onsdag 26. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Lekeklubben
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:57
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@lekeklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lekeklubben
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 00:22
Subject: Velkommen til Lekeklubben
To:


Lekeklubben


Hurra! Du er nå medlem av Lekeklubben

Velkommen som kundeklubbmedlem! Her får du din velkomstrabatt på 20% på en valgfri vare! (Gjelder ikke LEGO eller allerede nedsatte produkter). Som medlem får du også eksklusive rabatter + LEGO DEAL! Husk å melde inn dine barn - her gir vi bursdagsrabatt + 50,- på bursdagen!

Vi foreldre bruker ofte litt mye tid på å være voksne, og litt lite tid på å leke. Lekeklubben skaper entusiasme rundt lek og moro. Her er det barna som er sjefene! Klikk på lenken nederst i nyhetsbrevet og oppdater din profil.

Velkommen!

HENT DIN MOBILKUPONG HER


Lekeklubben

Lekeklubben
Nedre Eikervei 65, 3048 Drammen
Tlf: 32 23 52 50 • Fax: 32 23 52 50 • E-post: post@lekeklubben.no

Åpne i nettleser       Oppdater profil       Avmelding

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft e-postadresse for samtykker
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:52
Til: juridisk
Kopi: post@pinsebevegelsen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pinsebevegelsen i Norge
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 01:12
Subject: Bekreft e-postadresse for samtykker
To:


Klikk her for å bekrefte din e-postadresse.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: New MinAksjon registrerings-bekreftelse
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:48
Til: juridisk
Kopi: support@cornerstoneplatform.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Cornerstone
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 01:16
Subject: New MinAksjon registrerings-bekreftelse
To: Erik Prompefjert Ribsskog


Kjære Erik. Takk for at du registrerte deg hos New MinAksjon og MinAksjon. Vennligst bekreft medlemskapet ved å følge denne lenken: (Sensurert av johncons-blogg) ___ New MinAksjon er bygget på Cornerstone-plattformen - dette gir deg tilgang til alle nettsteder i nettverket med én innlogging! Hvis du ikke har registrert deg hos New MinAksjon og du tror at dette er en feil, vennligst ignorer denne beskjeden.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny oppføring fra vedbestillingsskjema
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:42
Til: Firmapost
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 07:21 skrev Firmapost :
hei skjønner ikke dette, har prøvd og ringe dette tel nr men telefon er slått av hele tiden, hva er det du forventer av oss forstår jeg ikke, hva vi skal rydde opp i, hilsen Åsmund



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: mandag 20. juli 2020 21:56
Til: juridisk
Kopi: Firmapost; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: Ny oppføring fra vedbestillingsskjema

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Firmapost
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 15:54
Subject: SV: Ny oppføring fra vedbestillingsskjema
To: eribsskog@gmail.com


hei takk for bestilling, vi tar kontakt før levering, hilsen Åsmund



Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
Sendt: søndag 12. juli 2020 00:44
Til: Firmapost
Emne: Ny oppføring fra vedbestillingsskjema

Navn
  Erik Løvenbalk Ribsskog
Telefon
  48621954
E-post
  eribsskog@gmail.com
Adresse
  (Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua (Sensurert av johncons-blogg)
Map It
Velg produkter
 
1 pall bjørk (ca 1000 liter)
Mengde (min. 10 sekker/1 pall)
  1 pall bjørk
Ønsket leveringsdato
  14/07/2020
Godta personvernserklæring
 
Jeg godkjenner at dere mottar og lagrer dataen jeg har fylt inn i skjemaet. Les mer på vår personvernsside

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erika har snart bursdag!
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:37
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@lekeklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lekeklubben
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 08:02
Subject: Erika har snart bursdag!
To:


Lekeklubben


Siden det nærmer seg bursdag for Erika, gir vi deg 25% rabatt på en valgfri vare. Kom innom i dag, så hjelper vi deg med å finne den perfekte gaven!

Ditt tilbud: -25% på et valgfritt produkt. Gjelder ikke allerede nedsatte varer, barneutstyr, film og multimedia. Tilbudet gjelder til 01.08.2020.

Rabatten benytter du i kassen ved å oppgi mobilnummer eller e-postadresse. Eller ved å laste ned rabattkupongen din under og vise den frem i kassen neste gang du handler. Kupongen kan ikke kombineres med 50,- rabatt man får på bursdagen.

HENT DIN KUPONG HER


Lekeklubben

Lekeklubben
Nedre Eikervei 65, 3048 Drammen
Tlf: 32 23 52 50 • Fax: 32 23 52 50 • E-post: post@lekeklubben.no

Åpne i nettleser       Oppdater profil       Avmelding

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klikk og hent - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:30
Til: Bjørklund
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , webbestilling@bjorklund.no
Hei,

nei, jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer, med dårliger rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 08:43 skrev Bjørklund :
Alle svar må være ovenfor denne linjen
Din henvendelse med ID (nr. #9322) er oppdatert.

Bjørklund Netthandel (Bjørklund)

21. jul. 2020, 08:42 CEST

Hei, du har ikke tatt i bruk klikk og hent på nettsiden? eller hva er problemet her?




Med vennlig hilsen
Marika

Bjørklund Nettbutikk
E-post: webbestilling@bjorklund.no
Telefon: 47 47 62 55
Kundeservice | Bytte og Retur | Skjemaer


Erik Ribsskog

20. jul. 2020, 22:08 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bjørklund Netthandel
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 13:10
Subject: Klikk og hent - Ordrebekreftelse
To:


Bjørklund Klikk og Hent
Hei!

Takk for at du benyttet deg av vår Klikk og Hent tjeneste!

Snart går butikken i gang med å finne frem varen(e),
og du vil innen maks 2 timer innenfor butikkens åpningstider motta en SMS fra din valgte Bjørklund-butikk.

Informasjon

Grunnet COVID-19 vil noen butikker ha avvikende åpningstider. Ved usikkerhet, kontakt den aktuelle butikken for eksakte åpningstider.

Reservasjoner gjort under 2 timer før butikkens stengetid, kan hentes neste dag (søndag stengt).
Få mer informasjon om Klikk og Hent her

Du har bestilt følgende hos STEINKJER - AMFI STEINKJER:
1 x NFE10024W - EMMA Øreringer Sølvfarget [kr 79,-]

Du vil få en bekreftelse fra STEINKJER - AMFI STEINKJER på 48621954 når produktet er klart for å hentes.


Vi ønsker deg en fin dag!

Med Vennlig Hilsen
Bjørklund Netthandel
Med Vennlig Hilsen
Bjørklund

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:16
Til: Miljøstein Norge AS/Kundehjelp
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "sande.vgs"
Hei,

den ip-adressen sier meg ikke så mye.

Jeg har tidligere prøvd, (som privat-person), å ringe Telenor, for å vite hvem det var, som hadde, en bestemt IP-adresse.

Men det oppga de visst ikke, til privatpersoner.

Men dere som er et firma, klarer kanskje å finne ut dette, (ISP-ene opplyser kanskje om hvem trollene er, til firmaer sine IT-avdelinger eller direktører, tenker jeg).

Jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

(Dette siste har jeg lært om, at man skal skrive, på handel og kontor, i sin tid.

Så jeg får ta med om det og).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 09:11 skrev Miljøstein Norge AS/Kundehjelp :
Hei Erik.

Jeg vet ikke hva som har skjedd i denne saken men det eneste "du" har utført i vår nettbutikk er at du 12.07 klokken 15:38 har bedt om tilbud på 1. stk betongheller. Forespørselen din ble hos meg avslått da mengden er for liten til at vi kan levere. Det er ikke registrert noe kredittkort eller annen betalingsform.

Om dette ikke var deg kan jeg slette alle registrerte data som består av:

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Norway

486 21 954

eribsskog@gmail.com

IP adressen "du" benyttet i nettbutikken var 185.220.101.152 om det kan hjelpe til sporing av de som har tatt din identitet.

Se også vedlagt skjermbilde for Shopify sin svindelandlyse av din forespørsel.

Om det er noe annet jeg kan bidra med er det bare å si fra :)

--

Fornøyd med vår kundeservice? Legg gjerne igjen en omtale på Google klikk her

Mvh.
Anders Oma
Miljøstein Norge As

Kontakt Miljøstein:
Vennligst ha referansenummer klart dersom det gjelder et tilbud, bestilling, eller leveranse.

Telefon Kundehjelp: 90273123 Telefontid 9-16 man-fre.
Hastesaker: Send SMS til: 40042407 eller svar på denne e-posten. ( Ved SMS Oppgi navn, referansenummer og kort hva det gjelder )
Erik Løvenbalk Ribsskog wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Miljøstein
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 15:32
Subject: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
To:



FORESPØRSEL MOTTATT:
REFERANSE #11569
12.07.2020

Hei Erik,

Dette er en automatisk bekreftelse på mottatt forespørsel. Da enkelte produkter kan handles direkte og andre krever manuell behandling av kundehjelp for å kunne gi et tilbud med frakt forklarer vi videre fremdrift.

Viktig!

Dersom du har registrert deg med en e-postadresse som videresendes til en annen vil du ikke få betalt tilbudet fra e-post 2. Du kan kun betale via din registrerte e-postadresse. Dette er en del av sikkerheten i nettbutikken.

UFORPLIKTENDE TILBUD
Har du bedt om uforpliktende tilbud med frakt sender vi dette i egen e-post. Normal behandlingstid er innenfor 1-2 timer. mandag-søndag.

KJØP MED KORT
Har du betalt et tilbud, eller kjøpt et produkt direkte, sender vi bekreftelse med informasjon om levering når kundehjelp har behandlet bestillingen.

Dersom du har bedt om uforpliktende tilbud og ved en feil registrert betalingskort blir transaksjonen kansellert når kundehjelp starter behandlingen av din forespørsel.

Salgs- Og leveringsbetingelser

⚠️ Spørsmål? Svar på e-posten eller kontakt oss på telefon 90273123

Miljøstein Norge As
Ravneveien 4, 3174 Revetal
Orgnr: 811620882
Tlf: 90273123 SMS: 40042407

E-post: ordre@msno.no


Copyright © 2020
https://msno.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN på vei til deg
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:08
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@firkloveren.no, Faktura RB , elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@posten.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 09:47
Subject: Sending fra FIRKLØVEREN på vei til deg
To:


Hei.
Det er en sending fra FIRKLØVEREN på vei til deg.

Sporingsnummer: 370726209050296684
Avsenders referanse: FKT_123657575

Sendingen har målene 9 cm x 30 cm x 30 cm.
Vekt: 3 kg.
Forventet ankomst 22.07.2020.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370726209050296684

Hilsen Posten

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Fitshop
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:57
Til: Gitte Dohnal
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det skal være åpenhet i samfunnet.

Dere lager politistat, når dere bare vil si dette, til politiet.

Jeg skjønner at Tyskland, til dels består av tidligere Øst-Tyskland, med Stasi og det hele.

Men likevel.

Dette blir for dårlig.

(Dere må vise at dere er en kunde-fokusert virksomhet, og hjelpe meg, som er mening-mann, i dette.

Og ikke være så Sovjetiske, at dere bare vil si dette, til politiet).

Skjerpings!


tir. 21. jul. 2020 kl. 12:13 skrev Gitte Dohnal :
Hej Erik

Jeg håber, at du forstår dansk?

Jeg har modtaget din information om, at din identitet bliver misbrugt,
tak fordi du informerer os.

Vi annullerer bestillingen med det samme og noterer i forløbet, at 3.
mand misbruger din information, således at du ikke modtager flere
fakturaer eller lignende.

Vi foretager os ikke yderligere, da vi ikke har lidt skade.

Hvis du politianmelder sagen, kan vi til enhver tid stille informationer
til rådighed.

Så fremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

--
Med venlig hilsen

Gitte Dohnal
Teamleder
Salg og support B2C

Dit Fitshop Team

---------------------------------------------------


Tel.:

Email: gitte.dohnal@sport-tiedje.de
http://www.fitshop.dk

_____________________________________________________________
Diese Nachricht erhalten Sie im Namen der Sport-Tiedje Gruppe
Sport-Tiedje Head Office:
Sport-Tiedje GmbH
International Headquarters
Flensburger Str. 55
D-24837 Schleswig

Geschaeftsfuehrer / managing directors: Christian Grau, Sebastian Campmann, Dr. Bernhard Schenkel
Amtsgericht / local court Flensburg: HRB 1000 SL
Steuer-Nr.: 1529319096
UST-ID: DE813211547

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV: Klage/Fwd: Hentemelding om sending fra E-wheels Norge AS [ ref:_00D20BwOI._5002X2kq1n8:ref ]
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:42
Til: Posten kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

nå har jeg skrevet til deg før Øyvind, at du, (og Barbro og Elin og Randi), må sende dette opp, til en direktør.

Dere på første linje kundeservice, må ikke bry de små hodene deres, med dette.

Dere sender meg haugevis av tulle-fakturaer.

Og dere sender meg åndsvake svar.

Jeg ønsker ikke å høre på din snusfornuft.

Jeg har krav på ordentlig kundeservice.

Og den nedlatende tonen din, blir litt for mye, synes jeg.

Nå har jeg sendt snart hundre mailer, til dere, på gølvet, hos Posten sin kundeservice.

Og dere har fortsatt ikke giddi, å sendt det opp, til en leder/overordnet.

Så dere forbaska sørlendinger, får fanken meg se å skjerpe dere.

Skatt Sør kødder også med meg.

Så nå har jeg fått dere sørlendingen i vrangstrupen, må jeg si.

Så må dere slutte med dette helsikes tullet deres.

Dere aper etter han kaptein Sabeltann, hele gjengen der nede, kan det virke som.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 14:21 skrev Posten kundeservice :
Hei

Ser at avsender av kolli 370726205729527301, E-WHEELS NORGE AS, har lagt inn følgende informasjon for varsling om pakke:

mailadresse: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: +4748621954

Dette ser ut for å stemme med ditt mobilnummer og din mailadresse.
I tilfeller hvor uvedkommende forsøker å bestille varer i andres navn har det blitt brukt andre mobilnummer og mailadresser enn det som adressat har.

Blir sendingen ikke hentet, går den i retur til sender.


Med vennlig hilsen

Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045
E-post: kundeservice@posten.no


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 20.07.2020 22:58
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: post@finanstilsynet.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; faktura.rb@posten.no; amnestyis@amnesty.org; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; customercare@postoffice.co.uk
Emne: Klage/Fwd: Hentemelding om sending fra E-wheels Norge AS

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: fre. 17. jul. 2020 kl. 20:38
Subject: Hentemelding om sending fra E-wheels Norge AS
To: >


Hei.
Vi minner om sending til deg fra E-wheels Norge AS som ligger til henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726205729527301
Avsenders referanse: 531324 - 51340 - HX X7 30km Sølv ex
Hylleplassering hentested: Q 001007
Må hentes innen 01.08.2020

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Hilsen Posten.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Med vennlig hilsen

Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22030000 | 04045
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter
ref:_00D20BwOI._5002X2kq1n8:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: Klage/Fwd: Reservasjonsbekreftelse på ordre LB-11218-7002967 fra Sport1.no
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:31
Til: salg
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


tir. 21. jul. 2020 kl. 16:25 skrev salg :
Hei Erik,



Vi har slettet ordren i våre systemer.

Takk for at du ga oss beskjed.



Med vennlig hilsen / Kind regards

Dag Strømfors // Salgsleder/Sales leader



Telefon: 63 92 82 00

Mail: Sport1@sport1.no



Sport 1 Gruppen AS

Dyrskueveien 21, 2040 Kløfta, Norway

sport1.no // /Users/dagstromfors/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_1764084197 /Users/dagstromfors/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_495047833



/Users/dagstromfors/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_123139184





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: mandag 20. juli 2020 22.29
Til: juridisk
Kopi: Marit Solheim ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Reservasjonsbekreftelse på ordre LB-11218-7002967 fra Sport1.no



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: sport1
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 13:02
Subject: Reservasjonsbekreftelse på ordre LB-11218-7002967 fra Sport1.no
To:



Bilde er fjernet av sender. Sport1.no

Hei!

Takk for din reservasjon hos Anton Sport Bekkestua

Under finner du en oppsummering av reservasjonen. Vi ber deg kontrollere reservasjonen og ta kontakt med butikken via våre butikksider eller se vår FAQ dersom noe er feil eller uklart.

Varen vil nå plukkes i din valgte butikk og gjøres klar til henting.

Du vil motta en SMS fra butikken når varen er klar for henting, eller det forekommer avvik på din reservasjon.

Takk for din reservasjon på Sport1.no.

Med vennlig hilsen
Sport1.no

Ordresammendrag:
Referansenr.:

LB-11218-7002967

Bestiller:

Erik Løvenbalk Ribsskog

Utleveringssted:

Anton Sport Bekkestua Anton Sport Bekkestua, Bærumsveien 205-207, 1357 Bekkestua

Vare

Antall

Pris

Totalt

Bilde er fjernet av sender.

Endurance+ Medalist

Farge: Black, Størrelse: 36(32")

1

449,-

449,-



Total varer

kr 449,00

Frakt

kr 0,00

Herav MVA

kr 89,80

Totalt inkl. mva kr.

kr 449,00

Telefon kundeservice: 63 92 82 61
Sport 1 Gruppen AS - Org.nr. 966 459 034

Bilde er fjernet av sender. Sport 1 på Facebook



Bilde er fjernet av sender. Sport 1 på Instagram

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Uthvilt
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:25
Til: juridisk
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 04:43
Subject: Uthvilt
To: eribsskog@gmail.com


Anbefaler å være uthvilt på bursdagen din, for da skjer det litt (ekstremt mye) av hvert fra tidlig om morgenen til langt på natt.
Leggetid senest kl 14 på fredag er å anbefale.

Hilsen gode naboer

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Chat transcript
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:20
Til: DoodStream
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 08:51 skrev Daniel - DoodStream :
I dont get you ?

can you explain more.

--

Daniel from DoodStream.

Reply directly to this email, or go to chat.

Erik Ribsskog previously sent:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 Forwarded message ---------

Fra: DoodStream

Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:29

Subject: Chat transcript

To:


DoodStream

Chat transcript

Thanks for chatting with us!

This is your chat history with DoodStream - keep it for your archives.

How did we do?

[image: 1/5]



[image:

2/5]



[image:

3/5]



[image:

4/5]



[image:

5/5]



Terrible Poorly Okay Good Great

i'm gay

Hello, Welcome DoodStream Live Support.

DoodStream sent this

Perfect, thank you uas!

DoodStream sent this

Perfect, how can i help you today?

DoodStream sent this

i am gay

Looking for a way to contact us?

Email Us

support@doodstream.com

Your conversation is still available online.

view conversation



You received this email because we automatically send transcripts of chats

you (may have) finished.


- © 2020 DoodStream, all rights reserved.


- Visit DoodStream website

- Unsubscribe from emails



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til NRK
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:13
Til: juridisk
Kopi: NRK , NRK Lisensavdelinga , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet , "Post (Medietilsynet)" , nrktv@nrk.no, "rana.tingrett" , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 14:15
Subject: Velkommen til NRK
To:


Hei Sveis!

Hei, Frøken!
Takk for din registrering. Som innlogget NRK-bruker får du det beste ut av NRK - det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker. Helt gratis.

Bekreft e-post

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: (Sensurert av johncons-blogg)

Er det ikke du som har registrert deg, anbefaler vi deg å slette brukeren din.

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft e-postadresse
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:41
Til: juridisk
Kopi: NRK , NRK Lisensavdelinga , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet , "Post (Medietilsynet)" , nrktv@nrk.no, "rana.tingrett" , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NRK Innlogging
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 14:18
Subject: Bekreft e-postadresse
To:


Hei Sveis!

Hei, Psykotiske frøken Erik Ribsskog!
Klikk på knappen for å bekrefte at dette er din e-postadresse.

Bekreft e-post

Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: (Sensurert av johncons-blogg)

NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:36
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg tror dere får sende dette lenger opp.

For du bruker jo bare fornavn.

Da er det snakk om en lav leder, (må man vel si).

Jeg liker heller ikke at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det blir litt klamt/over-kameratslig, (må man vel si).

Så om dere kan sende dette lenger oppover, til en direktør, eller noe lignende, (med en norsk tittel).

Jeg ønsker å vite hvem som har utgitt seg, for å være meg.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 14:43 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har sett igjennom saken din.

Som du tidligere har blitt fortalt, er dette et kontaktskjema som personer kan fylle ut dersom de ønsker at vi skal kontakte dem.
Hva som fylles ut i skjemaet, kan ikke vi verifisere på noen måte uten å faktisk kontakte vedkommende.

Denne saken anses som avsluttet fra vår side.

Jeg ønsker deg en fin sommer videre.


Vennlig hilsen

Vidar
Teamleder
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Wed, 22 Jul 2020 06:58:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

nå ba jeg vel dere 'grauthuene', om å sende dette, til overordnet.

Kunderådgiver står det at du er.

Er det sånn, at dere liksom driter i, hva kundene skriver, hos dere?

Det virker som at dere har noen fæle nykker, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Nå får dere slutte med tullet deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 14:04 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har undersøkt dette.

Dessverre er det ikke noe får gjort fra vår side.
Dette er ett åpent skjema, og vi kan dessverre ikke styre hva folk fyller inn i dette skjemaet.

Ytterligere henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.

Jeg ønsker deg en fin onsdag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 14 Jul 2020 19:18:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg har en grad i IT.

Så jeg tørr å påstå, at det er deres systemer/rutiner, som er mangelfulle, sånn at troll/jævler/kødder, bruker dere som verktøy, for post/e-post-terror.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få vite navnene, på de som bestilt dritt/kontaktet dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Jeg er også litt lei av å høre på svadaen, fra dere på første linje-kundesupport, så om dere kan sende om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:10 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Min kollega Anne har gitt deg en god forklaring på dette, og det er ikke noe mer vi får gjort.

Dersom e-postadressen din blir misbrukt, kan du vurdere å bytte til en annen e-postadresse.

Vi anser saken som avsluttet.

Ha det fint.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 12 Jun 2020 13:23:40 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 07:09
Subject: Re:(Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13588411 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




3 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Registreringssøknad for 22222222
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:28
Til: juridisk
Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 15:03
Subject: Registreringssøknad for 22222222
To: ERIK PROMPENSTANK RIBSSKOG


Hei!

Du kan nå bestille mat via internett på vår web-side http://www.22222222.no.

Brukernavn: 96853024
PIN-kode: (Sensurert av johncons-blogg)

PIN-koden er privat og kan ikke overdras. Informasjonen du har oppgitt i registreringen vil kun bli brukt for å betjene deg på en effektiv og sikker måte. Lykke til og takk for at du velger Pizza & Kina Expressen!

Mvh. Salgskontoret

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Endring av PIN-kode
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:23
Til: juridisk
Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 15:04
Subject: Endring av PIN-kode
To: ERIK PROMPENSTANK RIBSSKOG


Hei!

PIN-koden din for http://www.22222222.no har blitt endret.

PIN-koden er privat og kan ikke overdras.

Mvh. Salgskontoret

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting [ ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref ]
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:17
Til: Faktura RB
Kopi: post , EK Kristiansand kundeservice , Akademikerforbundet , polcustomercare@royalmail.com, "sande.vgs" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" , juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

jeg har skrevet om det samme, til dine kolleger Barbro, Elin og Randi, (heter de vel), hos Posten sin kundeservice, (i Kristiansand, er det vel, at dere holder til).

Og jeg har bedt de, om å sende om dette, til en leder/overordnet.

For jeg har fått så mange tulle-fakturaer fra dere nå, (flere titalls), og det blir dumt, hvis jeg må forklare om det samme, til hundre forskjellige folk, på et kontaktsenter, liksom.

så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet/direktør nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 15:18 skrev Faktura RB :
Hei

Her å du ta kontakt med avsender, FIRKLØVEREN AS, av kolli 370726209050296684.

Det er de som har sendt pakke til deg og lagt inn ditt mobilnummer og din mailadresse for varsling.

Med vennlig hilsen

Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045
E-post: kundeservice@posten.no


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22.07.2020 06:49
Til: faktura.rb@posten.no
Kopi: post@finanstilsynet.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; juridisk@datatilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; customercare@postoffice.co.uk
Emne: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 15:07
Subject: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting
To: >


Hei.
Sendingen din fra FIRKLØVEREN er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726209050296684
Avsenders referanse: FKT_123657575
Hylleplass på hentested: WA001007


Hilsen Posten.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Med vennlig hilsen

Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22030000 | 04045
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter
ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse på kjøkkentime
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:10
Til: juridisk
Kopi: Power_Norge@power.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 16:07
Subject: Bekreftelse på kjøkkentime
To:


Power


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Takk for din reservasjon av time for planlegging av kjøkken. Under finner du detaljer om reservasjonen:

Dato: 25.07.2020
Tid: 10:00 - 11:00
Butikk: POWER Steinkjer, Sjøfartsgata 2, 7714 Steinkjer
Link til din valgte butikk

Det er blitt satt av 1 ½ time der du og vår kjøkkenkonsulent skal finne en løsning på ditt drømmekjøkken. I denne mailen finner du et vedlegg som vi ønsker at du skal fylle ut og ha klart til din tegnetime, enten den foregår i butikk eller over telefon/videosamtale. Det er viktig at de målene vi får er så korrekte som mulig. Vi er avhengige av målene for å kunne tegne opp ditt kjøkken.

Hvis du trenger hjelp til profesjonell oppmåling så har vi mulighet for dette gjennom vår samarbeidspartner, Montera AS. Ta kontakt med din butikk for å få gjort dette i forkant av tegnetimen.

I løpet av tegnetimen vil vi også ta en gjennomgang av hvitevarer, derfor er det lurt av deg som kunde å gjøre deg litt kjent med dette på www.power.no i forkant av tegnetimen.

Kjøkkenet betales i sin helhet når det settes i bestilling. Gjennom vår finansieringspartner Santander kan vi og tilby månedlig delbetaling. Vi anbefaler at du eventuelt snakker med konsulenten om dette allerede ved første tegnetime.

Linkt til tegneprogrammet

Hvis du ønsker å avbestille tegnetimen, klikk her;
Avbestille tegnetime.

Velkommen!

Vennlig hilsen POWER

sjekkliste-power-kjoekken-v2.pdf
805K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome Onboard 🚆
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:02
Til: juridisk
Kopi: paul@gathercontent.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Paul from GatherContent
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 20:17
Subject: Welcome Onboard 🚆
To:



Hi Erik,

It's exciting to welcome you to GatherContent.

To help get you started, I have included a few tips to getting your first project set up

Check out the example projects for inspiration on how to structure your own:

Website builds (2 min video)
Articles & editorial content (5 min video)
Marketing content (5 min video)
Start your own project, and follow the simple set-up guide to familiarise yourself with how our features come together.



We work with thousands of organisations to support their content challenges, so throughout your trial we will share some best practices on how to get the most from GatherContent, so keep an eye out eyes

In the meantime I have included a few resources that you may find of value;

GatherContent & Website Builds
Case Study - How a Dell Technologies Business used GatherContent to scale editorial services content production by 370%
Webinar - Organising your content team
Talk soon,

Paul

---
Head of Customer Success
GatherContent

"It’s much more user friendly for developing content than our CMS."

Helen Leech , Editorial Manager - MIND


  intercomavatar Paul from GatherContent
Unsubscribe from our emails

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to Adobe
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 20:57
Til: juridisk
Kopi: message@adobe.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Adobe
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 20:28
Subject: Welcome to Adobe
To:


Adobe
  Welcome to Adobe
  Dear Erika Løvenbalk Ribsskog,
  You recently created an Adobe ID. Your Adobe ID is e.ribsskog@gmail.com.
  To confirm your email address, please click this link:
(Sensurert av johncons-blogg)
  Please note: If you cannot access this link, copy and paste the entire URL into your browser.
  The Adobe Team
  Manage Your Account | Customer Support | Forums
  Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Registered Office: Adobe Systems Software Ireland Limited, 4-6 Riverwalk, Citywest Business Park, Dublin 24, Ireland. Registered number: 344992

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Redeem your copy of LISA Free Trial
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 20:17
Til: juridisk
Kopi: notifications+914e41c5@m.teachable.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LISA - ITAM Review Training
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 20:30
Subject: Redeem your copy of LISA Free Trial
To:


LISA - Online training from The ITAM Review
Welcome, Erika Løvenbalk Ribsskog!
Glad to have you on board.

Please confirm your account by clicking the button below:

Confirm Email

Once confirmed, you'll be able to log in to LISA - Online training from The ITAM Review with your new account.

Best wishes,
LISA - Online training from The ITAM Review

© LISA - Online training from The ITAM Review

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: You are now enrolled in LISA Free Trial
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 20:13
Til: juridisk
Kopi: notifications@m.teachable.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LISA - ITAM Review Training
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 20:31
Subject: You are now enrolled in LISA Free Trial
To:


LISA - Online training from The ITAM Review
Thanks for enrolling in "LISA Free Trial"
Access course
Questions about this payment? Contact LISA - Online training from The ITAM Review
© LISA - Online training from The ITAM Review

Provided By Teachable, Inc.
470 Park Ave South, Sixth Floor New York, NY 10016 USA
VAT ID EU372005114

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to MyQuickCloud
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 20:08
Til: juridisk
Kopi: myquickcloud@myquickcloud.io, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The MyQuickCloud Team
Date: ons. 22. jul. 2020 kl. 20:59
Subject: Welcome to MyQuickCloud
To: Erika Løvenbalk Ribsskog


MQC Logo
Image
Welcome to MyQuickCloud


Image
Dear Erika,




Thank you for trying MyQuickCloud. We hope you will enjoy some of the most popular features:

Remote Desktop
Remote Printing
Mobile devices access
Centralized data access and sharing


We are here to help you get the most out of MyQuickCloud.



Check our videos and guides in the online support center to get started.

Our Client Services team is also here to help:

contact us by email at support@myquickcloud.com
chat online


The MyQuickCloud Team


If you have any questions, please send us a message at support@myquickcloud.com or simply reply to this message

Facebook Twitter YouTube LinkedIn
Image
Unsubscribe

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:58
Til: Katariina Hall
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

da får du kontakte din overordnede, hvis det er noe, som du ikke finner, på systemet deres.

Så får du kanskje hjelp til dette.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Jeg vil også ha meg frabedt, at dere legger skylden på, at min mail-adresse, ikke er hemmelig.

Da driver dere med ansvars-fraskrivelse og avsporing og moralisering, vil jeg si.

Det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

At ikke alle mail-adresser og denslags, alltid er hemmelige, må dere systemer ta høyde for, må jeg si.

Skjerpings!

Det blir litt som å skrive med de rompe-nissene til Astrid Lindgren, (i Ronja Røverdatter), synes jeg, når dere klarer å prestere å skrive noe sånt tull.

Da er dere ekle, synes jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 08:32 skrev Katariina Hall :
Hei Erik,

tack för ditt mail och jag hoppas det går bra på svenska.

Dessvärre kan jag inte se ditt tidigare mail eftersom det har tagits bort från vårt system.

Det vi gör när vi får en beställning är att identifiera kunden på ett eller annat sätt innan vi börjar med produktionen av en beställning med en badtunna. Vi är mycket försiktiga med att skicka ut något tills vi vet att det är en "riktig" beställning.

När förskottsbetalning för en beställningen är vald börjar vi inte produktionen förrän vi har registrerat betalningen som mottagen på vårt konto för den. En förskottsfaktura skickas och då har kunden möjlighet att avsluta beställningen.

Då vi har raderat tidigare mail på din begäran med beställningen i ditt namn är också IP-adressen på den användaren raderad.

Det är högst troligt att du har lämnat din emailadress på någon internet sida/online som den person då har använt. Detta är inget som vi kan påverka på.



Med vennlig hilsen

Katariina Hall
Skargards

Telefon 51 52 30 00
www.skargards.no

Skargards

Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram


Hjelp oss å bli bedre! Hvordan vil du rangere svaret mitt?
Bra    Okey    Ikke bra
{#HS:1232510845-116990#}
On Wed, Jul 22, 2020 at 4:53:25 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

fre. 17. jul. 2020 kl. 08:18 skrev Elin Bergenholtz :

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: HEY - Please confirm your email address to enable forwarding
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:40
Til: James Glazebrook
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi,

as I explain in my first e-mail I haven't contacted you.

I want you to inform me about who has been impersonating me here.

And I also want you to inform me about which better routines, that you're organisation/business is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other citizens/people.

Erik Ribsskog

PS.

Also my first-name is Erik, not Eric.

Also, why do use my first-name in the salutation?

That's a bit to clammy/personal, (and that you want to be to comrade), I think.

What's wrong with just 'hi'

Please send about this to a superior.


tor. 23. jul. 2020 kl. 10:34 skrev James Glazebrook :
Hi Eric

Sorry for the trouble here. Norsk oversettelse nedenfor.

To be clear, are you saying that you didn't request for email from miss.ribsskog@hey.com to be forwarded to eribsskog@gmail.com?

Please clarify, so we can look into this for you.

Thanks a lot, keep me posted

[NO - Google Translated]

Beklager problemet.

For å være tydelig, sier du at du ikke ba om at e-post fra miss.ribsskog@hey.com ble videresendt til eribsskog@gmail.com?

Vennligst avklar, så vi kan se nærmere på dette for deg.

Tusen takk, hold meg oppdatert

James
{#HS:1233726146-7268777#}
On Thu, Jul 23, 2020 at 3:24 AM CDT, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The HEY Team
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 20:36
Subject: HEY - Please confirm your email address to enable forwarding
To:


Hey there,

You've asked HEY to forward email from miss.ribsskog@hey.com to eribsskog@gmail.com.

To confirm this change, please click the link below:

Yes, forward my HEY email to this address

If you did not request this change, just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft din e-post hos bokklubben.no
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:30
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, hovedbok_autosend@bokklubben.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 11:03
Subject: Bekreft din e-post hos bokklubben.no
To:


Bokklubben - mye mer enn bøker

Hei!
Velkommen som medlem i Bokklubben. Klikk på knappen under for
å bekrefte e-postadressen din:

Bekreft e-postadresse
Hvis lenken av en eller annen grunn ikke fungerer, kan du kopiere adressen under og lime den inn i adressefeltet i din nettleser.
(Sensurert av johncons-blogg)
Kundeservice Bokklubben
Trenger du hjelp?
Kundeservice telefon 220 28 700
Facebook
Facebook
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Gaver og interiør | Ti på topp

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Domene AS til Erik Løvenbalk Ribsskog
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:23
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@domene.no, faktura@domene.no, post@domene.no, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 12:00
Subject: Ordrebekreftelse fra Domene AS til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Hei Erik,

Takk for at du valgte Domene AS som din samarbeidspartner.  I denne eposten finner du informasjon om innlogging til din kundeweb med oversikt over domenenavn, tjenester og fakturaer samt en oppsummering av din ordre..

Videre informasjon som sendes:

1 - En epost med en faktura for dine bestilte tjenester vedlagt i PDF form.

2 - Når produktet er registrert får du en bekreftelse på det sammen med detaljene rundt epost oppsett o.l.  Har du bestillt webhotell kommer detaljene her.  Domener er typisk tilgjengelige noen timer etter registrering og raskt klare til bruk.

Kundeweb:

Her kan du styre alle dine domenenavn, lage epostadresser, styre DNS, legge inn videresendinger o.l.: https://domene.no/login

Du skal bruke epostadressen eribsskog@gmail.com og passordet du lagde når du registrerte deg til å logge inn.  Husk å alltid holde epostadressen eribsskog@gmail.com oppdatert.  Å ikke holde den oppdatert kan medføre at du går glipp av viktige meldinger om driften, fornyelsen eller fakturering rundt produktene dine.

Forenklet innlogging:

For å forenkle innloggingen anbefaler vi at du kobler Kundeweb kontoen din til en eksisterende Gmail eller Facebook konto hvis du benytter en av deres tjenester fra før.  Da kan du logge inn i Kundewebben med enten Gmail eller Facebook sitt brukernavn og passord.  Dette gjøres under "Sikkerhetsinstillinger" øverst til høyre i menyen når du er logget inn.  Ingenting blir postet, publisert eller sendt til hverken Gmail eller Facebook og all trafikken er kryptert.

Vi anbefaler:

Hvitelist @domene.no i din epostklient (Outlook, Mail, Gmail, Hotmail etc.) for å sikre deg at alle meldinger om ditt domene og tjenester kommer frem.

Fakturering, fornyelse og oppsigelse:

Alle tjenester fornyes årlig hvis de ikke sies opp.  Du kan si opp tjenestene dine i kundewebben.  Fristen for oppsigelse er 30 dager før fornyelsesdatoen.  Den datoen står også i kundewebben din på hver tjeneste sammen med evt fakturaer.  Faktura vil bli sendt ut 14 dager før oppsigelsesfristen til den registrerte juridiske kontakten eribsskog@gmail.com og eposten til fakturakontakten din hvis den er anderledes.

Her er dine ordredetaljer:

Ordrenummer:
3785591699

Ordredetaljer:
Produkt/tjeneste: webpakke - web 15
Domenenavn: superhomofil.no
Første betaling: kr 756,-
Pris /år: kr 756,-
Periode: /år

Domeneregistrering: Register
Domenenavn: superhomofil.no
Første betaling: kr 0,-
Pris /år: kr 349,-
Registreringslengde: 1 År

Totalt å betale: kr 945,-

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Faktura 69359 til Erik Løvenbalk Ribsskog fra Domene AS
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:17
Til: juridisk
Kopi: faktura@domene.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 12:00
Subject: Faktura 69359 til Erik Løvenbalk Ribsskog fra Domene AS
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Hei Erik,

Vedlagt i denne eposten finner du faktura for tjenester levert av Domene AS.

Du kan se detaljene på denne fakturaen direkte her:  https://www.domene.no/klient/index.php?m=invoicelogin&k=8e7e4a539389cdfa2bd76fc86d56bfe35e466286

Betalingsinformasjon:

Fakturanr: 69359
Beløp: kr 995,-
KID: 69359165607
Kontonr: 1594.21.62895
Forfallsdato: 08.08.2020

Fakturagrunnlag

web 15 - superhomofil.no (23.07.2020 - 22.07.2021) kr 756,-
Registrering/årsavgift - superhomofil.no - 1 År (23.07.2020 - 22.07.2021) kr 0,-
Ekspedisjonsgebyr (Faktura ) kr 40,-
------------------------------------------------------
Sum totalt: kr 796,-
25.00% mva: kr 199,-
Kreditt: kr 0,-
Total: kr 995,-
------------------------------------------------------

NB! Vi minner om at tjenestene i denne fakturaen fornyes automatisk hvert år og oppsigelsesfristen er 30 dager før ny periode starter.  Ønsker du å kansellere tjenesten innen fristen, oppdatere din kontaktinformasjon eller styre dine produkter gjøres det i Kundewebben https://domene.no/login.
Har du kjøpt domenenavn til kampanjepris minner vi om at den gjelder første år.  Fra år 2 gjelder ordinær pris.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no


Faktura-69359.pdf
32K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 19:06
Til: post@domene.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

nå må dere roe ned egget litt, (som de sier).

Dette må dere klare å skjønne, uten å begynne med noen rare tredje grads-forhør.

Jeg er kunden her, og dere har falt av.

Jeg har bedt dere om å sende dette til en overordnet.

Og så får jeg et slags anonymt svar.

Da lurer jeg litt.

At dere skal hviske om dette, på en dårlig telefonlinje.

Det blir litt klamt/ekkelt, synes jeg.

Det blir også som en avsporing.

Er dette bare kødd fra dere, lurer jeg.

Som jeg skriver i den første mailen min, så har jeg IKKE KONTAKTET DERE.

Det er cluet deres.

Dere som jobber med data, tuller vel, når dere liksom ikke skjønner dette.

Så det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 12:08 skrev :
Hei,



Vi har gjentatte ganger forsøkt å finne ut nøyaktig hvordan du er misbrukt i en identitetstyveri sak gjennom oss, men du har ikke kunnet si noe om hvilket produkt eller tjeneste hos oss er misbrukt.



Vi har forsøkt alle mulige måter å spørre deg om noe hint til hvordan du er misbrukt via en av våre tjenester, men du har aldri svart på ett eneste av våre spørsmål.



Vi har funnet 4 telefonnummer på 1881.no under ditt navn.  VI har forsøkt å ringe alle 4 uten hell for å snakk med deg direkte om saken.



Vi håper du er klar over at vi ikke er de som administrerer alle .no domenenavn, det er det NORID som gjør.  Vi kan bare hjelpe med produkter kjøpt hos oss.



Jeg beklager de store bokstavene, men vi begynner å gå tom for måter å spørre om mer informasjon slik at vi kan hjelpe deg videre.



LES HVER AV PUKTENE NEDENFOR OG SVAR ENKELTVIS PÅ HVET AV SPØRSMÅLENE SÅ KAN VI HJELPE DEG!  DET ER 4 SPØRSMÅL.  VI MÅ HA SVAR PÅ DE FOR Å HJELPE VIDERE!



1 – Hva er det som gjør at du kontakter OSS, Domene AS,  i denne saken?

2 – Er den en faktura utstedt til deg fra oss for noe du ikke har bestilt selv?

3 – Er det ett domenenavn bestilt hos oss som noen har benyttet i en identitetstyveri sak?

4 – Du sier noen har bestilt noe i ditt navn.  Hva har de bestilt?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: torsdag 23. juli 2020 10.04
To: post@domene.no
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,

da er dere på jordet.

For jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Jeg har jo forklart dere at det er snakk om en identitetstyveri-sak.

Hvis dere ikke skjønner det, så lurer jeg på, om dere tuller.

Kanskje dere har en overordnet der, som har litt mer forstand.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 14. jul. 2020 kl. 10:00 skrev :

Hei igjen,



Hvis du opplyser om hva det er som er bestilt hos oss slik at vi kan se etter det kan vi hjelpe.  Ett fakturanummer?  Ett kundenummer?  Ett domenenavn?



Vi finner ikke ditt navn eller epostadresse i vårt kunderegister.  Du har ikke opplyst om hva det er som skal ha blitt bestilt i ditt navn.



Da kan vi heller ikke hjelpe deg dessverre.



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: mandag 13. juli 2020 16.48
To: post@domene.no
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,

jeg hørte en sånn reklame på radioen, om en som leser meldinger med selfie-stick.

Og da skulle man visst kjøpe briller, fra Specsavers.

Så dere kan jo høre med de, om de har noen bra briller til dere.

For jeg synes det virker som, at det har stokka seg, for dere.

Nå står det ikke noen navn/tittel, angående hvem som skriver mailene deres.

Men om dere kan sende om dette, til deres overordnede.

Det hadde kanskje vært en ide.

For her har det stokket seg fælt for dere, (kan det virke som).

(Hvis ikke dere skaper dere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 15. jun. 2020 kl. 10:30 skrev :

Hei,



Vi kan bare gjenta det vi har etterspurt før, hver gang du har sendt oss en epost.  Se i historikken i denne eposten at vi spør om det samme hver gang, uten å få noe svar.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.  Vi finner ingen med etternavn Ribsskog i det hele tatt.



Vi finner ikke din epost i vårt kunderegister.



Vi må vite hva er det du mener er bestilt hos oss?  Vi vet ikke hva du refererer til når du sier «bestilt denne dritten, i mitt navn."



Har du ett domenenavn, fakturanummer eller kundenummer eller annet vi kan slå opp så kan vi se nærmere på saken.  Uten det vet vi ikke hva det gjelder.  Vi forstår du sier det er identitetstyveri, men vi finner ikke ditt navn eller epost i vårt register noe sted og kan dermed ikke lenke det til ett produkt eller tjeneste som er bestilt for å gi deg ytterligere informasjon om saken.



Er du 100% sikker det er Domene AS du er ute etter?  Ikke Domeneshop AS f.eks.?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: søndag 14. juni 2020 18.06
To: post@domene.no
Cc: juridisk ; firmapost@nkom.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,

som jeg har forklart i de tidligere mailene, så er dette snakk om identitetstyveri.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stort post/mail-terror-angrep, mot meg.

Det virker litt som at dere gjør dere dumme, i mailene deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 2. jun. 2020 kl. 10:07 skrev :

Hei,



Nå har vi forsøkt 3 ganger tidligere å få litt mer informasjon fra deg uten at du har gjort noe annet enn å anklage oss for noe vi ikke helt vet hva er enda.  Vi kan ikke gi noen videre forklaring uten henvisning til ett domenenavn eller kundeforhold, kundenummer, brukernavn e.l.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epost i vårt kunderegister.



Vi forstår ikke hva du sikter til da du ikke har oppgitt noen detaljer om hva du mener som er galt, eller hva du mener vi har gjort.



Kan det hende du blander Domene AS med ett annet firma som driver med domeneregistrering?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: mandag 1. juni 2020 16.52
To: post@domene.no
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 18. mai 2020 kl. 09:04 skrev :

Hei,



Det er helt i orden, men vi forstår fortsatt ikke hva du sikter til.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epostadresse i vårt kunderegister.



Hvis du kunne forklart hva slags sak du sikter til å kanskje vi kunne hjulpet?



Er det noen som har kjøpt ett domenenavn i ditt navn?  I så fall, hvilket domenenavn er det snakk om?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: søndag 17. mai 2020 08.56
To: juridisk
Cc: kundeservice@domene.no
Subject: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS Kundeservice
Date: tor. 30. apr. 2020 kl. 12:11
Subject: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
To: Erikur Rikbsskog



Hei,

Vi hjelper gjerne til det vi kan, men vi kan ikke lese ut fra eposten din hva det er du sikter til. Vi kan ikke finne ditt navn eller epost i våre kunderegister og er usikre på hvorfor det er oss du tar kontakt med uten videre forklaring.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

----------------------------------------------
ID: #287502
Emne: SKJERPINGS!
Status: Svar mottatt!
Lenke til sak: https://www.domene.no/klient/viewticket.php?tid=287502&c=BnCY2A5D
----------------------------------------------

Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)


https://kokkejaevel.blogg.no/forrige-gang-ble-jeg-pappa.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen: