen.

Når dere er så uprofesjonelle, i deres møte, med samfunnet/borgerne.

Her må dere finne ut hvem som har bestilt, i mitt navn.

Og dere må også få dere bedre rutiner, sånn at dette ikke skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 31. jul. 2020 kl. 22:42 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
Jeg kan I grunn skjønne hvorfor folk synes det er moro å melde akkurat deg inn i grupper slik som du holder på med irrasjonelt og usaklig oppheng.

Videre henvendelser fra deg kommer ikke besvares da dette ikke er noe jeg ser noen vits om å bruke tid på.

Mvh en som både er overordnet og har en IT utdanning.



7:47 AM, July 28, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

jeg har bedt dere nazister, (eller hva dere er), om å sende dette, til en overordnet.

For dere er veldig frekke/uhøflige.

Og dere kommer nesten med like mye patronisering/moralisering som Gaysir, (som noen også har meldt meg inn hos).

Det virker også som at dere er tafatte, når dere skriver, at dere ikke kan ha kontroll, på hva som skjer, med deres søknadsskjemaer.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 12. jul. 2020 kl. 15:45 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
For en som påstår seg være ekspert så er du rimelig lite insatt i hvordan det fungerer i den elektroniske verden.

Hvorvidt noen kan få tak i din epost og mobilnummer for å deretter skrive inn det på et skjema på nettet og sende søknad er ikke noe vi kan ha noen kontroll på og dermed ikke nødvendig med noen forandringer av rutiner av den grunn.

Om jeg ble utsatt for noe lignende og syntes det var ubehagelig så hadde vel det første tiltaket vært å sørge for skjerming av personlig info fra blant annet sosiale medier og slikt samt kanskje forandret epostadresse og reservert telefonnummer fra opplysningen.

Alikevel så vil det nok være rimelig vanskelig å skjerme seg helt da det ikke vil være mulig å ha full kontroll på alle som kan ditt telefonnummer og/eller epostadresse.



12:55 PM, July 12, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

jeg har en grad i IT, så du trenger ikke å begynne å patronisere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse på nettet, i mitt navn, fra firmaer/organisasjoner med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå at noe lignende skjer, med andre borgere.

Hvis dette er vanskelig, så foreslår jeg, at dere sender om dette, til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:47 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
Det er vel ikke så mye å finne ut av.

Vi har motatt en søknad fra din epost og hvis den søknaden ikke er aktuell for din vedkommende så er den ikke det for oss heller.

Dersom din epost muligens har blitt hacket så anbefaler jeg at du skifter passord og legger til to stegsverifisering men det som har skjedd i dette tilfellet er at noen har skrevet inn din epostadresse via skjema for søknad. Kan være noen kamerat som prøver å være morsom eller noe.

Mvh Richard.

2:11 PM, June 15, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. jun. 2020 kl. 17:35 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
?

5:33 PM, June 1, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Richard Eide
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 20:14
Subject: Svar på søknad
To:


grad: Aktivist
fornavn: Erik
etternavn: Ribsskog
alder: 50
telefon: 48621954
e-post: eribsskog@gmail.com
adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
sted: Bekkestua
fylke: Viken
referanse:
melding: Ønsker å bli støttemedlem.
Mvh.
Erik Ribsskog

Hei Erik og takk for din søknad.

Jeg tenker at vi prøver å få til et møte om kort og lurer da først og fremst på om du har tilgang til bil og kan møte meg i Moss den kommende tiden for eksempelvis?

I forkant av møte så ser vi helst at du har lest partiprogrammet vår vei som ligger tilgjengelig på motstandsbevegelsen.org

Mvh Richard Eide
Redesjef for Østlandet


--
Sent from Yandex.Mail for mobile


--
Sent from Yandex.Mail for mobile


--
Sent from Yandex.Mail for mobile


--
Sent from Yandex.Mail for mobile

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Action Required to Activate Membership for MMO-Champion
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:28
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MMO-Champion
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 02:20
Subject: Action Required to Activate Membership for MMO-Champion
To:



Dear RibsskogNorway,

Thank you for registering at the MMO-Champion. Before we can activate your account one last step must be taken to complete your registration.

Please note - you must complete this last step to become a registered member. You will only need to visit this URL once to activate your account.

To complete your registration, please visit this URL:
(Sensurert av johncons-blogg)

**** Does The Above URL Not Work? ****
If the above URL does not work, please use your Web browser to go to:
https://www.mmo-champion.com/register.php?a=ver

Please be sure not to add extra spaces. You will need to type in your username and activation number on the page that appears when you visit the URL.

Your Username is: RibsskogNorway
Your Activation ID is: (Sensurert av johncons-blogg)

If you are still having problems signing up please contact a member of our support staff at noreply@mmo-champion.com

All the best,
MMO-Champion


--------------------
To stop receiving this email, please visit this URL:
https://www.mmo-champion.com/register.php?do=deleteactivation&u=1479239&i=13837046d711c96589a4e803ef85330b94774703

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Thank You for Requesting a Sample
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:23
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 10:01
Subject: Thank You for Requesting a Sample
To:



TAKK FOR DIN BESTILLING.

Vi har mottatt din bestilling  2887316



På:

TENA Silhouette Normal Low Waist Blanc – inkontinensundertøy

TENA Silhouette Normal Low Waist Blanc har en feminin utforming med lav midje. De er laget i stoff med mikrostretch og et feminint mønster, som gjør at de ser ut og føles som vanlig undertøy. Disse undertøysliknende inkontinensproduktene for kvinner er utformet for å beskytte mot moderat urinlekkasje. Den pålitelige, absorberende kjernen kapsler raskt inn moderate lekkasjer, og beskytter mot lukt for en enestående diskresjon. Med et feminint utseende, vil du oppdage hvor diskret beskyttelse mot urinlekkasje kan være.

Produktstørrelse: L: 95-125 cm



Bestillingen vil bli sendt til følgende adresse:

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)

Poststed: Bekkestua





Produktene blir levert i en nøytral forsendelse innen 2-3 uker.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44420013 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:15
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 16:04
Subject: Playasia Order #44420013 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi,
Thank you for your recent Order #44420013 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qg2p9
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108589655
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



3D Platformer New Super Lucky’s Tale Comes To PS4 on August 21
Kandagawa Jet Girls Racing Hearts Edition Now Available for Pre-order!
Samurai Spirits NeoGeo Collection for PS4 & NS – Forge your fate!
TOY DEADLINE ALERT! Japanese Figure Pre-Orders Closing August 3rd – August 9th!

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44420017 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:08
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 16:04
Subject: Playasia Order #44420017 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi,
Thank you for your recent Order #44420017 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qg2pd
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108589657
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



3D Platformer New Super Lucky’s Tale Comes To PS4 on August 21
Kandagawa Jet Girls Racing Hearts Edition Now Available for Pre-order!
Samurai Spirits NeoGeo Collection for PS4 & NS – Forge your fate!
TOY DEADLINE ALERT! Japanese Figure Pre-Orders Closing August 3rd – August 9th!

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44420021 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:04
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 16:04
Subject: Playasia Order #44420021 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi,
Thank you for your recent Order #44420021 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qg2ph
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108589659
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



3D Platformer New Super Lucky’s Tale Comes To PS4 on August 21
Kandagawa Jet Girls Racing Hearts Edition Now Available for Pre-order!
Samurai Spirits NeoGeo Collection for PS4 & NS – Forge your fate!
TOY DEADLINE ALERT! Japanese Figure Pre-Orders Closing August 3rd – August 9th!

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Hentemelding om sending fra FIRKLØVEREN
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 10:00
Til: juridisk
Kopi: Faktura RB , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost , kundeservice@firkloveren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 1. aug. 2020 kl. 16:17
Subject: Hentemelding om sending fra FIRKLØVEREN
To:


Hei.
Vi minner om sending til deg fra FIRKLØVEREN som ligger til henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726209050296684
Avsenders referanse: FKT_123657575
Hylleplassering hentested: WA001007
Må hentes innen 04.08.2020

Finn informasjon om hentesteder og åpningstider her.

Hilsen Posten.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 09:54
Til: KK
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" , post@aller.no, fmovpost
Hei,

at dere ikke har tilgang til deres egne datamaskiner, høres rart ut, må jeg si.

Her kommer dere med røverhistorier, tror jeg.

Jeg ønsker å få vite hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer, med andre borgere.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. jul. 2020 kl. 10:51 skrev KK :
Hei.

Takk for din henvendelse.

Vi har nå stoppet bestillingen på KK kostnadsfritt for deg og lagt inn en sperre på denne kundeprofilen.

Det er opprettet totalt fire kundeprofiler i vårt system på deg med ulike abonnement. Alle abonnementene har blitt stoppet kostnadsfritt for deg. Alle kundeprofilene har også blitt sperret hos oss.

Vi har ikke tilgang til å se hvem som har bestilt disse abonnementene til deg, og vi kan dessverre ikke gjøre så mye mer enn det vi har gjort.

Dette er bestillinger som har blitt foretatt i ditt navn, og dersom du mener at det er noen som gjør dette med forsett ville vi anbefale deg å politianmelde saken.

Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice/Alexandra


--------- Opprinnelig melding ---------

Til: post@aller.no

Dato: 03.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage





Hei,



i dag, så gikk jeg ut av døra, for å handle mat, osv.



Og da lå det en utgave av Kvinner og Klær, utafor døra mi.



(Se vedlegg).



Og jeg prøvde å finne deres mail-adresse.



Men det stod bare at de var eiet av Aller.



(Som Dagbladet som det nylig var et lignende problem med).



Så jeg sender til dere hos Aller.



Dere får skjerpe dere.



Jeg har fortalt dere tidligere, (se mail-historie), at det er noen

jævler/kødder, som bestiller masse dritt, på nettet, fra firmaer, med

dårlige rutiner.



Og likevel så får jeg nå mer 'Allers-dritt' på døra mi.



Og naboene begynner vel å sladre, og tror at jeg leser dame-blader.



Det er ikke noe som ungkarer, (som meg), ønsker å ha på seg.



Så dette må jeg klage på.



Dritt-bladene/avisene deres går rett i søpla.



Så jeg ønsker ikke mer av dette.



Hvis jeg ikke går ut mer enn annenhver dag, (i disse Corona-tider), så blir

magasinet/avisa deres liggende, og forsøple, i flere dager, (og de begynner

noen ganger å blåse bortover osv., sånn at det ser ut som en getto her, jeg

leser ikke annet en gratis-nettaviser, så jeg har ikke Aftenposten på døra,

for eksempel, og jeg har ikke slåbrokk, så jeg går ikke ut døra, for å se

foran den, som det første jeg gjør, hver morgen, for å si det sånn).



Så her må dere slutte med deres forsøpling og rykte-ødelegging.



Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt dette i mitt navn.



Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere,

for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: søn. 31. mai 2020 kl. 18:10

Subject: Re: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

To: Dagbladet Pluss og eAvis

Cc: PFU Pressens faglige utvalg

, db ,

post@inkassoklagenemnda.no

, Politikk Høyre <

politikk@hoyre.no>, sande.vgs , Akademikerforbundet <

post@akademikerforbundet.no>,

, juridisk <

juridisk@datatilsynet.no>, LbF Leieboerforeningen





Hei,



jeg viser til Deres brev/faktura, (med en tulleversjon av mitt navn), uten

dato, (se vedlegg).



Jeg har informert dere så mange ganger nå, om at dette ikke noe jeg har

bestilt, (og at dette ikke er noe jeg ønsker).



(Det er noen kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet),

fra firmaer med dårlige rutiner).



Har dere helt mista kontroll, (lurer jeg).



Jeg skjønner at det er kjedelig å være mindre enn VG, men dere burde

likevel være voksne, når det gjelder ting som dette.



Dere har også forsøplet hagen min, (hver lørdag), i en måneds tid.



Noen burde lagt ned Dagbladet, (vil jeg si).



Negerungene, (som vi har fått i Norge de siste tiårene, med

masse-invandringen), løper gjennom hagen min nå.



Og det tror jeg ikke de hadde turt, hvis dere hadde stoppet disse avisene,

da jeg først kontaktet dere.



Erik Ribsskog





tor. 30. apr. 2020 kl. 08:58 skrev Dagbladet Pluss og eAvis <

dbpluss@dagbladet.no>:



> Hei,

>

> Takk for mail.

>

> Vi har stoppet abonnementet umiddelbart og strøket faktura. Det kan være

> du mottar én avis som du beholder kostnadsfritt. Vi har også sperret

> profilen som ble opprettet ved bestilling.

>

> Ønsker deg en fin dag videre.

> Med vennlig hilsen

> Marius

> Kundeservice

> Dagbladet Pluss

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: dbpluss@dagbladet.no

>

> Dato: 27.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> jeg har fått en tulle-faktura fra dere, (hvor dere skriver mitt fornavn som

>

> Erika).

>

>

>

> (Se vedlegg).

>

>

>

> Det er sånn, at det er noen jævelunger, som bestiller masse dritt, i mitt

>

> navn, (som jeg mer eller mindre drukner i).

>

>

>

> Så dere får få dere bedre rutiner.

>

>

>

> Jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse folka er, som har

>

> utført denne køddinga.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 06:43

>

> Subject: Purring/Fwd: Klage

>

> To: ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> i går, (tirsdag), så gikk jeg ut for å handle mat igjen.

>

>

>

> Og da lå det en ny bunke, med dritt-aviser, (Dagen og Klassekampen),

>

> foran døra mi.

>

>

>

> Jeg har jobbet på callcenter, i England.

>

>

>

> Og jeg vet at når det er noe med callcenter osv., så skal man svare,

>

> på sekunder helst.

>

>

>

> Så når det går mange dager, uten å få svar, fra deres callcentere.

>

>

>

> Så lurer jeg på om dere kvemer til den store gullmedaljen.

>

>

>

> Dette er oppvigleri, virker det som.

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Hvis dere kristne og kommunister skal drive med revolusjon, dommedag

>

> og krigføring, så burde det kanskje vært innført skuddpremie på dere.

>

>

>

> (Med forbehold om at dere bare er noen inkompetente dårer).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 03:07

>

> Subject: Fwd: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> hvorfor får jeg den jævla avisa deres, (Dagen), på døra, lurer jeg.

>

>

>

> Jeg har ikke bestilt noe sånn kristen dritt.

>

>

>

> (Jeg har til og med meldt meg ut av statskirken.

>

>

>

> For noen år tilbake).

>

>

>

> Hvem er det som bestiller sånn dritt i mitt navn, lurer jeg.

>

>

>

> Det ønsker jeg gjerne at dere svarer på, (hvis det ikke er for mye

>

> forlangt).

>

>

>

> Og jeg ønsker at deres straks slutter å levere sånne Corona-infiserte

>

> 'russiske dassruller' på døra mi.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 02:44

>

> Subject: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> da jeg gikk ut døra, for å handle mat, på torsdag.

>

>

>

> Så lå det noe sånt som tre aviser, på ymse steder, i hagen min.

>

>

>

> Dette var Klassekampen-aviser.

>

>

>

> (Som antagelig hadde blåst rundt omkring, og så festa seg, i noe slags

> rim).

>

>

>

> Og i dag, (fredag), så var det noe lignende.

>

>

>

> Det lå et Klassekampen og et Dagen, utafor døra mi.

>

>

>

> Og jeg er hverken kommunist eller kristen.

>

>

>

> Så sånne aviser, leser jeg aldri, (må jeg si).

>

>

>

> Så dette er at noen har bestilt noe dritt, i mitt navn.

>

>

>

> Og det lurer jeg på hvem er.

>

>

>

> Jeg ville ikke hatt den kommunist-propagandaen deres, om jeg fikk den

>

> gratis.

>

>

>

> Jeg har vært i Unge Høyre, og vil ikke ha rykte på meg, for å være

>

> raddis, (noe som folk kanskje tror, når de ser den stalinist-blekka

>

> deres, på trammen min/rundt om i hagen).

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Jeg ønsker også å vite hvem det er som bestiller sånn dritt i mitt

>

> navn, (hvis det ikke er for mye forlangt).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> En tidligere kamerat av meg, Kenneth Sevland, (fra Svelvik), dro meg

>

> med på språkreise, til Weymouth, sommeren 1986.

>

>

>

> Og da gikk han rundt i Weymouth, med Lenin-pins og Sovjetflag-pins,

>

> (dette var en jeg ikke kjente så bra, (vi hadde samme valgfag, nemlig

>

> sjakk/bordtennis), men jeg hadde vært på språkreise året før, så jeg

>

> ble med, (for min jappe/gründer-far tvang meg til å bo aleine, så det

>

> var ikke så artig å være hjemme).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha kommunist-smørja deres.

>

>

>

> Han gikk også rundt, og vifta med en lommekniv, i London, denne samme

>

> sommeren, (før EF-bussen gikk til Weymouth, vi hadde brukt opp de

>

> siste London-matkupongene på McDonalds, like før bussen gikk), sånn at

>

> han elga på oss, halve London liksom, (negere osv.), som lurte på hva

>

> han dreiv med, (dette var vel i Bayswater-området).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha dritten deres.

>

>

>

> Men jeg vil ikke ha fler av de avisene.

>

>

>

> De kan dere tørke dere bak med, må jeg si.

>

>

>

> Skjerpings!

>