søndag 29. august 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Reklamasjon
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:26
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 19:54
Subject: Re: Reklamasjon
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du kontakter oss.

Vi svarer på din henvendelse så fort vi kan i vår åpningstid som er 8-18.
Det er stor pågang inn til oss nå, og det kan oppleves noe lenger svartid. Takk for tålmodigheten.

Kanskje du finner svar på ditt spørsmål på våre tjenestesider: https://www.maxbo.no/servicetjenester
Ditt saksnummer hos oss er KH3KD9. Oppgi dette om du trenger å ta kontakt med oss angående henvendelsen.

Ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen Maxbo Kundeservice


2021-05-21 18:54 GMT+01:00 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Maxbo
Hva gjelder henvendelsen: Reklamasjon
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587593
Velg varehus: Maxbo Sykkylven (Idébygg)
Ordrenummer:
Din henvendelse:
Hei, prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller? Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner. Og det er visst styggdom, for karer, som meg. (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette. For noen år tilbake). Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla. Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare. Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt. Hvorfor lar nettbutikken en da bestille? Det virker rart, synes jeg. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene. Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger. (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998. Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker. Det var en slags liten 'kaviar-tube' med retinol, (et fransk merke vel). Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut. Og den varen har Vita nå slutta med. Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM). Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene. For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like. Så de parabenene er skumle, må jeg si. Så det må jeg klage på. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Skjerpings! Erik Ribsskog

MAXBO | www.maxbo.no | Org.nr. 980079872