lørdag 2. oktober 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 22:01
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 16. jun. 2021 kl. 10:48 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei Erik!
Takk for din henvendelse,

Jeg husker jeg besvarte en helt lignende henvendelse fra deg i går. Om det er noe du ønsker at vi skal undersøke for deg, så må du gjerne forklare saken for oss. Ut fra hva jeg kan se i eposten din, så har du fått et automatisk tilbakesvar som blir sendt når man sender oss en epost henvendelse.

Med vennlig hilsen 
Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 16.06.2021 03:44
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no<mailto:din-henvendelse@telia.no>>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 15:22
Subject: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>


[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0151i000000QxCn&oid=00D1i000000Uhac]


Hei

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00499250

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside> - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

* Se din faktura og dine siste innbetalinger
* Sende SMS
* Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
* Bestille og endre tjenester
* Endre din brukeradresse
* Sjekke avtaletid på abonnementet
* Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00499250

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> to immediately suspend your subscription.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside> - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code

* View call details
* Review your invoice or payments
* Send SMS
* Refill prepaid accounts
* Order new and change your existing services
* Update your registered user address
* View your current contract information

Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iagCN8:ref






[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i00000A9yHZ&from=ext]