mandag 1. november 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2021 kl. 00:02
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: security@mail.instagram.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Instagram <security@mail.instagram.com>
Date: fre. 9. jul. 2021 kl. 06:03
Subject: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram
To: <eribsskog@gmail.com>


 

   
   
Hai szhbao,

Maaf kerana anda menghadapi masalah log masuk ke Instagram. Kami boleh membantu anda mendapatkan terus ke dalam akaun anda.

 
Log masuk sebagai szhbao
 
   
   
Anda juga boleh menetap semula kata laluan Instagram.
   
 
   


© Instagram. Facebook Inc., 1601 Jalan Willow, Taman Menlo, CA 94025
Mesej ini telah dihantar kepada eribsskog@gmail.com dan bertujuan untuk szhbao. Bukan akaun anda? Keluarkan e-mel anda daripada akaun ini.