torsdag 16. september 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10815860) Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. september 2021 kl. 02:43
Til: kundeservice@onecall.no
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 3. jun. 2021 kl. 10:41 skrev <kundeservice@onecall.no>:
Hei, 

Vi får fortsatt ikke gjort noe med dette - så fremt noen har tilgang på ditt fødselsnummer, så er det sperre mot kredittsjekk som gjelder. Da vil alle bestillinger avslås manuelt, siden kredittsjekk ikke går igjennom. 

Ønsker deg en topp dag videre! :) 

 

Med vennlig hilsen
 

Jonas
Kundekonsulent



 

 

 
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: Fri, 28 May 2021 23:48:16 +0200
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@onecall.no, firmapost@nkom.no,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 28. feb. 2021 kl. 12:11
Subject: Viktig informasjon om din bestilling
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
 

 

 

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi kan dessverre ikke godkjenne bestillingen din av FolkePakka 0 GB på nummer 46336734.

Ta kontakt med oss på ( 47) 479 44 444 dersom du har spørsmål til avslag ved bestilling.

 
 

Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten