mandag 27. desember 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Eierskifte for din bestilling av abonnement hos OneCall.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:10
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: søn. 26. des. 2021 kl. 11:35
Subject: Eierskifte for din bestilling av abonnement hos OneCall.
To: <eribsskog@gmail.com>



 

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi viser til din bestilling på mobilnummer 91587593.

Overføringen av ditt mobilnummer til OneCall er foreløpig ikke godkjent av din nåværende operatør. Årsaken til dette er at nummeret du ønsker å overføre er registrert på en annen persons navn og/eller fødselsdato enn ditt - hos din nåværende mobilleverandør.

Et eierskifte må derfor gjennomføres.

Du kan enten svare på den tilsendte SMSen fra 04300 eller gjennomføre eierskiftet på Mine Sider. Logg inn her med 91587593.

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt oss gjerne via chat eller på telefon 04300.

Vi ser frem til at eierskiftet er utført, slik at vi kan gjenoppta prosessen med å overføre ditt nummer til oss og få sendt deg ditt nye SIM-kort.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten