fredag 9. juli 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Re: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. juli 2021 kl. 01:42
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

den må du lenger ut på landet med.

At ei vanlig ansatt på kundeservice-avdelingen er administrerende direktør, den kjøper ikke jeg helt.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til høyere ledelse nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 29. apr. 2021 kl. 16:44 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei, 

Jeg er daglig leder for den norske avdelingen hos Qliro. 

Vi har allerede lagt enormt mye tid på å svare deg og på å gi deg innsikt i hva som gjelder i disse sakene. 

Vi kommer ikke til å besvare flere av dine henvendelser, da vi anser at vi ved gjentatte tilfeller har utlevert alle de opplysningene vi kan. 

Ønsker deg en god dag. 
Med vennlig hilsen,
Katrine
Kundeservice
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

[5L694W-6R7L]