lørdag 6. november 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:39
Til: kundservice@goincharge.com
Kopi: brusselsoffice@vattenfall.com, press@vattenfall.com, post@arbeidstilsynet.no, ica@ica.se, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

nå har jeg sagt til dere at jeg ønsker å få svar fra en leder.

Har dere møkk i øra, (som man sier).

Dette må man vel kalle en svenskevits.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn).

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også på nettet, at dere holder til like ved ICA, (som jeg har en arbeidssak mot), sitt hovedkontor, i Solna.

Så det er kanskje derfor at dere er vanskelige.

Skjerpings!


fre. 16. jul. 2021 kl. 10:36 skrev <kundservice@goincharge.com>:
Hej Erik!

 

Jag förstår att det känns konstigt att det är någon som beställt kort i ditt namn. Och det är på grund av att när man beställer laddkort så fyller man bara i sina uppgifter utan att behöva bekräfta med BankID eller dylikt. Dock så är det aldrig någon fara då det gäller laddkort då det inte kan skada dig ekonomiskt utan vi kan allitd spärra laddkort och ta bort dom. Vi är medvetna om detta och tror bara att det är ett misstag från någon annan beställare.

 

Har otroligt svårt att se att det skulle kunna hända igen och ber om ursäkt om det gjorde dig orolig. Men vi kommer alltid att finnas här och hjälpa dig om det behövs.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Vänliga hälsningar
Viktor

Vattenfall Kundservice AB
kundservice@vattenfall.com 
 

 


den 2021-07-11 03:33, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i mine forrige mailer, så skrev jeg, at jeg ønsker svar, fra en overordnet, om dette.

Da mener jeg administrerende direktør, eller VD som dere vel sier i Sverige.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 30. apr. 2021 kl. 08:19 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,
Som vi skrev tidigare så kan vi inte se vem som gjorde beställningen då allt, felaktigt, har registrerats i ditt namn. Så det är bara dina uppgifter vi får upp. Men kortet som beställts i ditt namn är avaktiverat och som min kollega tidigare skrev rekommenderar vi dig att vända dig till polisen för att undvika att något sådant sker igen.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar
Sarah

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2021-04-29 22:44, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej Erik

 

Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.

Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.

Med vänliga hälsningar
Diana

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 





den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,

 

Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.

 

Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som "egentligen" beställde.

 

Vi ber om ursäkt för besväret.

Med vänliga hälsningar
Benjamin Falk

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 


den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dere skal ikke ta dette internt.

Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?

Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.

 

Vi beklagar att detta inträffat.

 

Med vänliga hälsningar
Wilma Ericson

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Erik Ribsskog





tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/

 

Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.

 

 

En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:

Kundetype

private

Kundeopplysninger

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

48621954

Personnummer/organisasjonsnummer

250770(Sensurert av johncons-blogg)

E-post

eribsskog@gmail.com 

Bedrift

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

Produkter

Antal kort: 0

Antal brickor: 1

E-faktura Nej tack

Bank

 

Øvrig

Interessert av gode tilbud: Ja

 



Vänliga Hälsningar/Best Regards

Krister Franzén

Energy Advisor

InCharge Kundservice



Tel: 020-52 62 00

Visit: www.goincharge.com 

 

Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 

 


den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: <laddkort@beincharge.se>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
To: <eribsskog@gmail.com>




Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,

 

Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.

Användarnamn: eribsskog@gmail.com 

Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:

Ange lösenord och aktivera tillgång 

 

 

Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:

Skicka en ny aktiveringslänk 

Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.

Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 

Vänliga hälsningar,

inCharge Kundservice