tirsdag 8. juni 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Informasjon om din ordre
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 14:31
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

da kan du kanskje sende det til daglig leder, da.

Det er vel de som er mest vant til å rydde opp i sånne saker.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. mar. 2021 kl. 12:51 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

    Hej,

    jag kan se att du tidigare vart i kontakt med våran avdelningschef som har skickat dig tydliga instruktioner om vad du behöver göra för att vi ska kunna hjälpa dig vidare. Vänligen se det mejlet.

    Ha en fin dag!

    Med vennlig hilsen,
    Jennifer
    Qliro
    QLIRO

    Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

    Bra, jeg er fornøyd

    Dårlig, jeg er ikke fornøyd