mandag 29. november 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2021 kl. 02:46
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. sep. 2021 kl. 14:29 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider (Sladdet av johncons-blogg)
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore