fredag 14. mai 2021

Enda mer fra Facebook

paulus 10

PS.

Her er mer om dette:

facebook paulsen 11

Mer fra Facebook

paulus facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

paulsen facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

paulsen facebook 3

Siden at jeg har lurt på om det var Inga Marte Thorkildsen, som jeg var på date med, (på Blue Monk), i år 2000, så har jeg søkt litt om henne, på nettet, og det var visst stebroren hennes, som ble drept, (av en ølglass-kastende muslim og ei vanskelig sykepleierske), i København, for noen år tilbake

stebroren ble drept i københavn

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/WLzAGa/inga-marte-thorkildsen-folk-kan-foele-seg-truet-av-at-jeg-er-veldig

PS 2.

Jeg er enig i at hu var pen, og hu virka også omgjengelig, (fra den daten på Blue Monk), men jeg ønsket likevel ikke å bli med på det tullet hennes, (at hu ville ha to menn samtidig), så jeg kontaktet henne ikke igjen, (etter den nevnte daten), for å si det sånn:

pen og omgjengelig

(Samme link som overfor).

PS 3.

Inga Marte Thorkildsen hadde visst også en venninne, som var barneprostituert, (og det i Stokke, som muligens er så langt ut på bondelandet, som man kan komme, i tidligere Vestfold fylke):

venninne barneprostituert

(Samme link som overfor).

PS 4.

Inga Marte Torkildsen er visst etterkommer av adelsslekten Smør, (noe vel også bestemor Ingeborg var):

etterkommer av adelsslekt

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nyhetsvarsel fra Helsedirektoratet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 04:22
Til: Kommunikasjon Helsedir <Info@helsedir.no>
Kopi: driftsenteret@helsedir.no, "Postmottak (Ekstern post til arkivet)" <f-arkivar@helsedir.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 23. feb. 2021 kl. 09:09 skrev Kommunikasjon Helsedir <Info@helsedir.no>:
Hei Erik,

 

Tolker dette som at du ikke ønsker å motta nyhetsvarsler fra oss. Ber redaksjonen om å fjerne deg fra abonnementslisten.

 

Ha en fin dag 😊

 

Mvh,

 

Erlend Ryvold Ski

Kommunikasjonsavdelingen

Helsedirektoratet

 

Fra: "Postmottak (Ekstern post til arkivet)" <f-arkivar@helsedir.no>
Dato: tirsdag 23. februar 2021 09:06
Til: Kundeservice IT <driftsenteret@helsedir.no>, Kommunikasjon Helsedir <Info@helsedir.no>
Emne: VS: Klage/Fwd: Nyhetsvarsel fra Helsedirektoratet

 

 

 

Denne e-postmeldingen er videresendt fra Helsedirektoratets sentrale e-postmottak. Et eventuelt svar må sendes til den opprinnelige avsenderen ved å skrive inn/kopiere inn e-postadressen i Til-feltet.

 

Vennlig hilsen

 

Avdeling arkiv- og dokumentforvaltning

arkiv@helsedir.no
norskhelsenett

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 23. februar 2021 05.54
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>; abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Nyhetsvarsel fra Helsedirektoratet

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <ikke-svar@helsedirektoratet.no>
Date: søn. 20. des. 2020 kl. 16:19
Subject: Nyhetsvarsel fra Helsedirektoratet
To: <eribsskog@gmail.com>



Helsedirektoratet ikon

Anmoder testing av alle innreisende fra Storbritannia
Nyhet | 20. desember 2020

Storbritannia har varslet WHO og EU-landene om en ny covid-19-variant, som har spredd seg i Sørøst-England. Virusvarianten kan være 70 prosent mer smittsom enn det opprinnelige koronaviruset, men ser ikke ut til å gi mer alvorlig sykdom.

Du abonnerer på innhold fra helsedirektoratet.no. Varslene sendes ut umiddelbart når vi publiserer nytt eller endret innhold.
Du kan når som helst endre eller avslutte abonnementet ditt.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Endret frist
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 04:15
Til: Kristin Aardsma <support@hey.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

I want to know the name, of the troll, who is ordering stuff in my name.

And I want to know how you plan to improve, so to avoid, that this problem happens again, to me or other people.

Maybe your superior is more used with handeling cases like this, (because I still get a lot of harassing identity-theft-emails from your company).

This I wanted to complain about.

Erik Ribsskog


fre. 19. feb. 2021 kl. 21:01 skrev Kristin Aardsma <support@hey.com>:
Hi Erik,

I'm so sorry that this continues. Please do keep reporting these to us and to the Norwegian authorities. We've canceled that account and blocked the IP used.

We're working on a way to block your eribsskog@gmail.com email address (and all iterations thereof) from being used as a backup email address with our product. That will prevent users from adding your email address to their accounts. That also means that if you ever want to use our service, then you'll need to let me know so that I can remove the block.

I'll keep you posted when this is sorted out.

I'll be out during the month of March, but you can always ask for Elizabeth in my absence if you need anything.

Kristin Aardsma | Head of Support | she/her | Portland, OR | Basecamp and HEY Support 👋
{#HS:1430628158-7521599#}
On Fri, Feb 19, 2021 at 7:08 AM CST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Frøken Erik Ribsskog i (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua <froken.erik.ribsskog.i.(Sensurert av johncons-blogg).bekkestua@hey.com>
Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 05:00
Subject: Endret frist
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Forslag til 3 abonnement / tjenester må sendes innen fredag kl 18, ellers velger vi 15 for deg.
De 3 må være mulig å bestille med fakturering istedet for forskuddsbetaling.

3 eller 15? Opp til deg. :)

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Displate] Pending request: Klage/Fwd: Find Posters That Tell Your Story
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 04:05
Til: support@displate.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I told you in an e-mail from 6/4, I want you to escalate this to a superior.

(I want to know the name, of the troll, who has set up an account, in my name.

And I want to know how you plan to improve, to avoid that this problem happens again, to me or other people).

Erik Ribsskog


man. 22. feb. 2021 kl. 14:40 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (458757) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Displate Client Experience Team (Displate)

Feb 22, 2021, 14:40 GMT+1

Hello Erik,

Thank you for contacting us.

We are very sorry for any potential confusion, however, please note that the previous notification you have received was not an order confirmation, but a marketing email sent to the address used to register an account on our marketplace at https://displate.com/

As such, we cannot provide you with any information, as there is no order in our system under this email address. If you did not create an account on Displate previously, it is possible that another client made a mistake when registering and made a typo in the email associated with their account.

Please be assured that Displate complies with all of the data protection policies established by the European Union, and that we follow a strict set of rules to prevent the mishandling of your personal information.

Could you please confirm for us that you did not use our website to create an account, so that we can take appropriate steps?

Thank you for your consideration.

Have a nice day.
Best regards,

Jakub Chmielewski
Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Feb 16, 2021, 9:59 GMT+1

This is a follow-up to your previous request #346206 "Klage/Fwd: Find Posters Tha..."

Hi,

like I've exlained to you earlier.

I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, to prevent this from happening again.

Erik Ribsskog


man. 14. des. 2020 kl. 18:04 skrev <support@displate.com>:
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Minst 15 abonnement bestilt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 03:56
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Frøken 250770(Sensurert av johncons-blogg) <frk.250770(Sensurert av johncons-blogg)@hey.com>
Date: søn. 21. feb. 2021 kl. 14:23
Subject: Minst 15 abonnement bestilt
To: <eribsskog@gmail.com>


Da har vi bestilt minst 15 abonnement på diverse varer til deg. Tror det ble 20-25.
Da er det bare å glede seg til forsendelsene begynner å komme. :) 

Vi gjentar suksessen neste helg. Da kan du enten velge 3 selv innen fredag kl 18, ellers velger vi minst 20 for deg. Sender en ny epost når fristen nærmer seg som du kan svare på hvis du foretrekker 3 selvvalgte istedet for at vi velger 20 for deg. 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Verify your HEY backup email
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 03:48
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The HEY Team <support@hey.com>
Date: søn. 21. feb. 2021 kl. 14:10
Subject: Verify your HEY backup email
To: <eribsskog+frk250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Hey there,

This is to confirm that eribsskog+frk250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com is the email you want to use for backup on your frk.250770(Sensurert av johncons-blogg)@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that’s where we’ll email a reset link.

You must hit the link below to confirm that you received this email.

Yes, use this email for backup

Have questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.

If you’re not Frøken 250770(Sensurert av johncons-blogg) or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.

Jeg sendte en e-post til RiksTV

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din ordre er registrert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mai 2021 kl. 03:21
Til: post@rikstv.no
Kopi: webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no
Hei,

jeg viser til Deres faktura fra 26. april, (se vedlegg).

Som jeg har informert dere om tidligere, så er ikke dette noe jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre folk).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 07:14
Subject: Klage/Fwd: Din ordre er registrert
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <post@rikstv.no>, <webmaster@rikstv.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: RiksTV <ikke-svar@rikstv.no>
Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 02:47
Subject: Din ordre er registrert
To: <eribsskog@gmail.com>


Din ordre er nå registrert

Hei ERIK LØVENBALK RIBSSKOG,

Vedlagt finner du abonnementsavtale, generelle abonnementsvilkår og angrerettskjema.

Husk å gjennomgå vilkårene før du tar i bruk utstyr og abonnement.

Hvis du har bestilt mottakerutstyr og programkort sendes dette per post. Forventet leveringstid er på ca. fem virkedager.

Har du spørsmål? Kontakt oss på www.rikstv.no/kundeservice eller på telefon 210 10 210.


Vennlig hilsen,  
RiksTV



 


2 vedlegg
IMG_20210514_0001 paint.jpg
622K
IMG_20210514_0002.jpg
423K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20210514_0001 paint

IMG_20210514_0002