mandag 28. juni 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [#615528] Kundehenvendelse: Faktura (91587593)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:54
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

det stemmer at jeg har kutta ut det møkka-firmaet deres, på grunn av dere begynte å tulle med abonnementetet mitt, som om dere var han Henrik Elvestad, i hans Kiwi-sketsj.

Pluss at dere stoppet meg i Karl Johan når jeg skulle med Kiel-ferja.

Med deres innpåslitne gateselger på sykkel, (med regnfrakk).

(Like ved der jeg jobba for Norsk Idrettshjelp, som telefonselger, på midten av 90-tallet.

En ekstrajobb jeg hadde ved siden av jobb som assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde).

Og det virker som at dere er som roboter, i deres firma.

For dere våkner ikke av nett-trollene kaller meg: 'Sædslurper', osv.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare på dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 3. apr. 2021 kl. 09:13 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen. 

Vi har dobbeltsjekket her og finner ingen aktiv abonnementet hos oss. Det ligger heller ikke noe ubetalt faktura på disse. 

Dersom du har fått noe faktura fra oss ber vi deg om å oppgi fakturanummer eller sende fakturakopi som svar på denne e-posten.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Gleb
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Sat, 3 Apr ved 3:36 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Date: man. 18. jan. 2021 kl. 10:07
Subject: Re: [#615528] Kundehenvendelse: Faktura (91587593)
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


Hei Erik!

Her er jeg litt usikker på hva du mener. Kan du utdype? Jeg finner heller ikke noe telefonnummer/epost registrert på deg.

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Jan Terje
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Sun, 17 Jan kl. 3:26 PM , Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com> wrote:
Dato: 17.01.2021 15:25
Navn: Erik Sædslurper Ribsskog
E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
Mobilnr: 91587593
Kontaktnr: 91587593
Type: Faktura

Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
627144:53240