fredag 4. desember 2020
Enda mer om nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
https://kokkejaevel.blogg.no/en-blomst-om-dagen-kjaerest-sin-adventskalender.html
Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
Mer om Min Bok-bøkene
(Min Bok 1-10).
Og i forbindelse med det ti års-jubileet.
Så tenkte jeg, at jeg kan prøve å gjøre de bøkene, litt mer tilgjengelige igjen.
For nå må man liksom trykke på labelen 'Min Bok', og så 'spole' tilbake, (på bloggen).
Og den 'spolingen' er kanskje ikke så populær.
Så jeg tenkte, at jeg kunne kanskje legge ut de bøkene, på mitt nettsted, (johncons-web og/eller johncons.net), i 'Word-utgaver', (og/eller som e-bøker).
Jeg har egentlig tenkt, å gi de ut de bøkene på nytt, (på Lulu).
(Etter at Amazon tulla med meg, i 2013/2014).
Men sålenge jeg er sosialklient, så venter jeg med det.
For det ble så mye krøll, med 'engelske Nav', (the Jobcenter), da jeg bodde i England, (fra 2004 til 2014).
Etter at jeg fortalte de, at jeg skulle begynne, med selvpublisering, (på Amazon).
Da kutta de ut trygda mi, i mange måneder.
Og de bøkene solgte kanskje, for ti pund, i royalties, hver måned.
Og det var ikke nok, til å leve av.
Og nettbutikken gikk kanskje ti pund, i overskudd, hver måned, den og.
(For jeg hadde ikke noe reklame-budsjett.
For the Jobcenter ville at jeg skulle bruke all min livsopphold-støtte, (som jeg ikke brukte på mat og denslags), på mote-skjorter og kurs.
For å si det sånn).
Men jeg trengte penger til mat, (og strøm).
Så det endte med, at jeg måtte gå på gata, og leite etter mynter, i lange perioder.
(For å ha råd til en pakke spagetti, hver dag.
For å si det sånn).
Og det var ikke det helt store.
Så noe sånt ønsker jeg ikke, at skal skje igjen.
(At jeg ikke har penger til mat, på grunn av byråkrati/rot fra Nav/myndighetene.
Noe lignende skjedde også, i København, i 2015.
Så dette har tæret litt på.
Og også det at jeg måtte flytte så mye rundt, (fra hotell til hotell), i 2018, (etter tull fra Vandrerhjemmet i Trondheim og Nav Trondheim).
Så jeg må tenke litt på helsa og.
For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Gratulerer med ny strømavtale!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 05:39
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, faktura-telia@telia.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, erik.mamelund@no.ey.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: fre. 4. des. 2020 kl. 03:22
Subject: Gratulerer med ny strømavtale!
To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>
Gratulerer med ny strømavtale !
Hjertelig velkommen til Talkmore Strøm! Vi kommer til å gjøre vårt aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde. Hos oss vil du alltid få en enkel og rimelig strømavtale. Vi garanterer at du får akkurat samme pris som det strømmen koster på strømbørsen til enhver tid. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 79,-. Ingen påslag og ingen skjulte kostnader - strøm gjort enklere.
Visste du at dersom du blir mobilkunde hos oss så vil månedsprisen på strøm gå ned til 49,-? Bytt i dag, vi hjelper deg gjerne!
Dine opplysninger er nå registrert, og vi vil ta oss av alt det praktiske rundt din nye strømavtale. Du vil motta en ny e-post når Talkmore Strøm er på plass i stikkontakten din, om ca. 14 dager - eller senere dersom du har valgt oppstart lenger frem i tid.
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg) , (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Mobilnummer: 92140215
E-post: eribsskog+superHomofil@gmail.com
Hilsen alle oss i Talkmore :-)
Spørsmål?
Med et nytt strømabonnement er det naturlig at noen spørsmål dukker opp. Vi har derfor laget en oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svaret du leter etter i denne oversikten kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet eller på telefon 91509915 - så vil vi hjelpe deg.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Vil du benytte deg av angreretten kan du fylle ut dette angreskjemaet, og returnere det til oss. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene for strøm finner du her
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bredbåndet er snart klart!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 05:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, kundeservice@proximo.no, helpdesk@bitpro.no, salg@bitpro.no, noss@deloitte.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Date: tor. 3. des. 2020 kl. 12:16
Subject: Bredbåndet er snart klart!
To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>
MinSide
Hei Erik Løvenbalk!
Nå får du snart bredbånd fra NextGenTel!
Bredbåndsforbindelsen i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA blir klar til bruk 11/12/2020.
Er alt klart i boligen?
Hvis montøren vår må installere ny kabel eller uttak til internett hjemme hos deg, tar vi kontakt på 4748621954 i forkant av 11/12/2020 for å avtale tidspunkt.
Det er viktig at montøren får utført arbeidet til avtalt tidspunkt, og du må derfor sette opp ny avtale med montøren dersom du ikke kan være hjemme på dette tidspunktet. Da unngår du også et gebyr for at montøren ikke får utført det avtalte arbeidet.
Vi gjør oppmerksom på at vi trenger din tilbakemelding dersom uttak for bredbånd (telefonkontakt) er fjernet, for eksempel i forbindelse med oppussingsarbeid.
Ta i bruk bredbåndet
Vi sender deg en pakke med utstyret du trenger for å ta i bruk bredbåndsforbindelsen. Så snart pakken er sendt fra oss, får du informasjon om sporingsnummer på epost og i MinSide-appen. Vi anbefaler at utstyret kobles opp snarest etter installasjonsdato, slik at du får bekreftet at forbindelsen fungerer.
Vi ønsker god fornøyelse med bredbånd fra NextGenTel!
Hilsen oss i NextGenTel
Hjelp
Kundeappen Kundeservice
MinSide Personvern
Snakk med oss
Kundeservice
Åpne i nettleser
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev
Jeg sendte en e-post til Posten
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 04:52
Til: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, terje@aspelund.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, POLBoard@postoffice.co.uk, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura, fra 24. november, som jeg mottok, i går, (onsdag).
(Se vedlegg).
Dette er det samme som før.
Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Og så sender jeg dette tilbake igjen, (og skriver: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender', på pakkene).
Dere skriver på fakturaen, at dette er _min_ forsendelse.
Men dette er ikke mine forsendelser.
Dette er møkka-firmaene sine forsendelser, (de som lar seg bruke, som verktøy, for hatere/post-terrorister).
Så her har det stokker seg fælt for dere må jeg si.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 1. des. 2020 kl. 13:10
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <terje@aspelund.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, <Finn.Kinserdal@nhh.no>, <nhh.postmottak@nhh.no>
Hei,
jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november, (se vedlegg), som jeg mottok på torsdag, (var det vel).
Jeg gjentar at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.
Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 30. nov. 2020 kl. 01:05
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <terje@aspelund.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, <Finn.Kinserdal@nhh.no>, <nhh.postmottak@nhh.no>
Hei,
jeg viser til Deres brev/melding fra 17. november.
(Se vedlegg).
Dette er ikke noe jeg har bestilt.
Det er noen jævler/kødder/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårliger rutiner.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 20. nov. 2020 kl. 00:42
Subject: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <terje@aspelund.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <firmapost@nkom.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>, postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, <polcustomercare@royalmail.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, <postmottak@sd.dep.no>, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no>
Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16
Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg
To: <eribsskog@gmail.com>
Hei.
Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.
Sporingsnummer: 370727320188787550
Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.
Vekt: 1,95 kg.
Forventet ankomst 30.10.2020.
Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550
Hilsen Posten
2 vedlegg
IMG_20201204_0001 paint.jpg
699K
IMG_20201204_0002.jpg
410K
PS.
Her er vedleggene:
Jeg sendte enda en e-post til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: E-postfaktura fra Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 01:49
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, faktura-telia@telia.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no
Hei,
dette har jeg skrevet til dere om ørten ganger nå.
Dette er også noen troll/jævler, som har bestilt et mobil-abonnement, i mitt navn, på nettet, (dere har visst dårlige systemer/rutiner).
Jeg forklarer gang på gang, at jeg ønsker å få svar, fra en leder/overordnet.
Men jeg får istedet svar, fra en gjeng med tenåringer, på deres kontaktsenter, (virker det som).
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: tor. 3. des. 2020 kl. 18:26
Subject: E-postfaktura fra Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>
E-postfaktura fra Talkmore
Hei Erik,
Fakturanummer 42028615 er nå tilgjengelig i Talkmore-appen og på Mine Sider.
Betalingsinformasjon er som følger:
Telefonnummer 580002164439
Fakturadato 01.12.2020
Forfallsdato 20.12.2020
Beløp 449,00
KID 51022506420286158
Kontonummer 6005.07.77351
Månedsprisen faktureres forskuddsvis, mens forbruk som ikke er inkludert i abonnement faktureres etterskuddsvis. Dersom du er ny kunde vil du betale for inneværende måned og ut neste måned.
For detaljert informasjon om hva fakturaen gjelder, logg inn i Talkmore-appen eller på Mine Sider og se spesifisert faktura.
eFaktura og Avtalegiro
Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også bestille eFaktura eller Avtalegiro ved å søke opp Talkmore i listen over eFaktura-tilbydere og oppgi din eFaktura referanse som er: 51022506
Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore
Jeg sendte en e-post til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Betalingspåminnelse fra Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 01:21
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, faktura-telia@telia.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no
Hei,
jeg skjønner ikke at dere skal ha så vanskelig for det.
Jeg gjentatte ganger forklart, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet.
Og likevel så skjer det, gang på gang, at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, blant Talkmore sine vanlige ansatte.
Så dette må jeg klage på.
(Dere kvemer og.
Dette med 1. november har dere tatt ut av lufta, må jeg si).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg ser på nettet, (jeg prøver å finne mail-adresser til Telenor sin ledelse), at Telenor, (som eier Talkmore), har mye virksomhet, i Pakistan, Bangladesh og Myanmar.
(Og dere hadde vel noe i Russland tidligere og.
Het det ikke Vimpelcom?).
Jeg lurer på om det hadde vært en ide, for Telenor, å heller fokusert litt mer, på hva som skjer, hjemme i steinrøysa, (angående kundeservice osv.).
Eventuelt privatiser Telenor.
Skjerpings!
tor. 3. des. 2020 kl. 14:40 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei!
Du har rett i at det har vært veldig lite bruk og kun brukt 1. november, så jeg krediterer utestående faktura og sier opp bredbåndet ditt fra i dag.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter
image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving
On Tue, 1 Des ved 10:45 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
jeg har bedt om å få svar fra en overordnet.
Dere vanlige sliterne/streberne hos Talkmore sender meg rundt som en kasteball.
Dette må jeg klage på.
Dette med rollover tok jeg også med han nevnte Martin, og så begynner en Jørgen og en Helene, (som ikke veit hva som har skjedd), å stokke kortene.
For et ræva firma dere er.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 1. des. 2020 kl. 08:53 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei.
Som tidligere nevnt så finner vi ingen feil på din faktura.
Kan du sende kopi av din oppsigelse ? Fordi om du oppretter et mobilt bredbånd abonnement hos Telia må du gi Talkmore skriftlig oppsigelse, dette er abonnement som man ikke kan overføre til en ny operatør.
Den dataen du ikke bruker opp av din inkluderte datamengde i abonnementet ditt i en måned, vil automatisk rulles over til neste måned. Derfor mistet du rollover da du nedgraderte abonnementet ditt fra 100GB til 50GB. Når man har 100GB abonnement kan du spare opp 100GB i rollover, tilsammen ha 200GB på konto. Når man har 50GB abonnement kan man spare opp 50GB i rollover, og ha tilsammen 100GB.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Helene
Talkmore kundesenter
image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving
On Fri, 27 Nov ved 4:39 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
problemet var, at han kollegaen din, skulle ha fikset fakturaen, på en fredag, (ifølge det han sa, på deres chat), eller noe lignende.
(Dette var en Martin.
Som nevnt tidligere).
Men dette ble ikke fikset, før uka etter.
Så derfor syntes jeg, at dere var uprofesjonelle.
(For dere hadde også ranet meg for rollover.
Og dere hadde også en innpåsliten gateselger på meg, i Karl Johan, (når jeg skulle med Kiel-ferja, rundt 20. oktober).
En som ikke hadde takt og tone.
Må jeg si).
Så når dere jager meg til Telia, så må dere ta dette på deres kappe, mener jeg.
Jeg har allerede betalt Telia-regningen denne måneden.
Og jeg har knapt brukt Talkmore denne måneden.
Og dere har fått min oppsigelses-mail, 12. november, (en kopi av en mail jeg sendte Telia).
Så dere skal ha fått oppsigelse og alt i orden.
Så dette vil jeg gjerne ha svar på, fra en overordnet, hos dere.
(Jeg vil at dere skal frafalle regningen, og si pent unnskyld, for at dere har tulla verre, enn han Henrik Elvestad, i sin Kiwi-sketsj).
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har nå også funnet ut, at dere er eiet, av Telenor.
Hvorfor ikke bare kalle seg Telenor.
Det virker rart, at Telenor, både er Talkmore og Telenor, må jeg si.
Dette må jeg klage på.
Det virker som at Telenor har en egen avdeling, (Talkmore), hvor de bare ansetter idioter/tullinger, og hvor ingen gjør jobben sin.
Skjerpings!
fre. 27. nov. 2020 kl. 14:10 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei.
Min kollega har allerede fjernet 49 kr på denne fakturaen som var forbruk fra oktober. Utover dette så ser vi ingen feil på faktura.
Ser ikke at du har gitt beskjed tidligere om at du ønsker å stoppe pakken her. Man flytter ikke et mobilt bredbånd mellom operatører, så her må eksisterende pakke sies opp.
Kan du bare bekrefte at du ønsker å si opp mobilt bredbånd hos Talkmore?
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Jørgen
Talkmore kundesenter
image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving
On Wed, 25 Nov ved 7:30 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
jeg informerte dere tidligere denne måneden, om at jeg har bytta, til Telia.
Etter at dere har kødda verre med meg, enn han Henrik Elvestad, i hans Kiwi-sketch.
(I forbindelse med at jeg nedgraderte fra 100 GB til 50 GB, for jeg hadde mye rollover, og deres 100 GB-abonnement er også svinedyrt, sammenlignet med for eksempel Telia sitt, så da sparte jeg noen hundrelapper, men dere tulla med overfakturering, ran av rollover, avtalebrudd når det gjaldt at dere skulle ordne med fakturaen samme dag som jeg chattet med dere (en Martin der, det husker jeg, for jeg har en onkel/morbror med det navnet), dere hadde også en merkelig/gal gateselger med regnfrakk og sykkel, i Karl Johan, som var veldig innpåsliten/plagsom, rundt den 20. oktober, (jeg var på vei til Kiel-ferja), var det vel).
Så dette er igjen over-fakturering, må jeg si.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
Telia har billigere priser og bedre dekning, så det har
ons. 25. nov. 2020 kl. 17:08 skrev Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>:
Har du glemt oss?
Hei Erik,
Vi kan ikke se å ha mottatt betaling for fakturanummer 41758866 for mobilnummer 580002164439.
Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også betale fakturaen med Vipps i Talkmore-appen, eller bank/kredittkort på Mine Sider.
Betalingsinformasjon er som følger:
Utestående beløp 568,73
KID 51022506417588665
Kontonummer 6005.07.77351
Forfallsdato 20.11.2020
Mottaker Talkmore AS, Postboks 6007 Etterstad, 0601 Oslo
Faktura og fakturaspesifikasjon kan du finne i Talkmore-appen eller på Mine Sider.
Om du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, finner du svar på kundeservice-sidene våre på talkmore.no Du er også velkommen til å ta kontakt med oss
Vennligst se bort fra denne påminnelsen dersom fakturaen allerede er betalt.
Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore