lørdag 16. oktober 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
CS0384137 - Re: CS0210174 - Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:12
Til: Homenet Support <support@homenet.no>
Kopi: post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, homenet.no@arvato.com
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker å få svar fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å gjøre, for å forhindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 30. jun. 2021 kl. 12:43 skrev HomeNet support <support@homenet.no>:
--Do not write your answer under this line--

Hei igjen,


Leit at du føler det slik.

Denne saken er avsluttet fra vår side, vi har gitt deg den informasjonen vi kan og informert om at videre saksgang må tas direkte med politiet.

Vi har verken mulighet- eller lov til å utgi informasjonen du er ute etter.
Dette må du anmelde som identitetstyveri til politiet, så må de ta saken videre.


Vennlig hilsen
Maren M
Kundebehandler - Teknisk support og faktura
Home_Net | 389 90 100


E-mail sender is: eribsskog@gmail.com

 

Hei,

jeg synes at dere har en tafatt holdning, når dere sier at identitetstyveri
ikke er mulig å gjøre med.

Det høres ut som ansvarsfraskrivelse, (fra dere), må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar, fra noen innen høyere ledelse, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i
mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere for å hindre
at noe lignende skjer igjen.

Jeg lurer også på hvordan han gubben deres, (ansatt av deres
samarbeidsparten Oneco), kunne få seg til, å dukke opp på døra mi, når han
ikke hadde noe avtale, og jeg hadde også informert Home_net om, at dette
var noe som jeg ikke hadde bestilt, flere dager/uker, før han gubben dukka
opp.

Så dette ble som forstyrring av privatlivets fred, må jeg si, fra dere.

Så det må jeg klage på.

Det virker ikke som at dere tar dette noe særlig på alvor, når jeg bare får
svar, fra noen på et lavt nivå, i deres organisasjon.

Må jeg si.

Her har dere lite respekt for folk, kan det virke som.

Det virker nesten som at dere er drevet av noen nazi-er, eller noe
lignende).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
Ref:MSGGC1483910_EriPgfIfmjXRTjeAtk