fredag 8. oktober 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2021 kl. 21:50
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 24. jun. 2021 kl. 08:48 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej och tack för ditt meddelande!


Via e-post till telia-info@telia.se kan vi av säkerhetsskäl inte hantera ärenden som innehåller personuppgifter.


För ärenden som rör ditt innehav hos Telia hänvisar vi därför till de specialiserade kontaktingångar som återfinns på vår hemsida: https://www.telia.se/privat/kontakt.


Är din fråga av personlig eller kundspecifik karaktär kommer ditt meddelande inte att besvaras, annars svarar vi dig här så fort vi kan.


Med vänlig hälsning


Telia