fredag 4. juni 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Re: Kundeservice Lendo
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. juni 2021 kl. 09:33
Til: Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 5. mar. 2021 kl. 08:44 skrev Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Oda (Lendo)

5. mar. 2021, 08:44 CET

Hei Erik, 
takk for din henvendelse. 

Jeg ser vi har fjernet din lånesøknad tidligere og informert bankene, derfor vil du ikke motta noe mer fra oss.
Vil anbefale deg å sette en kredittsperre på deg selv som nevnt tidligere, da vil det ikke være mulig å ta en kredittsjekk på deg. 

Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med.
Ha en fin dag videre!

Mvh
Oda
Fagansvarlig, kundekonsulent
Lendo AS
Tel. mob: 22 00 70 70
www.lendo.no





Erik Ribsskog

5. mar. 2021, 07:49 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lendo <donotreply@lendo.no>
Date: man. 28. des. 2020 kl. 08:35
Subject: Lånetilbudene dine hos Lendo
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Lånesøknaden din er behandlet ferdig av alle bankene. For å se lånetilbudene dine kan du trykke på linken under: https://www.lendo.no/url/s/ny62tyh62s

Hva skjer videre?

Du velger tilbudet som passer deg best.
Banken sender en egen epost med gjeldsbrev og nedbetalingsplan.
Signere låneavtalen med BankID og følg instruksjonene fra banken.
Ellers vil vi minne om at tilbudene dine er gyldig i 30 dager fra dagen søknaden ble sendt inn. Dersom du ikke har valgt et tilbud innen denne perioden vil de automatisk bli kansellert.

Kjekt å vite:

Du kan innfri lånet når som helst uten ekstra kostnader
Du kan alltid betale inn mer enn minimumsbeløpet per måned.
Kortere nedbetalingstid reduserer lånekostnadene.
Har du spørsmål kan du kontakte oss på telefon 22007070, epost eller chat, vi hjelper deg gjerne.

Med vennlig hilsen
Lendo
E-post: kundeservice@lendo.no

Åpningstider
man. - tor.: 09.00 - 21.00
fre.: 09.00 - 16.00
lør.: 10.00-15.00

Lendo AS – NO997523814 – Hagegata 22, Oslo – tlf 22 00 70 70