mandag 31. mai 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mai 2021 kl. 10:46
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: tor. 4. mar. 2021 kl. 23:18
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Mobilnummer: 45884952
Kontaktnummer: 45884952
 
Din henvendelse:
 Nå er jeg ferdig med å oppdatere menyen, på johncons-web


https://johncons.angelfire.com/boeker.html

PS.

Det neste når det gjelder webdesign.

Det blir da å også oppdatere menyen på mirror-nettstedet.

Og å også lage egne nettsider for 'Bøker' og 'Min Bok', på mirror-nettstedet.

Og så det samme på mobil-nettstedene.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er også mulig, at jeg setter menyen litt høyere.

Siden at den nå går lenger ned.

(For å si det sånn).

Men det gjør jeg, etter at jeg er ferdig med å oppdatere mirror-nettstedet, (tenkte jeg).

Sånn at jeg ikke glemmer å få med mirror-nettstedet og.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte å.

Men men.

PS 3.

Og når alle nettstedene er ferdig oppdaterte.

Så lager jeg en nettside, om det, at johncons-web nå også skal ha bøker.

(Pluss at jeg oppdaterer på forsiden om dette).

Og så oppdaterer jeg om dette på Facebook og Twitter, (for de som følger johncons-web der).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men. 

Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter