mandag 28. juni 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Deres faktura fra 23. februar/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Der...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:26
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg tror det er på tide å sende dette til daglig leder da, hvis dere ikke klarer å finne ut av det.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Dere har visst byttet eier, et par ganger, det siste året, (ettersom jeg har forstått det).

Det kan virke som at det har gått litt på bekostning av kundeservicen, hos dere.

Jeg har sendt dere bortimot hundre mailer om dette nå, og blir fortsatt bare sendt rundt som en kasteball.

Det finnes faktiskt bedre ting å bruke tida si på, enn å sende mailer til en samling svenske dårer, i et slags idiotisk tulle-firma.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 30. mar. 2021 kl. 08:35 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hej Erik!

Vi har svarat dig i flera olika mejl tidigare och vår överordnad har även skickat ett mejl till dig.

Svara gärna i de tidigare mejlen eller ring oss för vidare hjälp. 

Telefon: 800 25 055.

Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd