mandag 8. februar 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 23:25
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, dk@allunite.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>
Date: man. 7. des. 2020 kl. 16:59
Subject: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ...
To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Hej Erika

Din henvendelse til vår kundeservice "Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ..." er nå avsluttet.
Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.


Vil du hjelpe oss til å bli bedre?
Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:

Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds



Oppsummering av din henvendelse:

Erika Løvenbalk Ribsskog

Dec 7, 2020, 15:55 GMT+1

This is a follow-up to your previous request #602923 "Re: Svar: Klage/Fwd: Takk f..."

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen.

Jeg ønsker også noen sparket der, for at dere kaller meg 'Erika', i hver bidige mail.

Helvetes tullinger).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 3. nov. 2020 kl. 08:55 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:

Med vennlig hilsen
Luxplus.no kundeservice