mandag 17. mai 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [44900] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 14:09
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, KK <abo.kk@aller.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

nå sendte jeg dere en mail, i forrige måned, om at dere fremstår, som noen slags skrullinger.

Og det tøvet i mailen deres nå, bare styrker denne antagelsen, (at dere er en flokk med skrullinger), må jeg si.

Jeg forklarer at jeg ikke har bestilt dette, og dere begynner å fable om at jeg skal ha punchet inn noe rart i en oppdiktet tekstmelding til dere.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på de som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 25. feb. 2021 kl. 08:57 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei!

Takk for din henvendelse! 





Har du svart JA på meldingen du fikk på SMS?  Siden bestillingen skal ikke gå gjennom med mindre du svarer JA på den! 







Med Vennlig Hilsen

Jon Vegard 

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

February 24th, 2021 11:29

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tir. 23. feb. 2021 kl. 07:11
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 380324
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 380324
Ordredato: tir, 02/23/2021 - 07:55

- 26 utgaver 979.00 kr
Fakturagebyr 39.00 kr
Subtotal 814.40 kr
Herav MVA 203.60 kr
Totalbeløp 1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr 250770(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.


Lik oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.