mandag 8. mars 2021

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2020-12-27-20652488
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. mars 2021 kl. 03:39
Til: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 29. des. 2020 kl. 09:09 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:

 
Hei Erik
Tusen takk for din epost. Vi har stengt kontoen som ble funnet med informasjonen din. Vi fjerner gjerne alt fra systemet.
 
For å kunne behandle forespørselen din så fort som mulig, må vi forsikre oss om at forespørselen faktisk kommer fra den autoriserte personen. 
 
Derfor ber vi om at du sender oss nødvendig informasjon for verifisering ved å bruke følgende skjema. Når dette foreligger, vil vi behandle forespørselen omgående.
 
Klikk her: Skjema for personvernforespørsel 
 
Når vi har gjennomført verifisering, vil vi snart sende deg en bekreftelse på at vi behandler forespørselen din. I motsatt fall kan det være nødvendig for oss å be om ytterligere dokumentasjon. 
 
Vi bestreber oss på å behandle forespørselen din så raskt som mulig. Vær imidlertid oppmerksom på at behandlingen kan ta opptil 30 dager.
 
 
Med vennlig hilsen, 
Care.com kundeserviceteam