mandag 5. juli 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse! 🙌
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. juli 2021 kl. 22:29
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: customerservice@nelly.com, order@email.cdon.com, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, stina.westerstad@babybjorn.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Det ser også ut som at dere har sendt meg dyreporno-bilder, (hester og kvinnfolk), i vedleggene.

Dere ekle svensker ødelegger alt rundt dere.

Dere får heller holde dere unna Norge.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Customer Service (Nelly.com) <customerservice@nelly.com>
Date: man. 19. apr. 2021 kl. 02:21
Subject: Vi har mottatt din henvendelse! 🙌
To: Erik Dåsmer Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line ☝️ -##
Nelly
Hei Erik!

Takk for at du hører fra deg.

Vi pleier som regel å svare innen 48 timer (på hverdager).

Glemte du noe? Svar på denne mailen i så fall!

Ha det fint! ☀️

[938032-75R9]

2 vedlegg
thumb_large_2.jpg
23K
preview.jpg
118K