tirsdag 16. mars 2021

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 1180695)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. mars 2021 kl. 04:48
Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Kopi: newsletter@email.cdon.com, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com
Hei,

jeg har jeg mange ganger bedt dere om, å sende dette oppover, til en ansvarlig leder, i deres firma.

Men jeg får igjen og igjen svar fra den samme underordnede.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite, hva navnet er, på det trollet, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 13. jan. 2021 kl. 13:11 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (1180695) har blitt oppdatert.

Cathrine CDON (CDON)

13. jan. 2021, 13:11 CET

Hei 

Som vi har forklart for deg utallige ganger. 

Du må politianmelde dette og ta kontakt med Qliro  med politianmeldelsen så de kan hjelpe deg videre. 

Vi kan ikke se hvem som har bestilt dette da all informasjon er din informasjon og vi kan ikke på noe magisk vis se hvem som ligger bak bestillingene om det ikke er deg. 

Vi har alt gode rutiner for å sikre at det ikke skjer feil , men så det kan alltid være noen som klarer å lure systemet på en ny måte. Vi jobber hele tiden med å bli bere og dette er heldivis ikke noe som skjer ofte. 
Med vennlig hilsen
Cathrine

When a great deal means a great deal!

Erik Løvenbalk Ribsskog

13. jan. 2021, 02:43 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"

Hei,

jeg viser til Deres faktura fra 29. desember.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har forklart dere mange ganger tidligere.

Så er det noen jævler/troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet.

Så det er nok det som her skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Hvor mange ganger må jeg forklare dette?

Har dere møkk i øra?

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sjekka postkassa på mandag ettermiddag.

Men da var den tom.

Men mandag var postdag, (de leverer posten annenhver dag nå).

Så dette brevet må jeg ha fått nærmere kveldinga, på mandagen.

Så jeg må si at jeg fikk det, på tirsdagen.

Og så er forfallsdatoen på onsdagen.

Da lurer jeg på om Hitler har gjenoppstått og at nå skriver fakturaene til CDON.

For så kort forfallsfrist ligner ikke grisen, vil jeg si.

Så jeg sender om dette til hu tidligere H&M-direktør-dama, (Westerstad), som nå jobber i deres konsern.

(Fant jeg ut når jeg søkte på nettet.

For kommunistene på gølvet hos dere, de bare sender meg rundt som en kasteball.

Og de nekter å sende om dette til Qliro Group, (nå Nelly Group), siden at dette 'kasteball-greiene' foregår mellom deres to under-avdelinger/datter-selskap CDON og Qliro.

Og det er en helvetes papirmølle, som jeg må drive med, enda jeg aldri har kontaktet dere om noe som helst, og langt mindre bestilt noe fra dere.

På brevene/mailene deres, så står det 'Nordea' her og der nå.

Men på Wikipedia så står det at dere er eiet av Kinnevik.

Og at deres administrerende direktør heter Georgi Ganev.

Hva slags navn det nå skal være.

Det høres litt russisk-klingene ut.

(For å si det sånn).

Dere får sende det til han russiske direktøren deres dere og da.

(Klarna har jo også en russisk direktør).

Så kanskje han kan rydde opp i de elendige rutinene deres.

(Nordea har jeg klaget til Finansklagdenemda om tidligere, rundt 2007, blant annet).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 1. nov. 2020 kl. 21:32
Subject: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, <newsletter@email.cdon.com>, <finansinspektionen@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, <sikkerhetssporsmal@klarna.no>


Hei,

jeg viser til Deres faktura/purring fra 19. oktober, (se vedlegg).

Dette er det samme, som forrige gang.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og jeg har sendt dere flere titalls mailer om dette nå.

Så dere får ta tak i dette, og rydde opp, i deres rutiner, osv.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 13:57
Subject: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: <kundeservice@qliro.com>
Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura/purring fra 24. september, (se vedlegg).

Jeg gjentar at dette ikke er noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/troll/pøbler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Dette har jeg også sendt til dere, (og deres samarbeidspartner CDON), om tidligere.

Det er heller ikke riktig, at dette er snakk om, en uavhentet forsendelse, (som det står på deres faktura/purring).

Jeg sendte pakken tilbake selv, og skrev på den: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så her får dere kjøpe dere briller.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 30. aug. 2020 kl. 23:46
Subject: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: <customerservice@cdon.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

(Jeg sender all dritten i retur.

Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50
Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <customerservice@cdon.com>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <customerservice@cdon.com>
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24
Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Vedlegg
IMG_20210113_0001 paint.jpg
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.